Новини
Всички Новини
PROGRESSIVE става по-Digital!
Извънредната ситуация дава и нови възможности за развитие. Бизнесът се мени – информационните решения също. PROGRESSIVE продължава работа, за да предоставя ежедневна информация на бранша и да бъде връзка...
Прочети още
Рерсо стана член на Сдружението за модерна търговия
Водещата верига за търговия с детски облекла, играчки и декоративни продукти за дома у нас - „ПЕПКО България“, се присъедини към Сдружението за модерна търговия (СМТ). Така членовете на сдружението вече са 1...
Прочети още
FOREO представи анти тенденциите в козметиката на 2021 г.
3D маски за лице, микроиглиране и вещерски съставки в кремовете – това са част от анти трендовете на годината според прогнозите на шведския beauty tech бранд FOREO. Колкото и обещаващо да звучаха те през 202...
Прочети още
Kaufland България получи удостоверение „Препоръчан работодател“
„Kaufland България” бе официално обявена за „Препоръчан работодател“ в проучване на сдружение „Общност за човешки ресурси в България“, Bulgarian HR Community и To the Top Agency. В пилотната година на ин...
Прочети още
Nestle отчете резултати за 2020 г.
Nestlé отчита органичният ръст достига 3,6%, при реален вътрешен ръст (RIG) от 3,2% и ръст в цените в размер на 0,4%. Ръстът е подкрепен от добро представяне на Северна и Южна Америка, бизнеса с храни ...
Прочети още
С промените в ЗЗК се въвеждат нелогични и необосновани забрани и ограничения
Приетите от Народното събрание на 11 февруари 2021 г. промени в Закона за защита на конкуренцията (ЗЗК), с които в българското законодателство се транспонира директивата на ЕС за нелоялните търговски практик...
Прочети още
69% от българите вярват, че нежността води до едно по-щастливо общество
Ново изследване*, публикувано у нас, разкрива, че 61% от анкетираните европейци смятат, че светът около тях е бил по-нежен, когато са били деца. Тази липса на нежност кара близо 4-ма от 10-ма от всички участ...
Прочети още
Над 274 000 лв. е дарила BILLA на родни каузи през 2020 г.
Над 274 000 лева са дарени от „BILLA България” през 2020 г. за различни инициативи, кампании и социално значими каузи. Компанията е дарила допълнителни 22 000 лева под формата на хранителни продукти. Най...
Прочети още
„Lidl цена” - инициатива на Lidl за изгодно пазаруване
Изгодното пазаруване в Lidl вече има ново име – „Lidl цена“. Тя включва атрактивни предложения с намалени или силно конкурентни цени. Под това наименование компанията ще обедини редица свои досегашни седмичн...
Прочети още
Ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките
Експертите на „Кофас” прогнозират ръст на световния БВП с 4,3% през 2021 г. и увеличение на глобалната търговия с 6,7%, след отчетения спад от 5,2% през 2020 г. Една година след началото на пандемията от COV...
Прочети още