Нов бранд български хипермаркети ще предлага основно български продукти

Дата: 09.05.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Нов бранд български хипермаркети ще предлага основно български продукти

„ЕДЕА” е най-новата българска верига хранителни магазини. Марката е собственост на компанията „ЕДЕА РИТЕЙЛ” АД, а инвестицията е в размер на 5 млн. лв. Пекарна, приготвена на място храна с нискотемпературни вакуумни технологии и витрини за зреене на месо – това са три от иновативните решения, които хипермаркет „ЕДЕА” ще предложи в първия си търговски обект в мол Русе.

„Планираме в следващите години да се превърнем в силна българска верига хипермаркети, която предлага голямо разнообразие от продукти – както на марки, така и на цени. Защото ако българският производител се развива, това ще развие града, региона и цялата държава. Работим с малки местни производители, без да налагаме непосилни условия за това. Ще предлагаме евтини стоки, но ще има и продукти за по-претенциозни клиенти”, споделя Даниела Асенова, маркетинг директор на „ЕДЕА РИТЕЙЛ” АД.

Компанията решава да се включи със самостоятелен бранд в търговията, защото вярва, че идеята за локалните вериги набира все по-голяма популярност в различни райони на страната. Тя ще налага своята марка у нас по примера на страни като Унгария и Сърбия, като се надява по този начин и нашата страна да започне да развива свой собствен облик в ритейл сектора. Предпочитани ще са продуктите на местни производители, а собствена марка под името „НАШАТА РОДИНА“ ще представя основно храни – сирене, кашкавал, олио - среден ценови клас от български производители.

Българският хипермаркет разкрива нови 120 работни места в Русе.