Сирене и кашкавал от магарешко мляко на „Фудтех 2018“

Дата: 25.01.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Сирене и кашкавал от магарешко мляко на „Фудтех 2018“

Традиционни храни, гурме деликатеси и възможности за фюжън кулинария ще представят участниците в изложбата „Фудтех 2018”, която ще се състои от 21 до 25 февруари в Международен панаир Пловдив.

„Фудтех 2018“ ще бъде фестивал на креативната кухня, тъй като ще покаже много богат спектър продукти от различни видове и региони. Основната част от експозициите са на български производители. Дистрибутори ще представя марки от Гърция, Италия, Франция, Холандия, Белгия, Испания, Германия, Норвегия, Великобритания, Австралия, Аржентина, Нова Зеландия и други страни.

Хитът на изложението ще бъдат сирене и кашкавал от магарешко мляко. То помага при редица заболявания, включително анорексия, обясниха изложителите от фирма „Мар-Ив 2016“. Продуктите идват от ферма в сливенското с. Селиминово, където животните се отглеждат пасищно, за да се гарантира високото качество на млякото и месото.

Нов акцент е телешкото клас „Премиум”. То ще зрее пред очите на клиентите в дизайнерска хладилна витрина на щанда. Готвач ще пече на скара различни видове месо, а презентация ще разкрие особеностите на висококачественото телешко от порода „Блек Ангъс”, както и спецификите в неговото производство и обработка.

Тази година повече производителите на млечни продукти ще се състезават не само в асортимента, но и в гаранциите за качество, споделят организаторите.

По-широко присъствие във „Фудтех” ще имат консервите, билките и подправките, био- и екохраните. Голямо ще е разнообразието от месни, сладкарски, захарни и тестени изделия. На организиран „Фермерски пазар” ще се предлагат яйца от пъдпъдък, сладка и сиропи от биоплодове, сушени плодове и зеленчуци, ядки, продукти от овче, биволско, козе и краве мляко, различни видове чай, хляб с квас.

Международната изложба „Фудтех“ отново се организира паралелно с „Вкусове от Италия“, престижните прояви „Агра“ и „БиоАгра“ - за селско стопанство, „Винария“ - за лозарство и винарство, „Апи България“ – за пчеларство, „Дибла – идеи и продукти за интериора, която е новата концепция на „Хорека Пловдив“ за оборудване за ресторанти, заведения и хотели.

Очакват се над 45 000 посетители от България и Европа.