Списанието

Изберете рубрика:

 

Интервю

КООП навлиза активно в големите градове

КООП навлиза активно в големите градове

Брой 11, ноември 2018

Търговска верига КООП навлиза активно в големите градове -  Бойка Добрева е в кооперативната система от 2003 г., а в Централния кооперативен съюз (ЦКС) от 2006 г. Стартира на позиция експерт в дирек...

Прочети още
Имаме огромен потенциал, целта ни е да обработваме по 800 поръчки на ден

Имаме огромен потенциал, целта ни е да обработваме по 800 поръчки на ден

Брой 10, октомври 2018

През месец август най-големият онлайн търговец на бързооборотни стоки (храни, козметика и детергенти) eBag.bg обяви, че се разделя с основния си партньор „Фантастико”. От стартирането си преди 3 години до то...

Прочети още
Има ясно изразена лоялност от страна на българските потребители към традиционните продукти и марки

Има ясно изразена лоялност от страна на българските потребители към традиционните продукти и марки

Брой 9, септември 2018

„Победа” АД е едно от големите производствени предприятия за захарни изделия у нас с дълга история. През 2019 година ще отбележи своята 90-та годишнина, с портфолио включващо към момента над 70 продукта от 6...

Прочети още
България е страната, в която се създават най-много здравословни продукти

България е страната, в която се създават най-много здравословни продукти

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Пламен Медаров е собственик и управител на „Супер фудс” ООД – компания, чиято основна дейност е свързана с производство на сурови био барчета и крекери. Представител на поколението на младите предприемачи и ...

Прочети още
България става все по-привлекателен пазар за американски земеделски износители

България става все по-привлекателен пазар за американски земеделски износители

Брой 7 / 8, юли / август 2018

  Джон Слети работи към американския външнотърговски департамент по земеделие към Министерството на земеделието на САЩ и отговаря за шест страни от Централна и Източна Европа - Полша, България, Румъ...

Прочети още
Магазинът на бъдещето ще е място, на което посетителите ще се забавляват и ще търсят нови преживявания

Магазинът на бъдещето ще е място, на което посетителите ще се забавляват и ще търсят нови преживявания

Брой 5, май 2018

Никола Диаконо завършва La Rochelle business school и стартира в маркетинг консултантска фирма, която специализира в наука, биотехнологии и иновации в сферата на медицината. През  2006 г. се присъединяв...

Прочети още
Наличието на стратегия и визия за развитие на бранда на доставчика е от ключово значение за нас

Наличието на стратегия и визия за развитие на бранда на доставчика е от ключово значение за нас

Брой 4, април 2018

Агресивната експанзия на „БИЛЛА България”през последните години прави впечатление на всички участници на пазара. За някои фактът, че четири търговски обекти на веригата функционират един до друг в разстояние...

Прочети още
80% от продуктите от овче и козе мляко се изнасят

80% от продуктите от овче и козе мляко се изнасят

Брой 3, март 2018

Следвайки плана ни в началото на годината да се срещнем с представители на браншовите организации, обединяващи производителите в най-големите сектори на хранителната индустрия, в този брой публикуваме интерв...

Прочети още
Категорията на брашната следва здравословния тренд

Категорията на брашната следва здравословния тренд

Брой 11, ноември 2017

Илия Великов е в бизнеса с бързооборотни стоки от 1994 г. През 1998 г. постъпва на работа в „Нестле България”, където заема различни позиции до 2011 г., когато се присъединява към екипа на „ГудМилс България”...

Прочети още
Най-добрата храна вече не е приоритет само за хората с по-високи доходи

Най-добрата храна вече не е приоритет само за хората с по-високи доходи

Брой 10, октомври 2017

Тонка Трайкова управляващ съдружник в „Карол-Фернандес Мийт – КФМ” българо-испанска фирма за производство на месни продукти, създадена през 2000 г. Тя е продължение на традициите на известната фирма „Карол” ...

Прочети още
Страница: 1 от 13
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...