PROGRESSIVE DIGITAL

Брой 139, година 2020
 
Брой 139, октомври 2020
Прегледай
 
 

PROGRESSIVE Конференция 2020

 

Когато избирахме заглавието за 11-та си конференция в края на 2019 г. не знаехме колко пророческо ще бъде то. И не само заглавието само по себе си, а и темата около която искахме да се обединим по време на предстоящото събитие. Желанието ни бе да наблегнем на дигитализацията, която прави все по-неразрушима връзка между марките на пазара и техните потребит...

Прочети още

PROGRESSIVE Awards 2020

 

Още снимки в "Галерия" Победителите на PROGRESSIVE AWARDS 2020 вече са ясни. Най-добрите компании в търговията с бързооборотни стоки бяха наградени на официална церемония, която се проведе на 6 октомври в EFE Event Center.   Ето ги и тях: НАЙ-ДОБЪР МЕЖДУНАРОДЕН РИТЕЙЛЪР - dm Drogeriemarkt България НАЙ-ДОБЪР ЛОКАЛЕН РИТЕЙЛЪР - Търг...

Прочети още

На Фокус

 

Колко и как комуникира промоционалните си активности една от категориите с най-много промоции – тази на перилните препарати и препаратите за миене на съдове? Агенция Focus Bulgaria ни предостави най-новия си анализ на присъствието и активностите на брандовете от категория, като сравнява развитието на промоциите в търговските брошури от периода януари-септ...

Прочети още

Потребител

 

С 13% в стойност и с 10% в обем са се увеличили продажбите на брашно в България през МАТ 2020, който обхваща периода октомври 2019 г.-септември 2020 г. спрямо МАТ 2019, който обхваща периода октомври 2018 г. – септември 2019 г., сочат данните на „Нилсен България“ за развитието на категорията. Каналите отличници по ръст Най-голямо измене...

Прочети още

PRO ID

 

24% от потребителите консумират специални сирена поне веднъж седмично или по-често показва количествено проучване на JTN. Тук поколение Z (7 – 24 годишните) се оказват най-големите почитатели на новите, нетрадиционни млечни продукти – 31% от тях казват, че консумират тези продукти поне веднъж седмично. Следват представителите на поколение Y (25 – 39 г...

Прочети още

Beauty Care

 

Грижата за устната хигиена е неизменна част от нашето ежедневие, а продуктите, свързани с нейната поддръжка, присъстват в покупките ни поне веднъж месечно. Как се развива пазарът на пасти за зъби и останалите сегменти от категорията, попитахме* компаниите, предлагащи тези продукти.   NORDICS: Избелващите пасти за зъби винаги са най-търсен...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега