Penny представи нова концепция с фокус върху готовите храни

Дата: 14.01.2019 Коментари: 0
Снимки (1)
Penny представи нова концепция с фокус върху готовите храни

Дискаунт форматът на Rewe Group – Penny, който оперира повече от 2 хил. магазини в Германия, отвори нов обект в центъра на Мюнхен, предлагащ изцяло нова концепция. Магазинът е с големина  от 300 кв. метра и поставя силен фокус върху готовите хранителни предложения, като освен това използва и иновативна и уникална за веригата концепция за излагане на продуктите.

Когато влезе в магазина, първото нещо, което клиентът ще забележи е изцяло обновения начин, по който се излагат продуктите. Черният цвят е използван навсякъде, от плочките на пода, през рафтовете, до тавана. Неоново осветление по тавана очертава линия, която приканва посетителите във вътрешността на търговския обект. Използвани са разноцветни светлини, за да разграничават различните продуктови секции в магазина. Ниските хладилници и фризери са заменени с охладителни витрини за по-добро излагане на различните продукти и най-вече, за да създадат премиум усещане у клиентите, докато пазаруват.

Вместо висящи постери, които да обозначават специалните предложения и отстъпки, навсякъде в обекта са поставени дигитални екрани, които да промотират офертите. Единственото, което е запазено от добре познатия облик на Penny са табелките с цените, като жълтото все така се използва за промоции. По-различните предложения в новия магазин създават приятно и забавно изживяване по време на пазаруване, особено за по-младите купувачи.

Магазинът има силен фокус върху готовите храни, като повечето от тях са изложени близо до входа. Веднага след трите кафе машини на входа, са поставени няколко охладителни камери с богат избор на готови храни. Предвидени са и салатен бар и щанд, който предлага супи.

Собствената марка Penny Ready предлага две подкатегории – готови сандвичи, салати и суши и храни, които трябва да се претоплят – супи, готови ястия и снаксове. Предложенията с напитките включват както добре познати брандове, така и собствени марки. Предлагат се и пресни печива и хляб.  

Веднага след секцията с готовите храни идват щандовете с млечни изделия и месо. Те също предлагат готови решения, като нарязана шунка и сирене на кубчета. Останалата храна е доминирана от неща за похапване - повечето сладки изделия са на известни марки, а чипсът и бисквитите са с частния етикет на Penny.

Магазинът се намира в близост до станция на метрото и целта му е да привлича клиентите на път за вкъщи, предлагайки огромно предложение от замразени пици, паста, вино и бира. Търговският обект ще привлича хората не само за осигуряването на вечеря, но и за закуска – със зърнени предложения, кафе, мармалади. Не на последно място, купувачите могат да намерят основни продукти за печене, готвене, здравословни предложения, козметика, дори и храни за домашни любимци.
С новата концепция Penny поема по пътя на дискаунтърите Lidl и Aldi Sud, които тестват подобни по-малки градски формати магазини, респективно в Цюрих и Лондон.