Списанието

Изберете рубрика:

 

Анализи

Електронната търговия в Централна и Източна Европа: Съвети и предупреждения от експертите

Електронната търговия в Централна и Източна Европа: Съвети и предупреждения от експертите

Брой 9, септември 2021

Общото население на Централна и Източна Европа (ЦИЕ) е повече от 126 000 000 души. Това обяснява защо регионът е толкова атрактивен за развитие на бизнес в областта на електронната търговия. Приблизително 56...

Прочети още
Водещите 20 производители формират 51% от общите нетни приходи

Водещите 20 производители формират 51% от общите нетни приходи

Брой 5, май 2021

ТОП 100 Производители на бързооборотни стоки в България генерират 4,94 млрд. лв. нетни приходи от продажби на продукция през 2019-та, което представлява 5,2% ръст на годишна база (4,7 млрд. в класацията за 2...

Прочети още
Как се развиват брандовете у нас?

Как се развиват брандовете у нас?

Брой 2, февруари 2021

  Днес повече от всякога пазарът се нуждае от повече и навременна информация. Ключовите въпроси: „Къде е нашият бранд?; Къде са конкурентите ни?“ са в основата на последващите стратегически действия...

Прочети още
България и Brexit

България и Brexit

Брой 1, януари 2021

  Как излизането на Обединеното кралство от членството в Европейският съюз ще се отрази на българската икономика? От Веселин Илиев, главен директор „Външноикономическо сътрудничество“, Българска сто...

Прочети още
Световен доклад „Тримесечието в числа“ за Q3 на Nielsen

Световен доклад „Тримесечието в числа“ за Q3 на Nielsen

Брой 12, декември 2020

Как компаниите се адаптират към новите условия за бизнес в световен мащаб? Потребителското поведение се развива с промяната на демографските показатели, а благодарение на технологиите се отварят нови пътища ...

Прочети още
Какви са дигиталните хоризонти за бизнеса

Какви са дигиталните хоризонти за бизнеса

Брой 5, май 2020

Дълго се смяташе, че продажбата на бързооборотни стоки онлайн е трудна задача с неясна възвръщаемост на инвестицията. От Огнян Захариев, Директор дигитални комуникации, Broks Vision   В същото в...

Прочети още
Страница: 1 от 1