Българките купуват най-много продукти за красиви лице и коса

Дата: 25.10.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
Българките купуват най-много продукти за красиви лице и коса

8 от 10-те най-продавани продукти в дрогерийната верига dm са насочени към поддържането на добрия външен вид на дамите. Това показва редовната класация на компанията „dm топ 10“, която проследява най-продаваните продукти в обектите на веригата за годината, обхващаща периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.

Така резултатите от новото издание на изследването показват, че през последната година, най-купуваният продукт е спирала за очи в ценовия диапазон 15-26 лв., следван от боя за коса с подхранващи масла за 9-12 лв., а на трето се нарежда шампоан със специални глини за 6-8 лв.

Класацията „dm топ 10“ може да се счита за показателна за пазара, тъй като e базирана на данните за оборота от продажбата на над 35 млн. продукти за последната финансова година (01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.), уточняват от компанията. Целта на „dm топ 10“ е да информира клиентите кои са най-популярните продукти и каква е тяхната средна продажна стойност. Затова и в класацията не се споменават марки, а само основни характеристики на победителите в отделните категории.

Сред новите и интересни продукти, които вече могат да се намерят в дрогериите dm са азиатска козметика от водещи японски и корейски производители и още по-обогатени линии био и натурални храни и козметика.