Coca-Cola обедини Coca-Cola Classic и Coca-Cola в един бранд

Дата: 05.05.2017 Коментари: 0
Снимки (1)
Coca-Cola обедини Coca-Cola Classic и Coca-Cola в един бранд

Coca-Cola представи своята нова визуална идентичност в България като част от глобалната си стратегия „Eдин бранд“. На специално събитие в началото на месец май беше обявено, че подбрандовете на марката, които в България са представени от Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero се обединяват в един бранд, който ще има обща визуална идентичност и позициониране. Потребителите ще могат да избират два вкуса от общия бранд - класически, или без захар.

Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории. Амбицията на световния гигант е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си.

Двата варианта на Coca-Cola у нас вече няма да имат отделни кампании, а ще се позиционират заедно във всички комуникационни канали.