Напитката DrWitt официално стъпи на българския пазар

Дата: 24.03.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Напитката DrWitt официално стъпи на българския пазар

Популярната в Европа негазирана напитка, обогатена с витамини и минерали – DrWitt, официално стъпи на българския пазар. Тя се предлага в бутилка от 750 мл. и три вкуса: DrWitt Relax (касис, черна боровинка и хибискус); DrWitt Antiox (нар и асаи) и DrWitt Fit (манго, лимон и зелен чай).

Негазираните напитки, обогатени с витамини, са предпочитаният спътник в забързаното ежедневие на хората в активна възраст, които тренират редовно в свободното си време и държат на здравословния начин на живот и балансираното хранене. Този вид напитки са насочени към хора, желаещи да надградят ритуала си за хидратация с допълнителна доза витамини и минерали.

„Младите и активни градски хора четат внимателно етикетите и се интересуват от качеството и състава на продуктите, които консумират ежедневно. Щастливи сме, че вече можем да им представим DrWitt – бранд, който отговаря на техния лайфстайл и изисквания, включително и с модерната визия на бутилката си от 750 мл. и конкурентна си цена“, заяви Савина Паликарева, Маркетинг мениджър на „Тимбарк България“. Продуктът е най-новото попълнение в портфолиото на  „Тимбарк България“, част от Maspex Wadowice Group – една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.