Списанието
Изберете рубрика:
Мърчандайзинг

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)
Брой 7 / 8, юли / август 2014
Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...
Прочети още
Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част втора)
Брой 6, юни 2014
Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния д...
Прочети още
Идеално управление на продажбите в магазина – мисията възможна (първа част)
Брой 5, май 2014
Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...
Прочети още
Мърчандайзинг одит
Брой 12, декември 2013
Често при разговори с участници в пазара на бързооборотни стоки чувам твърдения от рода на: „За нас е изключително важно как сме представени по рафтовете на магазините”, „Мърчандайзингът в четирите му основн...
Прочети още
Управление на категорията „Грижа за устата”, или как да спечелим потребителите
Брой 12, декември 2011
Във все по-конкурентната среда на пазара и нуждата да се спечели вниманието на клиента започват да се прилагат модели, които са дали и продължават да дават резултати на развитите пазари. Една от тези концепц...
Прочети още
Студен чай
Брой 3, март 2011
На повече от 150 години са най-старите писмени свидетелства за наличието на напитка, наречена чай с лед. Според множество източници чаят с лед се е появил в САЩ още преди Гражданската война, но е получил гол...
Прочети още
Организиране на търговското пространство в обектите за търговия с бързооборотни стоки
Брой 10, октомври 2010
Днешните магазини – малки или големи, по-скоро претъпкани, отколкото празни, широки и тесни, с други думи - многолики и все пак приличащи си в едно – желанието да привлекат нашето внимание. Каква е ползата о...
Прочети още
Клиентът – победител или жертва в ценовите войни между веригите
Брой 6, юни 2010
Проблемът се корени в тоталната липса на планиране на наличности, логистика и капацитет на натоварване на служителите.
Прочети още
Сапуни
Брой 1 / 2, януари / февруари 2010
Сапунът е повърхностно активно вещество, което във взаимодействие с вода се използва за миене и почистване. В зависимост от употребата могат да се разграничат две категории: домакински сапуни и тоалетни сапуни....
Прочети още
Бои за коса
Брой 10, декември 2009
Категорията „бои за коса“ включва всички продукти, чиято основна функция е да променят или влияят върху цвета на косата.
Прочети още