Списанието

Изберете рубрика:

 

Интервю

Магазинът на бъдещето ще е място, на което посетителите ще се забавляват и ще търсят нови преживявания

Магазинът на бъдещето ще е място, на което посетителите ще се забавляват и ще търсят нови преживявания

Брой 5, май 2018

Никола Диаконо завършва La Rochelle business school и стартира в маркетинг консултантска фирма, която специализира в наука, биотехнологии и иновации в сферата на медицината. През  2006 г. се присъединяв...

Прочети още
Наличието на стратегия и визия за развитие на бранда на доставчика е от ключово значение за нас

Наличието на стратегия и визия за развитие на бранда на доставчика е от ключово значение за нас

Брой 4, април 2018

Агресивната експанзия на „БИЛЛА България”през последните години прави впечатление на всички участници на пазара. За някои фактът, че четири търговски обекти на веригата функционират един до друг в разстояние...

Прочети още
80% от продуктите от овче и козе мляко се изнасят

80% от продуктите от овче и козе мляко се изнасят

Брой 3, март 2018

Следвайки плана ни в началото на годината да се срещнем с представители на браншовите организации, обединяващи производителите в най-големите сектори на хранителната индустрия, в този брой публикуваме интерв...

Прочети още
Категорията на брашната следва здравословния тренд

Категорията на брашната следва здравословния тренд

Брой 11, ноември 2017

Илия Великов е в бизнеса с бързооборотни стоки от 1994 г. През 1998 г. постъпва на работа в „Нестле България”, където заема различни позиции до 2011 г., когато се присъединява към екипа на „ГудМилс България”...

Прочети още
Най-добрата храна вече не е приоритет само за хората с по-високи доходи

Най-добрата храна вече не е приоритет само за хората с по-високи доходи

Брой 10, октомври 2017

Тонка Трайкова управляващ съдружник в „Карол-Фернандес Мийт – КФМ” българо-испанска фирма за производство на месни продукти, създадена през 2000 г. Тя е продължение на традициите на известната фирма „Карол” ...

Прочети още
„Не е важно в кой вагон си. По-важното е да си във влака”

„Не е важно в кой вагон си. По-важното е да си във влака”

Брой 9, септември 2017

Петрос Петридис е управител на InterFoods – компания за дистрибуция и търговия с бързооборотни стоки. Идва в България през 1991 г. и оттогава досега категорично вярва в положителното развитие на пазара ни, к...

Прочети още
Българският потребител иска български продукти

Българският потребител иска български продукти

Брой 7 / 8, юли / август 2017

От две години Едвинас Волкас е генерален директор на „Максима България” и отговаря за развитието на супермаркети Т MARKET у нас. Компанията е част от холдинга MAXIMA GRUPE, който управлява вериги за търговия...

Прочети още
Качество или ЦЕНА в Low Cost времена

Качество или ЦЕНА в Low Cost времена

Брой 6, юни 2017

VIII PROGRESSIVE Конференция За осма поредна година развитието на търговията с бързооборотни стоки беше във фокуса на ежегодната PROGRESSIVE конференция. В рамките на два дена представители на най-развив...

Прочети още
Веднъж влезе ли бизнесът в кръвта, няма как да го изоставиш

Веднъж влезе ли бизнесът в кръвта, няма как да го изоставиш

Брой 5, май 2017

Тази година фирма „Градус” навършва 25 години. Започнала от производството на яйца през 1992 година, днес компанията е лидер в производството на пилешко месо, а съвсем скоро лансира и нов бранд месни продукт...

Прочети още
Имали сме много трудни моменти, но те само ни амбицираха

Имали сме много трудни моменти, но те само ни амбицираха

Брой 4, април 2017

Този път в рубриката „Интервю на месеца” решихме да ви срещнем с една българска семейна производствена компания, която развива своята дейност вече 25 години. В унисон с тенденцията за подкрепа на българското...

Прочети още
Страница: 1 от 12
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...