Всички Новини

Starbucks отвори шестото си заведение у нас

Starbucks отвори шестото си заведение у нас

Веригата за кафе Starbucks откри ново кафене в София. Обектът се намира в центъра на столицата – на ъгъла на ул. Съборна и ул. Княз Александър I. Това е шестото кафене на компанията у нас, с което тя продълж...

Прочети още
“Лидл България” откри втори логистичен център

“Лидл България” откри втори логистичен център

“Лидл България” откри своя втори логистичен център в страната, който се намира в с. Кабиле, Ямбол. Инвестицията в складовата база е на стойност над 80 млн. лв., а с откриването й компанията създава нови 150 ...

Прочети още
„Карлсберг България” отчете силни резултати за полугодието

„Карлсберг България” отчете силни резултати за полугодието

Пазарният дял в обем на „Карлсберг България” е достигнал 30,3% през първото полугодие на 2017 година. Това е ръст от 4,6-процентни пункта в сравнение със същия период на миналата година, обявиха от компаният...

Прочети още
NaturaSì – нов био супермаркет отвори врати в София

NaturaSì – нов био супермаркет отвори врати в София

Нов био супермаркет отвори врати днес в столицата на бул. „Симеоновско шосе” № 72. NaturaSì предлага над 4000 биологични продукти - плодове и зеленчуци, пакетирани храни и продукти без глутен, италиански сир...

Прочети още
T MARKET отвори 62 магазин

T MARKET отвори 62 магазин

T MARKET отвори нов магазин, който се намира на Кооперативния пазар в столичния квартал „Люлин”. Общата площ на обекта е над 1000 квадратни метра, като на 750 от тях е разположена търговската зала. Прилежащи...

Прочети още
Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

За първи път у нас търговска верига адаптира част от онлайн съдържанието си за хора с увредено зрение, чрез въвеждането на иновативна технология, за да направи онлайн брошурите си достъпни и за тях. От днес ...

Прочети още
Т MARKET отчете двоен ръст в оборота

Т MARKET отчете двоен ръст в оборота

„Максима България“ отчете двоен ръст на оборота за 2016-та година спрямо 2015-та. Финансовите резултати на компанията, която оперира на българския пазар чрез търговската марка Т MARKET, се движат нагоре за п...

Прочети още
Coca-Cola обедини Coca-Cola Classic и Coca-Cola в един бранд

Coca-Cola обедини Coca-Cola Classic и Coca-Cola в един бранд

Coca-Cola представи своята нова визуална идентичност в България като част от глобалната си стратегия „Eдин бранд“. На специално събитие в началото на месец май беше обявено, че подбрандовете на марката,...

Прочети още
Българските потребители отличиха първите продукти на годината

Българските потребители отличиха първите продукти на годината

Първите награди „Продукт на годината“ за иновативни продукти на бързооборотния пазар в България бяха раздадени в края на април 2017 г. Световният конкурс се проведе за първи път у нас и направи заявка да про...

Прочети още
„Загорка” отчете положителна 2016 г.

„Загорка” отчете положителна 2016 г.

Оборотът на „Загорка” за 2016 г. е 160 млн. лв., а печалбата на компанията достига 26,9 млн. лв. Това обяви изпълнителният директор на „Загорка” АД Никос Зойс по време на пресконференция, на която представи ...

Прочети още
Страница: 1 от 118
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...