Маркетинг Практическо Обучение: Маркетинг Тенденции - как да използваме ефективно пазарните възможности

Дата: 24.10.2014 Коментари: 0
Снимки (3)
Маркетинг Практическо Обучение: Маркетинг Тенденции - как да използваме ефективно пазарните възможности

ТЕМА: Маркетинг Тенденции - как да използваме ефективно пазарните възможности.

Максимален брой участници - 20

 

Списание PROGRESSIVE Ви кани на еднодневно Практическо Маркетинг Обучение на тема: Маркетинг тенденции - как да използваме ефективно пазарните възможности"

Обучението ще се проведе на български език.

 

► Защо да се запишете?  или ► Как да „осребрим” промяната?

Способността да вземаш правилните решения се създава и развива.

Благодарение на уменията да се систематизират пазарните факти, да се идентифицират различни тенденции и да се анализират възможностите,  вие можете да управлявате промяната.

В настоящото обучение ще ви покажем различни начини, по които да развиете своя бизнес опирайки се на пазарната реалност. Ще ви покажем как да задавате правилите въпроси и да изградите подход при анализа.

 

За кого е предназначено обучението?: Маркетинг мениджъри, Бранд мениджъри, Мениджъри бизнес развитие, Мениджъри развитие (нови пазари), Анализатори / Изследователи, Специалисти Реклама и PR.   

 

Дата на провеждане: 21 Ноември 2014г.

Място: Суит Хотел София / Suite Hotel Sofia, 

ул. Йордан Йосифов 1А, Студентски град, София 1700

Час: 21.11.2014г. ► 08:45ч. - 18:15ч.

      

ЛЕКТОР:

Юлиан Добрев                      

Управител и Директор " Анализи ", Bluepoint 

Юлиан Добрев е Управител и Директор „Анализи” в агенция за маркетингови консултации и проучвания BluePoint. Притежава над 18 годишен опит в маркетинга, а 15 от тях работи в областта на маркетинговите изследвания. Работил е в над 400 проекта по различни казуси на световноизвестни и местни компании, и марки като „Компас”, „Белла България”, ОМК, „Тандем”, „Билла България”, „Деликатес Житница”, „Захарни Заводи - Горна Оряховиця”, Globul, Банка ДСК, „Овъргаз, KFC, Renault, Ital Ciment group, HP и др. Автор е на над 120 статии в областта на маркетинга.

 

ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО:

Петък, 21 ноември

08:45 - 09:30  Регистрация

09:30 - 11:00  Панел 1: Какво анализираме?

» Систематизиране на фактите

» Интерпретация на данните

» Изследователки подходи и методи за добив на информация

11:00 - 11:30  Кафе пауза
11:30 - 13:00  Панел 2: Как анализираме?

» Нива на анализ

» Изследователски подходи за анализ на данните

» Добрият и лошият анализ – примери от практиката

13:00 - 14:00  Обяд  ( Ресторант ZEST )

14:00 - 15:30  Панел 3: От анализа към тенденциите

» Налични данни и анализ – и какво от това? 

» Тенденциите – какво ни дават? 

» Основни световни тенденции и тяхното отражение на пазара

» Основни локални (български) тенденции и тяхното отражение на пазара

15:30 – 16:00  Кафе пауза

16:00 - 17:30   Панел 4: Практическо упражнение ( работа в групи ) 

» Запознаване с правилата и насоки към участниците

» Време за подготовка 

» Презентации

17:30 - 18:15   Панел 5: Да " осребриш " тенденцията

» Успешни практики 

» Финална дискусия 

            18:15   Край на обучението ( раздаване на сертификати )

Обучението ще се проведе на български език.

 

Такса: 315,00 лв.

Отстъпка за регистрация и плащане:

до 07 Ноември 2014 - 30% - 220,50 лв.

до 14 Ноември 2014 - 20% - 252,00 лв.

Краен срок за записване: 18Ноември 2014г.

анулиране: до 06 Ноември 2014г..

Цените са без включен ДДС.

 

Плащането може да се извърши по банков път, в ProCredit Bank:
Си Ем Джи България ЕООД
ИД. Номер: 175137423
ДДС Номер: BG175137423
IBAN: BG66 PRCB 9230 10 3968 05 14 (BGN)
IBAN: BG10 PRCB 9230 14 3968 05 19 (EUR)
BIC: PRCBBGSF

За допълнителни въпроси, моля свържете се с нас:

Тел. 00359 2 944 35 63


Организатор:

Партньор: