Последен Брой

Брой 109, година XI
 
Брой 11, ноември 2017
Изтегли тук
 
 

Интервю на месеца

 

Илия Великов е в бизнеса с бързооборотни стоки от 1994 г. През 1998 г. постъпва на работа в „Нестле България”, където заема различни позиции до 2011 г., когато се присъединява към екипа на „ГудМилс България”...

Прочети още

На Фокус

 

58% от потребителите обичайно купуват между 2-3 марки тоалетна хартия, показва проучване на агенция Pragmatica, проведено в средата на ноември 2016 г. Факторите, влияещи върху оценката на продукта са на първ...

Прочети още

Pro Brand Test

 

Кашкавалът – любим и традиционен за българската кухня продукт, чиято цена расте и е трудно достъпна за домакинствата с ниски доходи. Това бе темата на октомврийският PRO Brand Test, който за пореден път се п...

Прочети още

Потребител

 

През 2016 г. концентрираните и високо концентрираните препарати за миене на съдове продължиха стабилното си развитие, а потребителите все повече търсят ефективни решения за нуждите на техните домакинства. По...

Прочети още

Progressive Кошница

 

Очаквайте анализа в края на годината

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега