„МЕТРО България” отбеляза 20 годишния си юбилей

Дата: 20.03.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
„МЕТРО България” отбеляза 20 годишния си юбилей

„МЕТРО България” отбеляза 20-тия си рожден ден със специално събитие в присъствието на над 1000 гости – партньори, клиенти, доставчици и приятели на най-големия български търговец на едро. Точно на 18 март 1999 г. магазините на МЕТРО в Пловдив и София отварят едновременно врати, за да дадат старта на модерната търговия в България.

С помощта на 100 каба гайди, изпълнения на Теодоси Спасов, Иван Шопов и трио „Авигея” и с голям концерт на най-популярната българска група „Фондацията“, отбрана храна, поднесена от най-популярните български шеф готвачи от основния партньор на МЕТРО – „Българска асоциация на професионалните готвачи”, събитието даде старт на следващите 20 години от българската история на компанията.

„Нашият бизнес се гради на доверие и създаване на общност, в която всеки един намира необходимата подкрепа, за да успее. Ние знаем, колко е трудно да управляваш ресторант, хотел или магазин. Ние знаем, че вашият бизнес е вашият живот!“, каза в обръщението си към клиентите на компанията Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на „МЕТРО България”. „Вие очаквате същата отдаденост и от своите бизнес партньори. Ето защо, ние сме готови да ви подкрепим по пътя към вашия успех, защото вашият успех е нашият бизнес!“, добави той и благодари за непрестанното доверие, което МЕТРО получава от партньори и доставчици.

Днес 11-те магазина на МЕТРО в страната осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес – повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света. Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 млн. лева.