38% ръст в продажбите на продуктите за мъже по време на пандемията

Дата: 30.11.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
38% ръст в продажбите на продуктите за мъже по време на пандемията

Повишен интерес от страна на мъжете към продуктите за грижа за кожата по време на пандемията е регистриран от козметичен бранд FOREO. С 27% са се увеличили покупките, направени от представители на силния пол, на сайта на компанията, а продажбите на устройства за мъже на бранда бележат ръст от над 38%* в сравнение с 2019 г. Тази тенденция е отчетена в периода, когато по-голямата част от фризьорските салони и бръснарниците бяха затворени заради разпространението на COVID-19.

Докато възходът в потреблението на мъжка козметика отдавна не е новина, грижата за кожата за мъже е тема, по която се говори малко. През 2020 г. обаче трафикът към foreo.com от потребители от силния пол, които търсят продукти за лице, се е увеличил с 50% в сравнение с 2019 г. Това означава, че пандемията е накарала мъжете да обръщат повече внимание на външния си вид, а грижата за кожата за силния пол вече не е табу.

„Вярваме, че всеки заслужава здрава и красива кожа, независимо от неговата възраст, пол, националност. По традиция, около 90% от трафика на нашия уебсайт е генериран от потребители жени и сега за първи път виждаме не просто рязък скок и при мъжете, но и тенденция това да се задържи и да продължи да расте. Може би мъжете са открили ползите от разкрасителните ритуали вкъщи“, коментира Владимир Цутурильо, генерален мениджър на FOREO за Източна Европа.

 

*Всички данни са взети от foreo.com в периода 1 февруари 2020 г. – 20 май 2020 г. и са сравнени с показателите от уебсайта в периода 1 февруари 2019 г. – 20 май 2019 г.