МЕТРО Експо отбелязва „Деня на предприемача” в магазините си

Дата: 04.10.2017 Коментари: 0
Снимки (1)
МЕТРО Експо отбелязва „Деня на предприемача” в магазините си

Специално МЕТРО Експо отбелязва предстоящия на 10 октомври втори „Ден на предприемача”. От 3 до 5 октомври включително в магазин МЕТРО София на „Цариградско шосе” най-големият български търговец на едро организира изложение, на което заедно със своите партньори от Jacobs, Coca-Cola, Tuborg и Unilever Food Solutions ще даде възможност на клиентите от малкия и среден бизнес да се възползват от нови предложения, промоционални цени и професионални решения за техния бизнес.

Световният шампион по пица и председател на „Асоциацията на българските пицари” Радо Кирязов ще прави демонстрация на пица, а шеф готвачът на „МЕТРО Академия” Юри Велев ще посрещне клиентите на входа с най-новия грил асортимент на МЕТРО. Клиентите на компанията ще се запознаят с новата й лоялна програма „МЕТРО Плюс”, която позволява закупуване с 50% отстъпка на съдове за готвене Delimano до 31 март 2017 г. Кулинарната „МЕТРО Академия” ще представи своята програма за обучения за професионални готвачи за всеки тип обслужване в търговската и кухненската зала, което осигурява и удостоверение за завършено професионално обучение по избраната професия. Търговските консултанти на МЕТРО ще са непрестанно на разположение с бизнес предложения за ресторантьори или малки търговци. Партньорите от Unilever Food Solutions ще представят новия си азиатски асортимент, а Jacobs, Coca-Cola, Tuborg ще предлагат специални условия за покупка, валидни за времето на изложението от 3 до 5 октомври 2017 г. включително. Промоциите на основните партньори са валидни и в останалите магазини на „МЕТРО България” в страната за този период.

Още изненади за притежателите на собствен бизнес

Независимо дали става въпрос за уютно кафене, семеен ресторант или за магазина на ъгъла - всеки ден хиляди професионални клиенти на МЕТРО, собственици на малък бизнес, отварят врата с усмивка и протегната за поздрав ръка. В чест на тяхната всеотдайност и усилията, които те ежедневно влагат в своята работа, МЕТРО организира на 10 октомври за втори пореден път „Деня на предприемача”. МЕТРО утвърди тази инициативата като ежегодно глобално събитие, което се провежда на всеки втори вторник от месец октомври в знак на уважение към над 21 млн. клиенти от малкия и среден бизнес в 25 държави по целия свят.

Притежателите на собствен бизнес могат да се възползват от партньорството си с МЕТРО, за да се рекламират, като се регистрират в платформата на „Деня на предприемача” на www.den-na-predpriemacha.bg. Там те ще могат да представят свои специални оферти, с които да привлекат свои клиенти на 10 октомври и да се присъединят към глобалната общност на предприемачите.

Изборът, какво да предложат на крайните си клиенти, е изцяло техен – изгодно намаление в цената, оферта от типа „купи 2 на цената на 1“ или друго специално ценово предложение. МЕТРО ще се погрижи офертите им да достигнат до повече хора със специална рекламна кампания, промоцираща www.den-na-predpriemacha.bg в седмицата преди „Ден на предприемача”.

Регистрация на оферта за празника е възможна на специалните щандове, които МЕТРО отваря във всички свои магазини от 3 до 5 октомври или директно онлайн на www.den-na-predpriemacha.bg - клиентите трябва да следват указанията на платформата, за да качат предложението си в уебсайта за празника.

Като част от програмата на „Ден на предприемача” МЕТРО вече организира изложба на открито, представяйки 50 свои клиенти, включили се в кампанията. До 10 октомври специална 3D мапинг прожекция ще разказва за „Деня на предприемача” върху фасадата на софийския хотел „Хилтън”. През следващите седем дни предстоят още изненади и интерeсни събития за клиентите и партньорите на ритейлъра.