Възходът на поколение P*

Дата: 16.11.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
Възходът на поколение P*

В последните години в публичното пространство трайно се въведе разделението на потребителите по поколения – Baby Boomers, поколение X, поколение Y (т.нар. „милениъли“) и поколение Z (потребителите между 7 и 24-годишна възраст, които предстои да бъдат новата най-голяма покупателна сила след няколко години).

В един от последните си анализи обаче, международната маркетингова агенция IGD започна да говори за поколение Р или Perennial Shoppers (Perennial значи „целогодишни“, „постоянни“ в буквален превид от английски). Кои са те и къде се крие тяхната сила? Това ще узнаете от най-новото проучване на IGD.

Тази значима група от потребители, наречена Generation P или Perennial Shoppers, ще бъде основният двигател на ръста на световния пазар с хранителни стоки, вкарвайки в него допълнителни 116 млрд. долара през следващите няколко години. Те са дигитално грамотни, експериментиращи и склонни да харчат повече средства за по-високо качество. Реализирайки 30% от всички похарчени средства за храни и напитки на три ключови пазара, поколение Р (Perennial Shoppers) е това, в което трябва да се инвестира в бъдеще, показват най-новите изследвания на IGD. И може би с фокуса върху тях, ще дойде времето, в което светилините най-накрая ще се отместят от Милениълите и поколение Z.

Поколение Р обединява хората на възраст между 50 и 64 години и именно те са ключовата възможност за световната търговия на дребно тъй като хората, попадащи в тази група са все повече и тя ще расте както в обем, така и по значимост през следващите 2 години, особено на пазари като Обединеното кралство, Сингапур и САЩ. Проучването на агенцията в тези три пазара идентифицира възможности пред ритейлърите и доставчиците да ангажират въпросното поколение Р.

*Повече за проучването може да научите в предстоящия брой на списание PROGRESSIVE