Последен Брой

Брой 122, година XIII
 
Брой 3, март 2019
Изтегли тук
 
 

На Фокус

 

Някои категории са силно емоционални, други – не чак толкова. Трети са емоционални само в определени ситуации и така правят и теорията, и практиката на маркетинга по-интересна. От Стоян Нинов, Logo Market Re...

Прочети още

Търговци

 

Какво е общото пазарно представяне на търговските вериги у нас е въпрос, който вълнува всеки участник в търговията с бързооборотни стоки в България. В търсене на отговора, през февруари 2019 г. маркетингова ...

Прочети още

Потребител

 

След спада на продажбите в обем в категория „Масло“, през 2018 г. „Нилсен България“ отчита стабилизиране на пазара. Това стана ясно по време на кръгла маса по темата, организирана от PROGRESSIVE в края на фе...

Прочети още

PRO ID

 

Е, няма как в забързаното ежедневие да не разчитаме на най-добрите помощници за почистване на дома – почистващите препарати. Многообразието им е толкова голямо, че заставяйки пред рафта в магазина, ни отнеме...

Прочети още
 

Защо да се абонирам

Списание PROGRESSIVE е специализирано B2B издание за търговия с бързооборотни стоки, което се разпространява безплатно до собственици и управители на независими търговски обекти, международни и регионални вериги, както и до някои групи производители, дистрибутори, вносители и други компании от ритейл сектора в България. За да се абонирате, попълнете формата.

Защо да се абонирам

Абонирай се сега