Списанието

Изберете рубрика:

 

Анализи & Тенденции

 “Обсерватория 2019”: Българите са в топ 3 на ЕС по намерения за пазаруване, а покупката на „локален“ продукт е израз на патриотизъм

“Обсерватория 2019”: Българите са в топ 3 на ЕС по намерения за пазаруване, а покупката на „локален“ продукт е израз на патриотизъм

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Българите се нареждат в топ 3 на нациите в Европейския съюз, които възнамеряват да харчат най-много през 2019 г., показват данните от последното издание на проучването „Обсерватория“ на БНП Париба Лични Фина...

Прочети още
Проманята в потребителското поведение - основните потребности

Проманята в потребителското поведение - основните потребности

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Част II В поредица от няколко статии сп. PROGRESSIVE и „Медияпост Хит Мейл“ ще ви разкажат за някои от най-важните промени в потребителското поведение през последните години. От там произлизат ключови те...

Прочети още
Топ 10 търговци на бързооборотни стоки – ръст в оборотите, но със забавен темп

Топ 10 търговци на бързооборотни стоки – ръст в оборотите, но със забавен темп

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Водещите компании в търговията с бързооборотни стоки в България продължиха положителното си развитие и през 2018 година, но средният темп на ръст продължава да забавя своя ход.  По официални данни о...

Прочети още
Отличителните белези на различните поколения потребители

Отличителните белези на различните поколения потребители

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Продължение от брой 6/2019 На предстоящия Category Retail Forum, който ще се проведе на 20.11.2019 г., фокусът ще е насочен към различните поколения потребители - как пазаруват, как избират продуктите и ...

Прочети още
Промяната в потребителското поведение – скритата сила зад успеха на новите марки

Промяната в потребителското поведение – скритата сила зад успеха на новите марки

Брой 6, юни 2019

В поредица от няколко статии сп. PROGRESSIVE и „Медияпост Хит Мейл“ ще ви разкажат за някои от най-важните промени в потребителското поведение през последните години. От там произлизат ключови тенденции, кои...

Прочети още
Отличителните белези на различните поколения потребители

Отличителните белези на различните поколения потребители

Брой 6, юни 2019

На предстоящия Category Retail Forum, който ще се проведе на 20.11.2019 г., фокусът ще е насочен към различните поколения потребители - как пазаруват, как избират продуктите и марките, какво е влиянието на м...

Прочети още
Най-голям е делът на хората, които посещават заведение два или три пъти месечно

Най-голям е делът на хората, които посещават заведение два или три пъти месечно

Брой 4, април 2019

Хранителните навици на българина се променят, следвайки промените в стандарта на живот, разполагаемите на пазара храни и напитки, магазинната мрежа, структурата и качеството на заведенията и ресторантите.&nb...

Прочети още
Странният случай на Aldi и неговия потенциал за иновации

Странният случай на Aldi и неговия потенциал за иновации

Брой 4, април 2019

В Германия, както и на други европейски пазари, бизнесът на Aldi несъмнено достига своята поанта. Как да сме сигурни в това? Новината, че Aldi Nord Germany понесе първа си оперативна загуба в историята на ко...

Прочети още
Какво се случи през 2018 г. с водещите търговски вериги?

Какво се случи през 2018 г. с водещите търговски вериги?

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Какво се случи през 2018 г. с водещите търговски вериги* ...и какво да очакваме през 2019 г.? Резюме от анализ на PROGRESSIVE за представянето на ТОП 10 търговци на дребно с бързооборотни стоки в Бъл...

Прочети още
Иновациите при храните за домашни любимци следват трендовете при човешкото хранене

Иновациите при храните за домашни любимци следват трендовете при човешкото хранене

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Пазарът на храни за домашни любимци през 2018 г. е 129,6 млн. лв., от които 126,7 млн. лв. са храните за кучета и котки, показват последните данни на Euromonitor. Като цяло категорията расте на годишна база ...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...