Дискаунтърът за дрехи и стоки за бита PEPCO стъпва в България

Дата: 01.10.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Дискаунтърът за дрехи и стоки за бита PEPCO стъпва в България

Популярната дискаунт верига PEPCO навлиза на българския пазар. Първият магазин с тази марка, предлагаща дрехи и стоки за дома ще отвори през март 2019 г. като компанията, която оперира множество магазини в Централна и Източна Европа, ще започне от ноември да набира персонал за обектите у нас.

Дискаунт форматът планира през първите шест месеца на българския пазар да отвори 11 магазина, а до края на 2021 г. броят им да достигне до 60.Обектите ще се появят в градове с население над 10 хил. жители. Очаква се до 2021 г. PEPCO да има над 500 служители у нас. В момента компанията работи в посока сътрудничество със собственици на търговски обекти за дългосрочно наемане на площи с размер около 500 кв. м.

PEPCO стартира през 2004 г. и предлага облекла и продукти за бита на ниски цени. Веригата има повече от 1 500 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватска и Чехия.

“Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Клиентите ни в България ще могат да посещават нашите магазини и то не само в големите градове като София, Пловдив, Бургас и Стара Загора“, коментира оперативният директор на компанията за Централна и Източна Европа Марчин Станко. “Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO, ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула ‚повече за по-малко” коментира и оперативният мениджър на PEPCO България Драгия Драгиев.