Натуралните и здравословни иновации за коса са хитът на 2019 г.

Дата: 26.03.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
Натуралните и здравословни иновации за коса са хитът на 2019 г.

През последната година повече от 1 800 000 от продадените в магазините на „dm България” над 30 млн. артикула са за грижа за косата. Тази категория е в топ 3 по популярност у нас и в нея влизат над 1 000 сред повече от 14 000 продукта, които предлага dm. Това показва, че за българките грижата за здравето и перфектния вид на косата, са сред най-важните елементи на добрата външност. В тази връзка първото издание на новия обзор „dm дрогистът съветва“ е посветено на актуалните тенденции за грижа за косата за 2019 година, а най-горещите трендове са използване на натурални продукти, полагане на „специална грижа“ за косата, боядисване с безамонячни и щадящи бои, коси с обем и без омазняване и навлизане на специални продукти за модерната активна жена.

Тенденция 1: Ръст от 23% в продажбите на продукти за коса с натурални съставки показва, че залагаме все повече на естествени съставки за здрава и красива коса. Според данните на „dm България”, само за една година търсенето на натурална козметика за коса отбеляза ръст от 23%. Това показва, че все повече българи се стремят да живеят природосъобразно и затова все повече харесват и купуват козметични продукти с натурални съставки.

Тенденция 2: За здрава коса се иска „специална грижа“ три пъти седмично – търсенето на продукти за допълните и специална грижа за косата е нараснало с 30%.

Тенденция 3: Здравословни иновации като вода от бреза слагат край на мазната коса. Сред хитовете при грижата за косата през настоящата година ще са продуктите за борба с омазняването, прогнозират дрогеристите.

Тенденция 4: Използването на боя, която щади косата ще продължава да е хит.

Тенденция 5: Чиста коса за 5 минути за деловата жена - новите модели сухи шампоани, които почистват косата за 5 минути станаха задължителна част от козметиката на активните жени, което се доказва от факта, че сухият шампоан на Balea е един от най-продаваните продукти.