Последен Брой

Брой 130, година XIII
 
Брой 12, декември 2019
Изтегли тук
 
 

Интервю

 

През 2019 г. „Победа” АД отбеляза 90 години от своето създаване. За пазара, потребителите и съхраняването на традициите си говорим с Михаил Чоролеев, изпълнителен директор на компанията Г-н Чоролеев, как се чувствате като човек, който е начело на компания с почти 100-годишна история? Сериозна отговорност и ангажимент е да стоиш начело на компания...

Прочети още

Category Retail Forum

 

Рекордно висок интерес предизвика последното издание на Category Retail Forum, което беше организирано от PROGRESSIVE в края на ноември в София. Темата за навиците и поведението на различните поколения привлече повече от 170 човека на 5-я форум, чиято основна цел е да събере на едно място водещите агенции за проучване на пазара и доставчиците на бързообор...

Прочети още

PRO ID

 

Комбинацията от предишен опит, съществуващи нагласи и себевъзприятия оформят потребителското поведение и превръщат един на пръв поглед непредсказуем и непостоянен човек в притежаващ огромен потенциал бъдещ клиент.  ПОСТОЯННО ПРИСЪСТВИЕ НА ТРАПЕЗАТА Млечните продукти сирене и кашкавал са толкова широко консумирани и свързани с българската същн...

Прочети още

Потребител

 

Увеличават се продажбите на риба тон, за сметка на скумрията. За периода август 2018 – юли 2019 категория „Рибни консерви“ е реализирала 20 305 млн. лв. продажби в стойност. Обемът реализирани продажби за периода възлиза на 1779 тона, а асортиментът на категорията е наброявал 514 артикула.  На пазара, обаче се наблюдава тенденция към трайно ...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега