Кандидатстването за конкурса „Продукт на годината“ за 2019 г. вече е отворено

Дата: 18.07.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Кандидатстването за конкурса „Продукт на годината“ за 2019 г. вече е отворено

Кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината 2019“ вече е отворено. Компаниите могат да заявят участие в програмата чрез регистрационната форма онлайн на produktnagodinata.bg/entry/

Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2017 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ. Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен.

Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г. ще получат 10% отстъпка от посочените такси. Крайният срок за участие е 21 декември 2018 г.

„Продукт на годината“ осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата „Продукт на годината“ и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговия микс на продукта или услугата.

Основана преди повече от 30 години във Франция, Voted Product of the Year | „Продукт на годината“ оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.