Последен Брой

Брой 123, година XIII
 
Брой 4, април 2019
Изтегли тук
 
 

На Фокус

 

Общо 22% е делът на промоциите в категория “Mлечни продукти” по данни на „ГфК България“. В нея агенцията разглежда бяло саламурено сирене, кашкавал, специални сирена, сирена за мазане, кисело мляко, прясно м...

Прочети още

Търговци

 

Какво е общото пазарно представяне на търговските вериги у нас е въпрос, който вълнува всеки участник в търговията с бързооборотни стоки в България. В търсене на отговора, през февруари 2019 г. маркетингова ...

Прочети още

Потребител

 

Общо 451 нови продукти са се появили в категория „Ядки“ през изминалата година, приключила през август-септември 2018. Това показаха данните на „Нилсен България“, представени в края на 2018 г. по време на 4-...

Прочети още

PRO ID

 

Какви са предпочитанията на българските потребители щом стане въпрос за кафето? Отговор на този въпрос получихме чрез Изследователски център Тренд, които предоставиха резултатите си от проучване, направено м...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега