Lidl увеличава асортимента от собствени марки

Дата: 25.01.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Lidl увеличава асортимента от собствени марки

Lidl добавя към портфолиото си от собствени марки общо над 80 вида продукти от категориите „Шоколад”, „Кафе” и „Чай”.

Шоколадът е над 40 вида под собствените марки Fin carre и JD Gross и включва различни комбинации, като: млечен шоколад с бисквити NEO, бял шоколад с цели лешници, бял шоколад с цели бадеми, млечен шоколад с мед, сол и цели бадеми, вкусове с шам фъстък, морска сол и леко пикантен чили вкус. Продуктите Fin carre са със сертификат UTZ, а JD Gross с Fairtrade Cocoa Program, които гарантират, че използваното при производството какао е отглеждано съгласно изискванията за социално отговорно земеделие.

13 вида кафе от собствената марка Bellarom и 30 вида чай собствена марка са част от новите продукти. Селекцията чайове включва различни предложения - с джинджифил, с червен портокал, ябълка с витамин С, горски плодове и комбинация от ягода и малина и др.