Списанието

Изберете рубрика:

 

Маркетинг

Защо някои програми за лоялност се провалят?

Защо някои програми за лоялност се провалят?

Брой 9, септември 2020

Как да сте сигурни, че вашата няма да е от тях? Сигурно вече сте чували да казват, че е много по-скъпо да привлечеш нов клиент, отколкото да задържиш вече съществуващ такъв. Тази фраза е толкова популярн...

Прочети още
B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?

B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?

Брой 7 / 8, юли / август 2020

Казват, че умението да се продава е истинско изкуство. Трябват ви богати знания, опит и известна доза търговски нюх, за да привлечете необходимия брой правилни клиенти и те да останат лоялни към вас. Колкото...

Прочети още
B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?

B2B продажбите: как да привличате по-лесно потенциални клиенти?

Брой 6, юни 2020

Казват, че умението да се продава е истинско изкуство. Трябват ви богати знания, опит и известна доза търговски нюх, за да привлечете необходимия брой правилни клиенти и те да останат лоялни към вас. Колкото...

Прочети още
Рекламни послания под карантина

Рекламни послания под карантина

Брой 4, април 2020

Рекламата е нещо хубаво, стига да изгражда търсения имидж и да работи за увеличаване на продажбите. Може би е време да оставим настрана мантрата, че няма лоша реклама, защото веднъж зародила се вълна от ...

Прочети още
Потребителските промоции

Потребителските промоции

Брой 11, ноември 2019

Част V В поредица от няколко статии сп. Progressive и „Медияпост Хит Мейл“ ви разказват за най-важните промени в потребителското поведение през последните години. От там произлизат ключови тенденции, кои...

Прочети още
Магнетичните брандове - категория "Банки"

Магнетичните брандове - категория "Банки"

Брой 11, ноември 2016

Класацията “Магнетичните брандове” измерва емпирично силата на брандовете, тяхната емоционална връзка с потребителите. Но има ли място за емоция в сериозен, рационален избор като този на банка? На пръв п...

Прочети още
Ретро намигване или псевдоавтентичност

Ретро намигване или псевдоавтентичност

Брой 10, октомври 2016

Бърза препратка към тълковния речник показва: „Ретро” е обръщане назад, връщане към нещо минало, съществувало или употребявано в миналото. А какво е общото между ретрото и маркетинга? От две години шумно се ...

Прочети още
Сайтове срещу хора

Сайтове срещу хора

Брой 9, септември 2016

При директното медийно закупуване (media buying), за да бъде видяна вашата реклама в интернет, пазарувате импресии на едро. Можете да сегментирате аудиторията по някакъв традиционен признак –географски или с...

Прочети още
Страница: 1 от 6
[1] 2 3 4 5 6