Проучване на REWE Group за приоритетите на потребителите в резултат от COVID-19

Дата: 13.10.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
Проучване на REWE Group за приоритетите на потребителите в резултат от COVID-19

Хигиена, качество и свежест са основните приоритети за българските потребители на търговските вериги след кризата. Това показват резултатите от потребителско проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, в резултат от COVID-19“, проведено от REWE Group, в чието семейство влиза и BILLA България. Изследването обхваща 6 държави от Централна и Източна Европа, сред които и България. За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след пандемията. На четвърто място като приоритет се нарежда цената, като тя е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.

79% от българските потребители определят като най-важни при закупуването на храна хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите.

Преговорите за нови партньорства са важна цел, за постигането на която BILLA работи и по време на пандемията. Местните продукти са основен приоритет за все повече хора, в резултат от кризата COVID-19, макар резултатите от проучването да посочват регионалния произход на продуктите, като водещ за едва 24% от потребителите. За 43% от тях сезонните продукти са най-честият избор, а за 47% - най-важно е голямото разнообразие.

BILLA отговаря на потребителското търсене на промоции (59%) с лансирането на своята обновена програма за лоялност, която стартира преди месец – BILLA Card. Тя предлага редица предимства, обвързани с достъпни цени, в магазините на веригата в цялата страна. От началото на кризата, съществена актуалност придобива комуникацията на търговците на дребно за мерките за безопасност, които предприемат (45%), а все по-често потребителите готвят у дома и ползват социалните мрежи.

Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.