„Карлсберг България” отчете силни резултати за полугодието

Дата: 19.07.2017 Коментари: 0
Снимки (1)
„Карлсберг България” отчете силни резултати за полугодието

Пазарният дял в обем на „Карлсберг България” е достигнал 30,3% през първото полугодие на 2017 година. Това е ръст от 4,6-процентни пункта в сравнение със същия период на миналата година, обявиха от компанията, цитирайки данни на „Нилсен България” по време на специално събитие, организирано за медии.

Най-силният бранд на компанията, „Пиринско”, е увеличил обемите си с 14% от януари до юни, а пазарният дял на марката е нараснал с 2,3-процентни пункта, достигайки 18,3 на сто в обем от общия бирен пазар. Обемите на другия популярен бранд в портфолиото на „Карлсберг България” – „Шуменско” са скочили с 31 на сто спрямо първото шестмесечие на 2016 г.

От данните, които ръководството на компанията сподели стана ясно и че от началото на годината до юни консумацията в заведенията отбелязва спад от 12 на сто. Като причина за понижението беше посочен намаляващият брой заведения в национален мащаб. Покупките на бира за домашна консумация пък се увеличават с 2%. Ръстът на кеновете през първото полугодие е 12 на сто.

За 2016 г. „Карлсберг България” отчита 131 млн. лв. оборот и 12,3 млн. лв. печалба