Coca-Cola с първа кампания от началото на пандемията

Дата: 31.07.2020 Коментари: 0
Снимки (2)
Coca-Cola с първа кампания от началото на пандемията

Coca-Cola стартира новата си рекламна кампания „Отворени както никога преди“, която е и първият творчески проект на марката, откакто COVID-19 промени света по много начини.

През април Coca-Cola временно преустанови рекламната си комуникация на глобално ниво и в България, за да пренасочи своите ресурси в подкрепа на местните общности и най-засегнатите си търговски партньори. Заедно със своите бутилиращи партньори и "Фондация Кока-Кола", компанията обяви, че ще дари над 100 млн. долара в световен мащаб. Приносът в България е близо 1 100 000 лв. в подкрепа на усилията за справяне с последиците от COVID-19 в най-засегнатите общности, както и за поредица от активности, подпомагащи възстановяването на малкия бизнес и HoReCa индустрията в страната.

Сега Coca-Cola се завръща с новата си глобална кампания „Отворени както никога преди“. Тя е разработена от 72andSunny Amsterdam, отбелязвайки периода на културни и социални промени. Кампанията започва с вдъхновяващо послание - поема, написана специално за Coca-Cola от британския поет, носител на световни награди, George The Poet.

„Отворени както никога преди“ е кампания, основана на нашето вярване, че не е нужно да се връщаме „обратно“ към нормалното, а да продължим напред и да направим света около нас не просто по-различен, но и по-добър. Кампанията подкрепя също и нашите търговски партньори – хотели, кафета и ресторанти, голяма част от които ще възобновят своята работа след изключително трудни времена за индустрията, но които винаги са били част от нашето семейство“, сподели Евелин де Лирснайдер, изпълнителен директор на "Кока-Кола България".

Кампанията ще стартира с послания за промяна и ще продължи с програма от дейности през годината и през 2021 г. Голяма част тях ще бъдат насочени в подкрепа на местни хотели, кафета и ресторанти, които са от огромно значение за местните общности и в момента възобновяват своята дейност.