Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 3, март 2020

Брой 132, година XIV

На Фокус

Специализираният препарат се предпочита пред универсалния

Специализираният препарат се предпочита пред универсалния

„Специализираният препарат върши по-добра работа в областта, за която е предназначен, от универсалния” – на такова мнение са 67% от анкетираните, участвали в проучване на JTN Research, проведено в края на ми...

Прочети още

Потребител

Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

През 2019 г. агенция Logo Market Research and Consulting ни представи резултатите си от свое ексклузивно проучване, което проследява Online поведението на добре познатите на пазара марки бисквити. Припомняме...

Прочети още
Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

При провеждането на последния Category Retail Forum през ноемрви 2019 г., агенция Focus Bulgaria представи специално подготвен за събитието анализ на присъствието и активностите на брандовете от категорията ...

Прочети още
Всичко, което трябва да знаем за категория „Бискити“ от последната година – тенденции, нагласи, очаквания, реклами и социални мрежи

Всичко, което трябва да знаем за категория „Бискити“ от последната година – тенденции, нагласи, очаквания, реклами и социални мрежи

Бисквитите са категория, заемаща значителна площ на регалите в големите търговски вериги, а също така и в по-ограничените пространства на малките търговски обекти. Няма как да отречем, че в последните години...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Кои са лидерите на пазара за търговия с бързооборотни стоки в България?

Кои са лидерите на пазара за търговия с бързооборотни стоки в България?

За втора поредна г. списание PROGRESSIVE направи класация на компаниите от сектор търговия с бързооборотни стоки в изданието „Топ 300 FMCG компании в България”. Изданието може да бъде закупено от офиса на из...

Прочети още

Приложения

Великденското пазаруване започва до 3 дни преди празника

Великденското пазаруване започва до 3 дни преди празника

Броени седмици преди Великден, хората започват психически да се подготвят за поредния епизод, наречен „Радости и несгоди по време на предпразнично пазаруване”. За разлика от коледния пазар, в този случай пок...

Прочети още

PRO ID

Универсалната подправка - на челното място по продажби

Универсалната подправка - на челното място по продажби

Кулинарните продукти* заемат 65,5% дял от обема на продажбите на продукти от категорията „Кулинарни продукти и подправки” през 2019 г., показват данните на „Нилсен България”. Подправките** пък заемат 34,5% д...

Прочети още

Baby Care

43% предимно купуват бебешки сокове и нектари, но и приготвят от време на време у дома

43% предимно купуват бебешки сокове и нектари, но и приготвят от време на време у дома

През февруари „Маркет ЛИНКС” проведе изследване сред родители на деца до 3-годишна възраст, купуващи и приготвящи у дома бебешки сокове и нектари. С цел осъществяване на по-задълбочен анализ на категорията б...

Прочети още
Бебешките бисквити трябва да отговарят на хранителните потребности на бебето в различните етапи от неговото развитие

Бебешките бисквити трябва да отговарят на хранителните потребности на бебето в различните етапи от неговото развитие

Категориите „Бебешки бисквити и сокове“ добиват все по-голяма популярност на българския пазар. PROGRESSIVE реши да провери как се развиват тези категории и има ли достатъчно потребители, с какво са по-специа...

Прочети още

Progressive Кошница

PROGRESSIVE Кошница, март 2020

PROGRESSIVE Кошница, март 2020

Може да видите PROGRESSIVE Кошницата за месец март тук  

Прочети още