PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 144, година 2021
 
Дигитален брой 144, март 2021
Прегледай
 
 

Актуално

 

С изцяло новата Глава 7 „б” на Закона на защита на конкуренцията (ЗЗК) се въвежда списък от забранени нелоялни търговски практики, с които от сега нататък всички големи участници на пазара на селскостопански и хранителни продукти трябва да се съобразяват. От адвокат Ивелина Чернева, съдружник в Адвокатско дружество „Динова, Русев и съдружници”   ...

Прочети още

Потребител

 

С идването на астрономическата пролет всички започваме мислено да се подготвяме за най-чакания пролетен празник – Великден. През годините се опитахме да проследим развитието на различни продуктови категории, свързвани най-често с великденските празници. Отразявали сме специално правени за нас проучвания за нагласите за пазаруване преди празника, фокусирах...

Прочети още

PRO ID

 

Чистота, дезинфекция и хигиена бяха едни от основните слогани през 2020 г., съпровождащи почти всяка тема, свързана с връхлетялата ни пандемия. Дезинфектантите бяха едни от печелившите продукти през цялата година, радвайки се на невиждани ръстове в продажбите си. Дали хигиенните навици, създадени у потребителите по време на пандемия ще се запазят и за...

Прочети още

На фокус

 

Домакинствата са изхарчили 7,6% повече средства за категория „Кисело мляко” през 2020 г., спрямо една година по-рано. Позитивното развитие е в резултат на по-високите средни цени и по-големи обеми на покупка, показва анализ на данните от Потребителски панел (количествено продължително изследване на 2500 български домакинства, което следи покупките, извърш...

Прочети още

Потребител

 

За пазара на друг много популярен у нас продукт – маслините, разговаряме с Благовест Попов, търговски мениджър в компания за производство и дистрибуция на маслини и маслинови продукти „Калина” ООД.   Г-н Попов, според вашите наблюдения какъв е обемът на пазара на маслини у нас? По наши наблюдения и експертни оценки в страната ни се п...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега