Списанието

Изберете рубрика:

 

Анализи & Тенденции

Какво е pop-up магазин и защо временните търговски обекти пробиват все по-голяма популярност?

Какво е pop-up магазин и защо временните търговски обекти пробиват все по-голяма популярност?

Брой 12, декември 2018

В последно време в България се появяват т. нар. Pop-up shops, но за мнозина може би все още не е ясно какво точно представлява тази концепция. Очаква се подобни обекти да продължат да „изникват” от нищото, с...

Прочети още
Промяната идва да започнем от нас

Промяната идва да започнем от нас

Брой 10, октомври 2018

Излизането на Великобритания от ЕС и обстоятелствата, които ще последват от него, ще наложат преосмисляне и промяна на някои процеси, свързани с ефективното управление на веригата за доставки. Препоръките на...

Прочети още
Близо 50% от местното производство на захарни и шоколадови изделия се реализира на вътрешния пазар

Близо 50% от местното производство на захарни и шоколадови изделия се реализира на вътрешния пазар

Брой 9, септември 2018

Производството на захарни и шоколадови изделия в България отбелязва стабилно представяне през последните години като производството на бисквити и вафли заема водещо място, следвано от производството на шокол...

Прочети още
Представяне и тенденции в категорията „Препарати за миене на съдове” в България

Представяне и тенденции в категорията „Препарати за миене на съдове” в България

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Препаратите за съдове регистрират увеличение през 2017 г. За голяма част от хората по света, миенето на съдове на ръка е основният начин, по който се извършва това ежедневно домакинско задължение. Българ...

Прочети още
Пет важни тенденции в търговията с бързооборотни стоки

Пет важни тенденции в търговията с бързооборотни стоки

Брой 5, май 2018

1.Категориите „Здраве” и „Уелнес” са двигателите на растежа Моделът на пазаруване и хранителните навици на потребителите продължават да се развиват паралелно със засиленото търсене на храни, определяни к...

Прочети още
Бъдещето на търговията е предимно онлайн пазаруване, в магазините само ще се тества

Бъдещето на търговията е предимно онлайн пазаруване, в магазините само ще се тества

Брой 5, май 2018

Поколение Х, милениъли (поколение Y) и поколение Z… сигурно чувате тези понятия все по-често и ако все още не сте разбрали какво означават, не, това не са кодови названия за експериментални групи в секретни ...

Прочети още
Универсални препарати за почистване: обзор на пазара в България

Универсални препарати за почистване: обзор на пазара в България

Брой 4, април 2018

Съвременният потребител става все по-независим и целенасочен в постигането на ежедневните си цели. За мнозина това означава все по-строг график, изискващ непрекъснато балансиране между личните и служебните з...

Прочети още
Тенденции в развитието на сектор „Производство на мeсни продукти”

Тенденции в развитието на сектор „Производство на мeсни продукти”

Брой 10, октомври 2017

Следвайки положителното развитие на икономиката на страната, растящите доходи, намаляващата безработица и увеличаващите се харчове на домакинствата, вътрешното потребление на червено месо в България отбеля р...

Прочети още
Новаторският подход за вашите бизнес успехи

Новаторският подход за вашите бизнес успехи

Брой 11, ноември 2017

В тази статия Сузана Мърфи, анализатор „Верига за доставки” в IGD, разглежда как въвеждането на иновации в този сектор, може да изведе бизнеса на компаниите на челни позиции.   Начинът, по който...

Прочети още
Кажи ми как се храниш днес, за да ти кажа какво да продаваш утре!

Кажи ми как се храниш днес, за да ти кажа какво да продаваш утре!

Брой 10, октомври 2017

Потребителите променят своите вкусови предпочитания, а това променя пазара на храни и напитки. Големият въпрос е колко осезателна е промяната и как тя ще повлияе върху бизнеса в следващите 3-5 години. От Юли...

Прочети още
Страница: 1 от 16
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...