Най-голямата международна награда за иновации идва в България

Дата: 25.07.2016 Коментари: 0
Снимки (1)
Най-голямата международна награда за иновации идва в България

На 21 юли у нас бе даден стартът на програмата Продукт на годината, която излъчва най-голямата световна награда за иновации при продуктите и услугите, гласувана от потребителите. За лансиращото събитие специално пристигнаха изпълнителният директор на Product of the Year Worldwide Филип Гелдер и мениджърът „Бизнес развитие“ Еран Ясур. Те представиха в детайли цялостната концепция на маркетинговата програма.

Проектът стартира преди 29 г. във Франция и към днешна дата оперира в десетки страни с една и съща цел - да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.

Изследването за нашия пазар ще бъде проведено от „Нилсен България” и ще отразява мнението на потребителите чрез национално представителна извадка.

„През всички тези години успехът на наградите се дължи на два основни принципа: те служат като верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот “, коментира глобалният изпълнителен директор на Product of the Year Worldwide Филип Гелдер.

В конкурса за отличието „Продукт на годината“, който ще се провежда всяка година, могат да участват продукти и услуги, които са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики - функция, дизайн, опаковка.

Ако журито от експерти селектира определен продукт като иновативен, той става финалист и ще бъде класиран в съответната категория, участваща в националното представително проучване на „Нилсен България”.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата „Продукт на годината“ и възможността да промотира своята награда като използва червеното лого неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата. Компаниите, чиито продукти са участвали в потребителското проучване (победители и финалисти), получават доклад от изследването на „Нилсен България” с подробен анализ на категорията.