Bilka Lifestyle лансира нов козметичен бранд

Дата: 18.10.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Bilka Lifestyle лансира нов козметичен бранд

Bilka Lifestyle лансира на пазара нова козметична марка BioApteka, изцяло базирана на свойствата и полезните качества на супер храните. Първата гама, с която новият бранд се представя пред българските потребители, е Honey Therapy. Козметичната серия е разработена, следвайки най-съвременните тенденции в козметиката и е базирана на свойствата на меда, чийто екстракти са едни от най-силните регенератори и „щитове“ на кожата.

Сред другите ключови съставки на продуктовата серия са мощният антиоксидант натурален пчелен восък, масло ший, какаово масло, растителен глицерин, ментово масло и много други естествени масла. Портфолиото включва 11 продукта, създадени изцяло на основата на супер храната мед, пчелното млечице и прополиса. Гамата включва продукти с грижа за лицето (дневен и нощен крем, балсам за устни), за тялото (крем за ръце, тоалетен сапун, душ гел и крем за тяло), за косата (шампоан и балсам) и за устата (паста за зъби и вода за уста).

„Щастливи сме, че можем да зарадваме българския потребител с висококачествена козметична серия, вдъхновена от неизчерпаемата сила на природата. BioApteka е не просто поредната гама продукти за лице, тяло и коса на нашия пазар. BioApteka е марка, създадена с много любов и желание да отговорим на нуждите на всички нас – забързаните съвременни хора, които живеят под стрес, често са подложени на неблагоприятна околна среда, но все пак знаят колко важно е да използват качествена, натурална и ефективна козметика. Стартираме BioApteka именно със серията Honey Therapy, защото медът е една от онези суперхрани, които освен безкрайните си полезни свойства, има прекрасен аромат. Сигурни сме, че е само въпрос на време марката да се наложи на пазара, а потребителите сами да се уверят в качеството на продуктите“, каза по повод лансирането на BioApteka Мила Златкова, управител на „Билка Лайфстайл“ ООД.