Фестивалът на розовия домат се проведе за четвърти път

Дата: 14.09.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
Фестивалът на розовия домат се проведе за четвърти път

От 11 до 13 септември се проведе четвъртото издание на станалия традиционен „Фестивал на Розовия домат”, организиран от „МЕТРО Кеш енд Кери България” в партньорство с Mastercard. Тази година събитието се проведе в първия street food комплекс в София Quartal Food Park, където десетки производители се включиха със своята продукция.

Фестивалът на розовия домат е една от инициативите на МЕТРО за подкрепа на местните производители, част от програмата „Отгледано с грижа в България“. С нея преди 3 години компанията се насочи към партньорството с малките земеделски производители в 11-те града, в които има магазини. Фестивалът цели съхранението и популяризирането не само на розовия домат, а и на други автентични български продукти като смилянския фасул и реселешкия лук, чрез налагането им в модерната кулинария.

Кулминацията на събитието беше в събота, когато бе приготвена 50 кг лютеница по оригинална рецепта от шеф Юри Велев – главен готвач на „МЕТРО Академия”. В приготвянето й се включи и част от мениджмънта на Метро и Mastercard.

„Вече 4 години провеждаме „Фестивал на Розовия домат”, зад който седи не просто един продукт, а нашето уважение към всички традиционни български вкусове и локални производители. Всеки път се стараем да предложим разнообразно меню и нетрадиционен подход към познатите вкусове, за да стигнем до модерния потребител. Събитието е част от инициативата „Преоткрий България“ за подкрепа на независимите български предприемачи – още един проект, по който работим с Mastercard“, каза Филип Анастасиу, директор „Човешки ресурси“ в „МЕТРО България”.