Нова екологична марка в Kaufland и Lidl

Дата: 14.09.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Нова екологична марка в Kaufland и Lidl

Lidl и Kaufland ще продават нова тяхна марка стоки за дома, направени от 100% рециклируема пластмаса, в сътрудничество с PreZero – отделът за околна среда на тяхната компания-майка, Schwarz Group.

Въпросните търговски марки пускат тези продукти на пазара за втори път.

Инициативата е част от стратегията на Schwarz Group относно пластмасата, която цели да даде нов живот на пластмасата от германските домакинства и да редуцира употребата на нова пластмаса.

Голяма част от процеса, от събирането, през рециклирането и продаването, се покрива от различни отдели в Schwarz Group.

По-рано тази година, италианският Lidl представи първата линия продукти, направени от 95% рециклирана пластмаса, произведени от PreZero.

PreZero събира отпадъци от опаковки от частните домове, например чрез жълтите кошове за боклук, които след това биват сортирани, изчистени и преработени.

Суровият материал, който се получава от този процес, се използва за направата на висококачествени продукти за дома. Всичко това се случва в рамките на Европа, което пести ресурс и е по-добре за околната среда, тъй като се намаляват емисиите от транспорт.

В Германия Kaufland вече е пуснал продуктите за продажба, а Lidl се очаква да ги пусне на 27 септември. Те ще се предлагат и в други държави.

 

 

Източник: European Supermarket Magazine