Metro Group разширява партньорството си с приложението Too Good To Go

Дата: 23.10.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
Metro Group разширява партньорството си с приложението Too Good To Go

Мобилното приложение за продажба на намалена прясна храна в края на деня Too Good To Go (в превод от английски – „Прекалено добро, за да се изхвърли”) разширява партньорството си с Metro Group, след като разви успешни проекти в Германия и Холандия. Приложението е активно на редица европейски пазари и в него могат да се включат както търговски вериги, така и ресторанти. Принципът на работа е следният – чрез използване на GPS на телефона си, потребителят може да разбере кои супермаркети, магазини и ресторанти имат излишна в края на деня храна, която се предлага със сериозно намаление в цената. Основната идея на приложението е, непродадената храна все пак да бъде закупена, макар и на много по-ниска цена, отколкото да бъде унищожена.

До 2025 г. Metro Group цели да намали наполовина всички хранителни отпадъци от собствените си операции. Като търговец на едро, компанията вярва, че носи отговорност да спасява ресурсите и да редуцира парниковите газовe, генерирани от тоновете непродадена храна, които се изгарят всяка година.