Списанието

Изберете рубрика:

 

Пазар на PROмоция

Брой 6, юни 2015

Дата: 26.06.2015 Коментари: 0
Снимки (1)
Пазар на PROмоция

Промоциите – кой печели от тях доставчикът, търговецът, крайният потребител? Кои са успешните промоции? Доколко са ефективни? Какво е тяхното отражение върху марката и пазара? Тези и още много други въпроси бяха във фокуса на тазгодишната VI Конференция на списание PROG RESS IVE – Retail Network, която се проведе на 28 и 29 май в град Сандански.

Форумът събра 230 мениджъри в търговията с бързообортни стоки у нас, за да научат най-актуалната информация за пазара, да разберат какви са тенденциите в потребителското поведение, да обменят мнения и да обсъдят най-наболелите проблеми в бранша.