Broshura.bg стартира нова услуга Cashback

Дата: 14.05.2018 Коментари: 0
Снимки (1)
Broshura.bg стартира нова услуга Cashback

Advertorial

Prospecto Group – компанията зад платформата за дигитални брошури Broshura.bg, добавя към портфолиото си услугата Cashback. През последните 5 години компанията успешно се развива и разраства, като през 2016 г. става част от семейството на Nova Tv/Netinfo. Платформата улеснява връзката между крайните потребители и бизнеса като ги свързва с близо 1 000 000 потребители.

Нова Cashback функционалност

На 24 април Broshura.bg стартира Cashback. Чрез новата функционалност ще се изплащат реални пари на потребителите, възползвали се от продукти участващи в Cashback промоции. Предвижда се тази иновация да бъде приета с високо одобрение от потребителите. Въпреки че тепърва навлиза на българския пазар, услугата е доказан  успешен модел в Западна Европа и САЩ. За пример през 2017 година подобен холандски сайт е изплатил над 12 милиона евро на потребителите си, които са се възползвали от Cashback промоции.

Как работи Broshura.bg Cashback

  • Потребителят купува избран продукт от която и да е търговска верига
  • Потребителят снима касовата бележка и я качва в Broshura.bg
  • Broshura.bg потвърждава и одобрява покупката, след което изпраща пари директно на потребителя

Какво печели бизнесът от Broshura.bg Cashback?

Cashback услугата носи добавена стойност не само за крайните потребители, но и за бизнеса. Компаниите, които вземат участие в услугата, ще имат достъп до профила на техните потребители и ще получат ценна информация за тяхната демография, интереси и нужди. Ползите за бизнеса включват още и привличане на нови клиенти, изграждане на база от лоялни клиенти, увеличаване честотата и обема на продажби, компенсиране на по-слаби периоди от годината, сезонност.

В Западна Европа около 34% от всички транзакции са обвързани с получаване на пари обратно, а в САЩ 25% от покупките са Cashback.

Предимства на потребителските профили в Broshura.bg

Услугата Cashback е достъпна само за регистрирани потребители и е важна част от стратегията на Prospecto Group да предоставя на аудиторията на Broshura.bg съдържание, релевантно за интересите ѝ. Това е предпоставка за двустранна полза. От една страна потребителите виждат информация, съобразена с техните интереси и търсения, а от друга страна компаниите могат да достигнат директно до желани таргет групи.

С новите функционалности на Broshura.bg, потребителите вече могат да създават профили, където да добавят любими магазини, да получават известия, както и да правят списъци с продукти, които желаят да закупят. Това позволява събирането на повече и по-подробни данни, което улеснява компанията в предлагането на персонализирана информация и съдържание на потребителите.

 

Prospecto Group

Prospecto Group развива дейност на международно равнище и има присъствие в над 17 чужди пазара. Платформата Broshura.bg стартира с идеята да дигитализира и осъвремени хартиените брошури, но не спира да разработва нови функционалности. Създаването на потребителски профили и Cashback услугата е само началото от още проекти, които компанията разработва и планира да разкрие скоро.