„Кока-Кола ХБК” ще развива марката си Costa Coffee у нас от 2020 г.

Дата: 19.07.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
„Кока-Кола ХБК” ще развива марката си Costa Coffee у нас от 2020 г.

„Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани” – един от най-големите бутилировачи на Coca-Cola в света, планира да лансира Costa Coffee в поне 10 от своите 28 пазара през следващата година, сред които България, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Русия и Швейцария.

Кафето е една от най-доходоносните и бързо растящи по отношение на приходи и печалба сфери в областта на напитките. Това е многомилиардна категория на 28-те пазара на „Кока-Кола ХБК”, която се очаква да расте с 4% на годишна база.

„Това е страхотна възможност, която ще създаде истинска добавена стойност за нас и нашите клиенти“, казва Зоран Богданович, Главен изпълнителен директор на „Кока-Кола ХБК”. „Включването на толкова силен бранд като Costa Coffee в нашето портфолио ще ни позволи да покрием повече поводи за консумация, да партнираме още по-пълноценно с нашите консуматори във всички канали и да подсилим усилията си да адресираме всеки повод за консумация през деня. Нашата добре установена инфраструктура, процеси и опит в дистрибуцията на кафе ни дават увереност, че ще се справим с тази вълнуваща възможност“.

The Coca-Cola Company придоби Costa Coffee през януари 2019 г. Компанията ще се фокусира върху разширяване на предлагането на вендинг и готовите за консумация (ready-to-drink) продукти. Costa Coffee е водещата компания за кафе в Обединеното кралство, със силно присъствие в Европа, Азия, Близкия изток и Африка.

В началото на юли „Кока-Кола ХБК България” и италианската марка кафе Lavazza прекратиха взаимоотношенията си, свързани с дистрибуцията на топлата напитка на българския пазар. За нея вече ще отговаря предишния й дистрибутор „Софсток”.