Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 4, април 2020

Брой 133, година XIV

Интервю

Бизнесът говори

Бизнесът говори

В дни на извънредно положение и пред прага на икономическа криза, списание PROGRESSIVE попита представители на големи компании за производство и търговия с бързооборотни стоки какво е мнението им за ситуация...

Прочети още
Има нови възможности на пазара, не спирайте да ги търсите

Има нови възможности на пазара, не спирайте да ги търсите

  Красен Кюркчиев, Собственик и управител, Ficosota   Г-н Кюркчиев, какво се промени в работата ви и в компанията, откакто възникна пандемията, свързана с разпространението на COVID-19?...

Прочети още
Потребителите се обвързват с брандовете много по-активно в кризисни ситуации

Потребителите се обвързват с брандовете много по-активно в кризисни ситуации

  Предраг Милинчич, Директор на Mars за България   Г-н Милинчич, какво се промени в работата ви и в организацията на компанията по време на извънредното положение? Ситуацията, пред ...

Прочети още
Отработихме нови модели на работа, които повишиха нашата ефективност

Отработихме нови модели на работа, които повишиха нашата ефективност

  Радина Цанева, Маркетинг мениджър, „Лесафр България“   Как се промени поведението на потребителите от периода на въвеждане на извънредно положение, според вас? Поведението на клие...

Прочети още
Брандовете трябва още повече да се ангажират с потребителите

Брандовете трябва още повече да се ангажират с потребителите

  Ваня Панайотова, Генерален мениджър на L’Oréal за България   Какво се промени в работата ви и в компанията, откакто възникна пандемията, свързана с разпространението на COVID-19? ...

Прочети още
Има силно търсене и от чужди пазари – 68% е ръстът на брашното, което изнасяме

Има силно търсене и от чужди пазари – 68% е ръстът на брашното, което изнасяме

  Илия Великов, Управляващ директор „ГудМилс“ България и Румъния   Г-н Великов, спад или ръст в продажбите отчитате от началото на пандемията у нас?  Брашното е една от стоките...

Прочети още
Извънредното положение показа гъвкавост и адаптивност на търговците от кварталните магазини

Извънредното положение показа гъвкавост и адаптивност на търговците от кварталните магазини

  Лазар Младенов, Търговски директор „Градус“ и Гергана Лукова, Маркетинг директор „Градус“   Спад или ръст в продажбите отчитате от началото на пандемията у нас?  Предвид извъ...

Прочети още

На Фокус

Малотрайните колбаси със стабилно потребление

Малотрайните колбаси със стабилно потребление

Проучване на „Нилсен България”, чийто резултати бяха представени по време на Category Retail Forum`19, показва, че в категорията „Месни продукти” има покачване на продажбите в стойност, ръст в цената на прод...

Прочети още

Маркетинг

Рекламни послания под карантина

Рекламни послания под карантина

Рекламата е нещо хубаво, стига да изгражда търсения имидж и да работи за увеличаване на продажбите. Може би е време да оставим настрана мантрата, че няма лоша реклама, защото веднъж зародила се вълна от ...

Прочети още

Анализи & Тенденции

Влияние на пандемията върху българските потребители и търговията с бързооборотни стоки

Влияние на пандемията върху българските потребители и търговията с бързооборотни стоки

Анализ на „Нилсен България” за нагласите на българските потребители и как COVID-19 оказа ефек върху различни продуктови категории:

Прочети още

Репортаж

Как се промени търговията на международните пазари

Как се промени търговията на международните пазари

Пандемичното разпространение на COVID-19 предизвика сериозни притеснения за търговците по цял свят. Появиха се редица прогнози за загубите, които ще реализират те в следващите месеци. Данните постоянно се см...

Прочети още
100% ръст на онлайн поръчките

100% ръст на онлайн поръчките

За да разберем с колко се е увеличило търсенето на храни, напитки и продукти за почистване на дома от интернет супермаркетите, разговаряхме с Иван Александров, който е основател и управител на eBag.bg. “...

Прочети още
Как пандемичният Covid-19 се отрази на потребителите, международните вериги и търговията с бързооборотни стоки?

Как пандемичният Covid-19 се отрази на потребителите, международните вериги и търговията с бързооборотни стоки?

Първоначалната паника след първите случаи на заразени у нас се прояви под формата на изкупуване на всички най-основни медицински продукти, с доказан ефект при ограничаване възможностите за зараза. От аптекит...

Прочети още
COVID-19 – неочакваната заплаха

COVID-19 – неочакваната заплаха

В началото на 2020 г. никой не можеше да предвиди размерите на задаващата се криза на световния пазар, породена от нов тип вирус, наречен COVID-19. Въпреки това редица компании започнаха да усещат затруднени...

Прочети още

Progressive Кошница

PROGRESSIVE Кошница, април 2020

PROGRESSIVE Кошница, април 2020

След ръста на онлайн търговията в условията на социалната изолация, наложена заради коронавируса, PROGRESSIVE реши да сравни цените на традиционните на PROGRESSIVE Кошница продукти, които се предлагат в онла...

Прочети още