Списанието

Изберете рубрика:

 

Анализи & Тенденции

Влияние на пандемията върху българските потребители и търговията с бързооборотни стоки

Влияние на пандемията върху българските потребители и търговията с бързооборотни стоки

Брой 4, април 2020

Анализ на „Нилсен България” за нагласите на българските потребители и как COVID-19 оказа ефек върху различни продуктови категории:

Прочети още
Кои са лидерите на пазара за търговия с бързооборотни стоки в България?

Кои са лидерите на пазара за търговия с бързооборотни стоки в България?

Брой 3, март 2020

За втора поредна г. списание PROGRESSIVE направи класация на компаниите от сектор търговия с бързооборотни стоки в изданието „Топ 300 FMCG компании в България”. Изданието може да бъде закупено от офиса на из...

Прочети още
Отличителните белези на различните поколения потребители

Отличителните белези на различните поколения потребители

Брой 10, октомври 2019

Поколение Z - 7-24 годишните На предстоящия Category Retail Forum, който ще се проведе на 20.11.2019 г., фокусът ще е насочен към различните поколения потребители - как пазаруват, как избират п...

Прочети още
Отличителните белези на различните поколения потребители

Отличителните белези на различните поколения потребители

Брой 9, септември 2019

Поколение Y - 25-39 годишните На предстоящия Category Retail Forum, който ще се проведе на 20.11.2019 г., фокусът ще е насочен към различните поколения потребители - как пазаруват, как избират проду...

Прочети още
 “Обсерватория 2019”: Българите са в топ 3 на ЕС по намерения за пазаруване, а покупката на „локален“ продукт е израз на патриотизъм

“Обсерватория 2019”: Българите са в топ 3 на ЕС по намерения за пазаруване, а покупката на „локален“ продукт е израз на патриотизъм

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Българите се нареждат в топ 3 на нациите в Европейския съюз, които възнамеряват да харчат най-много през 2019 г., показват данните от последното издание на проучването „Обсерватория“ на БНП Париба Лични Фина...

Прочети още
Проманята в потребителското поведение - основните потребности

Проманята в потребителското поведение - основните потребности

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Част II В поредица от няколко статии сп. PROGRESSIVE и „Медияпост Хит Мейл“ ще ви разкажат за някои от най-важните промени в потребителското поведение през последните години. От там произлизат ключови те...

Прочети още
Топ 10 търговци на бързооборотни стоки – ръст в оборотите, но със забавен темп

Топ 10 търговци на бързооборотни стоки – ръст в оборотите, но със забавен темп

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Водещите компании в търговията с бързооборотни стоки в България продължиха положителното си развитие и през 2018 година, но средният темп на ръст продължава да забавя своя ход.  По официални данни о...

Прочети още
Отличителните белези на различните поколения потребители

Отличителните белези на различните поколения потребители

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Продължение от брой 6/2019 На предстоящия Category Retail Forum, който ще се проведе на 20.11.2019 г., фокусът ще е насочен към различните поколения потребители - как пазаруват, как избират продуктите и ...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...