Списанието

Изберете рубрика:

 

Анализи & Тенденции

Най-голям е делът на хората, които посещават заведение два или три пъти месечно

Най-голям е делът на хората, които посещават заведение два или три пъти месечно

Брой 4, април 2019

Хранителните навици на българина се променят, следвайки промените в стандарта на живот, разполагаемите на пазара храни и напитки, магазинната мрежа, структурата и качеството на заведенията и ресторантите.&nb...

Прочети още
Странният случай на Aldi и неговия потенциал за иновации

Странният случай на Aldi и неговия потенциал за иновации

Брой 4, април 2019

В Германия, както и на други европейски пазари, бизнесът на Aldi несъмнено достига своята поанта. Как да сме сигурни в това? Новината, че Aldi Nord Germany понесе първа си оперативна загуба в историята на ко...

Прочети още
Какво се случи през 2018 г. с водещите търговски вериги?

Какво се случи през 2018 г. с водещите търговски вериги?

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Какво се случи през 2018 г. с водещите търговски вериги* ...и какво да очакваме през 2019 г.? Резюме от анализ на PROGRESSIVE за представянето на ТОП 10 търговци на дребно с бързооборотни стоки в Бъл...

Прочети още
Иновациите при храните за домашни любимци следват трендовете при човешкото хранене

Иновациите при храните за домашни любимци следват трендовете при човешкото хранене

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Пазарът на храни за домашни любимци през 2018 г. е 129,6 млн. лв., от които 126,7 млн. лв. са храните за кучета и котки, показват последните данни на Euromonitor. Като цяло категорията расте на годишна база ...

Прочети още
Какво е pop-up магазин и защо временните търговски обекти пробиват все по-голяма популярност?

Какво е pop-up магазин и защо временните търговски обекти пробиват все по-голяма популярност?

Брой 12, декември 2018

В последно време в България се появяват т. нар. Pop-up shops, но за мнозина може би все още не е ясно какво точно представлява тази концепция. Очаква се подобни обекти да продължат да „изникват” от нищото, с...

Прочети още
Промяната идва да започнем от нас

Промяната идва да започнем от нас

Брой 10, октомври 2018

Излизането на Великобритания от ЕС и обстоятелствата, които ще последват от него, ще наложат преосмисляне и промяна на някои процеси, свързани с ефективното управление на веригата за доставки. Препоръките на...

Прочети още
Близо 50% от местното производство на захарни и шоколадови изделия се реализира на вътрешния пазар

Близо 50% от местното производство на захарни и шоколадови изделия се реализира на вътрешния пазар

Брой 9, септември 2018

Производството на захарни и шоколадови изделия в България отбелязва стабилно представяне през последните години като производството на бисквити и вафли заема водещо място, следвано от производството на шокол...

Прочети още
Представяне и тенденции в категорията „Препарати за миене на съдове” в България

Представяне и тенденции в категорията „Препарати за миене на съдове” в България

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Препаратите за съдове регистрират увеличение през 2017 г. За голяма част от хората по света, миенето на съдове на ръка е основният начин, по който се извършва това ежедневно домакинско задължение. Българ...

Прочети още
Пет важни тенденции в търговията с бързооборотни стоки

Пет важни тенденции в търговията с бързооборотни стоки

Брой 5, май 2018

1.Категориите „Здраве” и „Уелнес” са двигателите на растежа Моделът на пазаруване и хранителните навици на потребителите продължават да се развиват паралелно със засиленото търсене на храни, определяни к...

Прочети още
Бъдещето на търговията е предимно онлайн пазаруване, в магазините само ще се тества

Бъдещето на търговията е предимно онлайн пазаруване, в магазините само ще се тества

Брой 5, май 2018

Поколение Х, милениъли (поколение Y) и поколение Z… сигурно чувате тези понятия все по-често и ако все още не сте разбрали какво означават, не, това не са кодови названия за експериментални групи в секретни ...

Прочети още
Страница: 1 от 16
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...