- Рерсо стана член на Сдружението за модерна търговия
- FOREO представи анти тенденциите в козметиката на 2021 ...
- Kaufland България получи удостоверение „Препоръчан рабо...
- С промените в ЗЗК се въвеждат нелогични и необосновани ...
- 69% от българите вярват, че нежността води до едно по-щ...
- Втора вълна на вируса ще засегне още по-мащабно бизнеси...
- 38% ръст в продажбите на продуктите за мъже по време на...
- 18 български компании в класацията Топ 500 ЦИЕ на "...
- Кофас: Страните от ЦИЕ стават по-привлекателни за преме...
- Tesco напуска Полша и продава магазините си на Netto
PROGRESSIVE DIGITAL
Интервю на месеца
Тази година Kaufland България отбелязва 15 години присъствие на местния пазар. За всичко, което компанията е постигнала през този период, за отношенията й с българските доставчици и развитието на веригата по отношение на асортимента, служителите и фокуса към крайния потребител, разговаряхме с председателя на УС на Kaufland България Иван Чернев Г-н Чер...
Прочети ощеКласация
За трета поредна година списание PROGRESSIVE анализира представянето на водещите 10 търговци на дребно с бързооборотни стоки и обобщи основните тенденции през 2020 г. в специализирано проучване. Изследването може да бъде закупено от издателството, а ето и кои са основните изводи от разработката. Изминалата 2020 година постави компаниите и потребителит...
Прочети ощеPRO ID
Категория „Бисквити” е преживяла своя ренесанс през 2020 г., поне според британското издание The Grocer, което отбелязва, че изключително бурните пандемични 12 месеца, изпълнени с рестрикции и ограничения са накарали британските потребители метафорично да „погълнат” с 35 млн. повече опаковки сладки и солени бисквити. Обяснението за повишената консумация с...
Прочети ощеBaby Care
Здравословният тренд движи развитието на категорията „Бебешки храни”, въпреки свиването на потребителската база, показва проучване на Euromonitor International. Раждаемостта в България намалява и голяма част от младите двойки емигрират в Западна Европа в търсене на по-добра работа и реализация. В същото време епидемията с COVID-19 поста...
Прочети ощеТърговци
За трета година списание PROGRESSIVE направи класация на компаниите от сектор търговия с бързооборотни стоки* в изданието „Топ 300 FMCG компании в България”. Какви са основните изводи от класацията? Целта на класацията е да представи водещите производители, търговци на дребно и дистрибутори/търговци на едро в България предлагащи основни бързооборотни ...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам