Рерсо стана член на Сдружението за модерна търговия

Дата: 19.02.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Рерсо стана член на Сдружението за модерна търговия

Водещата верига за търговия с детски облекла, играчки и декоративни продукти за дома у нас - „ПЕПКО България“, се присъедини към Сдружението за модерна търговия (СМТ). Така членовете на сдружението вече са 12 от водещите ритейлъри в България: „Билла България”, „Ван Холдинг“ („Фантастико”), „Дайхман търговия с обувки”, „дм България”, „Доверие - Брико” („Мосю Бриколаж”), „ИКЕА – България“, „Кауфланд България”, „Лидл България”, „Максима България” („Т Маркет”), „ПЕПКО България“, „ПроМаркет” и „Хиполенд”.

PEPCO е популярна европейска търговска верига, която предлага на потребителите всичко необходимо, за да облекат цялото семейство и да украсят дома на ниски цени, специализирана в продажбата на детски дрехи, аксесоари, играчки и домакинско оборудване. Първите магазини на компанията са открити през 2004 година в Полша, а днес обектите на PEPCO са повече от 2 000 в 13 европейски страни. Навлизането на българския пазар стартира през 2019 година, когато са открити първите магазини у нас. Към момента в България има 65 PEPCO магазина, разположени на удобни локации. Приоритет за компанията е да открива нови обекти не само в големите населени места, но и да бъде достъпна за клиентите си и в по-малките градове. Основен фокус в каталога от стоки на PEPCO е насочен към грижа за най-малките. Сред най-търсените продукти в магазините на компанията са бебешките дрехи от 100% памук и различни играчки.

За последните над две десетилетия членовете на СМТ са инвестирали в България повече от 3,5 млрд. лв. Ежегодно те внасят в държавния бюджет над 600 млн. лв. под формата на данъци и имат значителен принос за изсветляване на икономиката. Компаниите в сдружението са сред най-големите работодатели у нас с повече от 23 хил. служители. Търговските вериги си партнират успешно със стотици български производители, в резултат на което над 67% от асортимента им в основните хранителни категории се състои от български продукти, а повече от 45 български компании успешно реализират продуктите си в чужбина.