Списанието

Изберете рубрика:

 

Брой 5, май 2020

Брой 134, година XIV

Интервю

Кризата около COVID-19 ще накара много хора да обърнат поглед към повече здравословни продукти

Кризата около COVID-19 ще накара много хора да обърнат поглед към повече здравословни продукти

  Една от водещите компании за производство на сладки изделия на пазара „Престиж-96“ развива успешно от няколко години своя линия здравословни продукти в крак с тенденцията за здравословно хранене. ...

Прочети още

На Фокус

Дезинфектантите – категория със силен ръст

Дезинфектантите – категория със силен ръст

  В началото на месец май Министерството на здравеопазването обяви, че започва проверки за нерегламентирани козметични продукти за почистване на ръце, които се комуникират пред потребителите като де...

Прочети още
Потребителите купуват дезинфектанти от удобния за тях търговски обект

Потребителите купуват дезинфектанти от удобния за тях търговски обект

  До началото на пандемията пазарът в България за категория дезинфектанти беше недоразвит, затова „Рубелла Бюти“ започва  разработването на дезинфекциращ гел и спрей  в средата на 2019 год...

Прочети още
По-добрата информираност на гражданите доведе до ръст на всички продукти в категорията биоциди

По-добрата информираност на гражданите доведе до ръст на всички продукти в категорията биоциди

  Само допреди броени месеци, пазарът и предлагането на антибактериални гелове беше изключително свит и неатрактивен като категория, коментираха за PROGRESSIVE от „Арома“. От компанията уточнява...

Прочети още
В пика на пандемията обемът на дезинфектантите надхвърли обема на други основни категории

В пика на пандемията обемът на дезинфектантите надхвърли обема на други основни категории

  „Фирмата ни стартира продажбата на дезинфектанти именно в периода март-април тази година, така че нямаме възможност за сравнение на база „минал период“, коментира българският производител „Доверие...

Прочети още

Потребител

Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Все повече се търсят натурални детски пасти за зъби, без консерванти, оцветители и захар. Това беше един от основните изводи, направени от dm България в края на миналата година, когато разглеждаха развитието...

Прочети още

Маркетинг

Търговци

Големите търговски вериги говорят

Големите търговски вериги говорят

Въпреки че извънредното положение вече отпадна и бавно започваме да се връщаме към обичайните си навици на живот, списание PROGRESSIVE попита представителите на големите търговски вериги как са се справили с...

Прочети още
Kaufland: Наложи се да преосмислим начертания план

Kaufland: Наложи се да преосмислим начертания план

  Иван Чернев, Изпълнителен директор, Kaufland България   Г-н Чернев как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? Ритейлът е един от секторите, които иг...

Прочети още
BILLA: Потребителите ще започнат да се връщат към нормалните си темпове и навици на покупки

BILLA: Потребителите ще започнат да се връщат към нормалните си темпове и навици на покупки

  Албена Георгиева, Главен оперативен директор, BILLA България   Г-жо Георгиева, как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? Определено се забелязва за...

Прочети още
T MARKET: Кризата със сигурност е фактор, който ще промени хората и бизнеса

T MARKET: Кризата със сигурност е фактор, който ще промени хората и бизнеса

  Петър Павлов, Генерален директор, T MARKET   Г-н Павлов, как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? След първите няколко истерични дни на голям пик ...

Прочети още
LIDL: Извънредното положение доведе до нова промяна в потребителското поведение

LIDL: Извънредното положение доведе до нова промяна в потребителското поведение

  Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор, LIDL България   Г-жо Драгийска, как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? Кризата изправи пред неоч...

Прочети още

Приложения

Това беше проверка за това колко сме подготвени да се прегрупираме и адаптираме бързо към променяща се икономическа и социална среда

Това беше проверка за това колко сме подготвени да се прегрупираме и адаптираме бързо към променяща се икономическа и социална среда

PROGRESSIVE продължава да следи какви са настроенията на бързооборотния пазар в условията на пандемия и предстояща рецесия. В този брой се допитахме до някои от големите фирми за дистрибуция и логистика опер...

Прочети още
Очакваме ръст на търсенето на складови услуги

Очакваме ръст на търсенето на складови услуги

  Димчо Димчев, Управиел на “карго-партнер“ в България   Г-н Димчев, как се промени дистрибуцията в условията на световна пандемия? За да се осигури устойчива верига на доставките, ...

Прочети още

Под лупа

Пазарът на бързооборотни стоки остана стабилен – при някои категории ръстът е осезаем

Пазарът на бързооборотни стоки остана стабилен – при някои категории ръстът е осезаем

  Извънредното положение и наложената от правителството карантина доведе до промяна в поведението на потребителите. Каква е динамиката в потреблението на някои категории, които се предполага, че пол...

Прочети още

Beauty Care

Мехлемът – продуктът, който съдържа природата в себе си

Мехлемът – продуктът, който съдържа природата в себе си

Знаете ли кой е най-големият орган на тялото? Ако сте отговорили кожата, сте напълно прави. Нашата кожа има непрекъснато съприкосновение с околната среда и различни повърхности, а и голяма чувствителност, ко...

Прочети още

PRO ID

Значимостта на промоциите в категориите расте

Значимостта на промоциите в категориите расте

И при кексовете и при кроасаните се забелязва увеличаване на новите купувачи. От Весела Калчишкова, Потребителски панел, „ГфК България”   Кексове - категорията увеличава потребителите си За ...

Прочети още

Анализи

Какви са дигиталните хоризонти за бизнеса

Какви са дигиталните хоризонти за бизнеса

Дълго се смяташе, че продажбата на бързооборотни стоки онлайн е трудна задача с неясна възвръщаемост на инвестицията. От Огнян Захариев, Директор дигитални комуникации, Broks Vision   В същото в...

Прочети още