Asda отвори нов магазин за насипни продукти

Дата: 22.11.2021 Коментари: 0
Снимки (1)
Asda отвори нов магазин за насипни продукти

Asda отвори вратите за новия си суперцентър за насипна продажба в Милтън Кейнс, като продължава усилията си за намаляване на пластмасата и помага на клиентите да пазаруват по-устойчиво.

Магазинът Bletcham Way ще съхранява над 70 маркови и собствени продукти, продавани насипно в специална зона за пълнене, както и в рамките на определени пътеки.

Гамата  включва маркови продукти като кафе Taylors of Harrogate, зърнени храни Kellogg, ориз Tilda, както и широка гама от зърнени храни, ориз и тестени изделия с марка Asda.

Други продукти включват суха храна за домашни любимци Mars и лакомства за котки и кучета, включително Dreamies, Whiskas, Pedigree Mixer и Chappie и Procter & Gamble’s Aussie, Pantene, Head & Shoulders и билкови есенции.

От веригата казват, че премахването на цената като бариера е от съществено значение, за да убедят купувачите за този начин на пазаруване.

В резултат на това всички продукти се продават на същата цена или по-евтино от опакованите еквиваленти като част от обещанието на супермаркета, което гарантира точно това..

От днес клиентите могат да донесат свои собствени контейнери и да закупят неопаковани продукти или да закупят контейнер за многократна употреба в магазина и да го заредят.

Зоните за зареждане в Милтън Кейнс са част от стратегията на супермаркета за насърчаване на клиентите да променят навиците си за пазаруване и да намалят използването на пластмаса.

Магазинът е четвъртият, открит от Asda, след пускането на водещия магазин в Лийдс миналия октомври и неотдавнашното откриване в Ториглен, Глазгоу и Йорк.

„Отварянето на нашия четвърти магазин за презареждане е голяма стъпка за нас, тъй като продължаваме да работим с нашите клиенти"

„Знаем, че презареждането е нов начин за пазаруване за клиентите и изисква от тях да променят обичайното си поведение, но видяхме, точно както при касите на самообслужване ипремахването на найлонови торбички за еднократна употреба, клиентите могат и ще се адаптират към значителни промени в пазаруването.“

„Въвеждането на голям брой марки за домакинствата също ще осигури познаване и ще помогне на клиентите да се адаптират, докато продължаваме да търсим иновативни начини за намаляване, повторна употреба и рециклиране на нашите опаковки.“

 

Източник: Grocery Gazette