Регион

Carrefour се връща в Гърция

Carrefour се връща в Гърция

Десет години след като напусна Гърция, Carrefour прави опит да се завърне. Търговецът на храни сключи споразумение с местен франчайз партньор. Carrefour започва партньорство с Retail & More, дъщерно ...

Прочети още
Сръбският пазар на хранителни стоки нарасна през 2020 г.

Сръбският пазар на хранителни стоки нарасна през 2020 г.

Пазарът на дребно на хранителни стоки в Сърбия нарасна през 2020 г., като осемте най-добри играчи постигнаха оборот от над 356 милиарда RSD (3,02 милиарда евро), показват нови данни. Delhaize Serbia, Mer...

Прочети още
Хърватският търговец на дребно Tommy е пуснат за продажба

Хърватският търговец на дребно Tommy е пуснат за продажба

Шестият по големина търговец на хранителни стоки в Хърватия, Tommy, е пуснат за продажба, според местната медия T-Portal. Веригата супермаркети е безспорен лидер на пазара в крайбрежния регион на Далмаци...

Прочети още
SPAR Словения ще предлага продукти от готвачи със звезди Мишлен

SPAR Словения ще предлага продукти от готвачи със звезди Мишлен

Клиентите на SPAR в Словения вече могат да купуват продукти, създадени от трима готвачи със звезди Мишлен – Урош Щефелин, Грегор Врачек и Урош Факуч. Новите попълнения са част от гамата SPAR Premium и вк...

Прочети още
 Carlsberg Полша пуска нови екологични стекчета бира

Carlsberg Полша пуска нови екологични стекчета бира

Полският Carlsberg ще предлага екологични стекчета с бира – Snap Pack, съвместно с веригата Żabka. Стекчета от по шест бири ще се предлагат в магазините на Żabka, които ще са направени с иновативна техно...

Прочети още
Чехите пазаруват хранителни стоки предимно от супермаркети

Чехите пазаруват хранителни стоки предимно от супермаркети

Повечето потребители в Чехия предпочитат да купуват храна от супермаркети, сочи ново проучване на Nielsen Admosphere. Проучването също така показва, че 97% от респондентите посещават супермаркети, за да ...

Прочети още
Стефка Иванова поема категория „Шоколад“ на „Монделийз Интернешънъл“

Стефка Иванова поема категория „Шоколад“ на „Монделийз Интернешънъл“

Стефка Иванова поема категория „Шоколад“ на „Монделийз Интернешънъл“ с отговорности за пазарите в Румъния, България и Източна Адриатика. Преди това, като мениджър „Планиране и активиране на категориите“, Сте...

Прочети още
46% от хората не биха купили дъвки, ако търсеният от тях вид не е наличен

46% от хората не биха купили дъвки, ако търсеният от тях вид не е наличен

46% от хората не биха купили дъвки, ако тези, които търсят, не са налични, а 40% от продажбите зависят от разположението на тези продукти в обектите и дали те се виждат добре[1], сочи проучване на Kantar Wor...

Прочети още
Lenta купува магазините на Billa в Русия

Lenta купува магазините на Billa в Русия

Руската търговска верига Lenta обяви, че е подписала договор за придобиване на бизнеса на Billa Русия за 215 млн. евро. Сделката ще заздрави присъствието на търговеца в руската столица. Lenta ще интегрир...

Прочети още
Нова система за етикетиране помага на потребителите да правят по-здравословен избор

Нова система за етикетиране помага на потребителите да правят по-здравословен избор

Независимата система за етикетиране на продукти „Нутрискор” (Nutri-Score) може да помогне на потребителите да правят по-балансиран избор на хранителни продукти. Схемата, въведена в различни държави, бе сред ...

Прочети още
Страница: 1 от 22
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...