Списанието

Изберете рубрика:

 

Анализи & Тенденции

Производството на плодове и зеленчуци в България в цифри

Производството на плодове и зеленчуци в България в цифри

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Производството на плодове и зеленчуци бележи положително развитие през последните няколко години, въпреки неблагоприятните климатични фактори и международната политическа обстановка. Все по-ясна става тенден...

Прочети още
Потребителите в търсене на добавена стойност и удобство на разумна цена

Потребителите в търсене на добавена стойност и удобство на разумна цена

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Модерната търговия в България е стабилна, независимо че двама големи играчи напуснаха пазара през последните години. В стойност делът й достига 33%, а в обем – 38 на сто през последния 12-месечен период, при...

Прочети още
Развитие на птицевъдството и производството на меса от птици и яйца в България

Развитие на птицевъдството и производството на меса от птици и яйца в България

Брой 6, юни 2017

Част 2 Характерно за водещите дружества в страната за добив на птиче месо като „Амета ходлинг” (собственици на „Пилко“ ЕООД) и групата „Градус“ (собственик на „Градус – 1” ООД и други компании) е затворе...

Прочети още
Развитие на птицевъдството и производството на меса от птици и яйца в България

Развитие на птицевъдството и производството на меса от птици и яйца в България

Брой 5, май 2017

част I България се счита за страна с добър потенциал за развитие на селското стопанство, имайки предвид географското разположение, климатичните условия, развитието на потребителските навици и модернизаци...

Прочети още
Пет ключови тенденции, които оформят търговията в Западна Европа

Пет ключови тенденции, които оформят търговията в Западна Европа

Брой 5, май 2017

Старши търговският анализатор в IGD Кешия Уолвин* очертава петте ключови тенденции, които смята, че ще оформят пазара на бързооборотни стоки в Западна Европа и ще окажат най-голямо влияние върху стратегиите ...

Прочети още
Как по-високият клас търговци движат растежа

Как по-високият клас търговци движат растежа

Брой 3, март 2017

Или как доставчиците могат да отключат възможностите за ръст Поляризацията на пазара е сред определящите тенденции сектора на търговията в последните години. Станахме свидетели на това, как Голямата четв...

Прочети още
Тенденции в развитието на сектор „Производство на хляб, хлебни изделия, брашно и мелничарски продукти”

Тенденции в развитието на сектор „Производство на хляб, хлебни изделия, брашно и мелничарски продукти”

Брой 11, ноември 2016

Производството на хляб, хлебни изделия, брашна и мелничарски продукти в България бележи слаб спад в обем на годишна база през 2015 г. (по данни на Национален статистически институт), докато водещите компании...

Прочети още
 Кое привлича купувачите на готови храни към магазина ви?

Кое привлича купувачите на готови храни към магазина ви?

Брой 10, октомври 2016

За да може предлагането на готови храни в различните търговски канали да се превърне в успешен бизнес, е важно да се разберат факторите, които привличат купувачите към конкретен магазин. Риан Томас, мени...

Прочети още
Да „изчистим” етикетите - тенденцията Clean Label

Да „изчистим” етикетите - тенденцията Clean Label

Брой 10, октомври 2016

Тенденцията „Clean Label” или „Чист етикет” заема централна позиция в развитието на маркетинговите стратегии на компаниите. Тя включва продукти с възможно най-опростен списък на съставките. Потребителите, ко...

Прочети още
Тенденции в развитието на сектор „Производство на мeсни продукти”

Тенденции в развитието на сектор „Производство на мeсни продукти”

Брой 10, октомври 2016

Производството на червено месо в България бележи слаб ръст на годишна база през 2015 г., като донякъде прекъсва негативната тенденция на развитие от последните години. През периода 2012-2014 г. се наблюдават...

Прочети още
Страница: 1 от 15
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...