ИКЕА предлага интерактивни каталози

Дата: 21.09.2012 Коментари: 0
Снимки (1)
Снимка: ИКЕА

С интерактивен каталог и приложения за Android и iPhone, шведската мебелна компания IKEA отбелязва края на първата си година на българския пазар. Освен че на разположение на клиентите са много повече снимки и видео, свързани с продуктите, гигантът представя и напълно нова организация на съдържанието в каталога – разделението е по дейности, а не спрямо отделните помещения в дома, както беше до момента.

Специални изображения на някои от страниците на хартиения каталог на IKEA ще позволяват сканиране с приложение за смартфон. Така потребителите ще могат да намерят допълнителна информация за артикулите, полезни съвети и идеи за къщата, дори ще могат да получат триизмерно изображение на мебелите и да надникнат отвъд тях, обяви маркетинг мениджърът на ИКЕА България Йоана Цонева. По думите й компанията се стреми да намали употребата на хартиени каталози, това е и причината за засиленото присъствие на продуктите във виртуалното пространство.

Цонева сподели, че през първата си година на българския пазар, компанията е направила подробно проучване на нуждите и потребностите на родните потребители от различни социални групи.  Според нея анализираната информация е спомогнала за изграждането на по-добра верига за снабдяване.  „Повишихме ефективността на вътрешните си процеси, постигнахме икономия от мащаба”, коментира Йоана Цонева.

Каталогът за 2013 година вече се разпространява като жителите на още 3 български града ще го получават – Благоевград, Велинград и Панагюрище, обявиха от компанията.

За почти една година присъствие у нас, шведската мебелна верига е посрещнала нас 1 650 000 посетителя, обяви управителят на ИКЕА България Тео Муратидис. Той подчерта, че очаква до края на годината компанията да изпълни първоначално заложения план да постигне 10% пазарен дял у нас.