- Нова система за етикетиране помага на потребителите да ...
- 53% от младежите в ЕС се затруднява да изпълняват финан...
- ЕК с образователна кампания за отговорно потребление
- Втора вълна на вируса ще засегне още по-мащабно бизнеси...
- 38% ръст в продажбите на продуктите за мъже по време на...
- Asda поставя под въпрос работните позиции на 1200 човек...
- Carrefour отвори първите си магазини без персонал в Бра...
- Sainsbury's разширява доставките си с Deliveroo в цялат...
- Aldi и Asda са привлекли най-много нови купувачи през п...
- Amazon Fresh отваря втори магазин без каси в Лондон
PROGRESSIVE DIGITAL
Актуално
С изцяло новата Глава 7 „б” на Закона на защита на конкуренцията (ЗЗК) се въвежда списък от забранени нелоялни търговски практики, с които от сега нататък всички големи участници на пазара на селскостопански и хранителни продукти трябва да се съобразяват. От адвокат Ивелина Чернева, съдружник в Адвокатско дружество „Динова, Русев и съдружници” ...
Прочети ощеПотребител
С идването на астрономическата пролет всички започваме мислено да се подготвяме за най-чакания пролетен празник – Великден. През годините се опитахме да проследим развитието на различни продуктови категории, свързвани най-често с великденските празници. Отразявали сме специално правени за нас проучвания за нагласите за пазаруване преди празника, фокусирах...
Прочети ощеPRO ID
Чистота, дезинфекция и хигиена бяха едни от основните слогани през 2020 г., съпровождащи почти всяка тема, свързана с връхлетялата ни пандемия. Дезинфектантите бяха едни от печелившите продукти през цялата година, радвайки се на невиждани ръстове в продажбите си. Дали хигиенните навици, създадени у потребителите по време на пандемия ще се запазят и за...
Прочети ощеНа фокус
Домакинствата са изхарчили 7,6% повече средства за категория „Кисело мляко” през 2020 г., спрямо една година по-рано. Позитивното развитие е в резултат на по-високите средни цени и по-големи обеми на покупка, показва анализ на данните от Потребителски панел (количествено продължително изследване на 2500 български домакинства, което следи покупките, извърш...
Прочети ощеПотребител
За пазара на друг много популярен у нас продукт – маслините, разговаряме с Благовест Попов, търговски мениджър в компания за производство и дистрибуция на маслини и маслинови продукти „Калина” ООД. Г-н Попов, според вашите наблюдения какъв е обемът на пазара на маслини у нас? По наши наблюдения и експертни оценки в страната ни се п...
Прочети ощеЗащо да се абонирам
Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.
Защо да се абонирам