Последен Брой

Брой 115, година XII
 
Брой 6, юни 2018
Изтегли тук
 
 

PROGRESSIVE Конференция

 

Как се отличават марките в съзнанието на потребителите и как протича битката между стотиците брандове, които се състезават както в рамките на дадена категория, така и на целия пазар на бързооборотни стоки. Т...

Прочети още

На Фокус

 

В сравнение с потреблението на безалкохолни напитки в Европа, където в повечето страни бутилираната вода е водещата категория, България винаги се е характеризирала с много високо потребление на сладки газира...

Прочети още

PRO ID

 

Категорията на млечните продукти се подлага на относително високо ниво на съмнение за качеството (60-79%). Това стана ясно от проучване на агенция Pragmatica, проведено за PROGRESSIVE през ноември 2017 г. По...

Прочети още

Потребител

 

Така популярната категория „Снакс” включва в себе си няколко вида продукти, които със сигурност всеки един от нас обича понякога да си похапва – солени бисквити, чипс, екструдери, печени хлебни солети и кръг...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега