Списанието

Изберете рубрика:

 

Мърчандайзинг

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част трета)

Брой 7 / 8, юли / август 2014

Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...

Прочети още
Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част втора)

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията е възможна (част втора)

Брой 6, юни 2014

Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния д...

Прочети още
Идеално управление на продажбите в магазина – мисията възможна (първа част)

Идеално управление на продажбите в магазина – мисията възможна (първа част)

Брой 5, май 2014

Какво струва на бизнеса ви перфектното представяне на продуктите, които предлагате, в търговските обекти? Отговорът ще варира, но със сигурност ще бъде една голяма цифра. Лошото изпълнение намалява пазарния ...

Прочети още
Мърчандайзинг одит

Мърчандайзинг одит

Брой 12, декември 2013

Често при разговори с участници в пазара на бързооборотни стоки чувам твърдения от рода на: „За нас е изключително важно как сме представени по рафтовете на магазините”, „Мърчандайзингът в четирите му основн...

Прочети още
Управление на категорията „Грижа за устата”, или как да спечелим потребителите

Управление на категорията „Грижа за устата”, или как да спечелим потребителите

Брой 12, декември 2011

Във все по-конкурентната среда на пазара и нуждата да се спечели вниманието на клиента започват да се прилагат модели, които са дали и продължават да дават резултати на развитите пазари. Една от тези концепц...

Прочети още
Студен чай

Студен чай

Брой 3, март 2011

На повече от 150 години са най-старите писмени свидетелства за наличието на напитка, наречена чай с лед. Според множество източници чаят с лед се е появил в САЩ още преди Гражданската война, но е получил гол...

Прочети още
Организиране на търговското пространство в обектите за търговия с бързооборотни стоки

Организиране на търговското пространство в обектите за търговия с бързооборотни стоки

Брой 10, октомври 2010

Днешните магазини – малки или големи, по-скоро претъпкани, отколкото празни, широки и тесни, с други думи - многолики и все пак приличащи си в едно – желанието да привлекат нашето внимание. Каква е ползата о...

Прочети още
Клиентът – победител или жертва в ценовите войни между веригите

Клиентът – победител или жертва в ценовите войни между веригите

Брой 6, юни 2010

Проблемът се корени в тоталната липса на планиране на наличности, логистика и капацитет на натоварване на служителите.

Прочети още
Сапуни

Сапуни

Брой 1 / 2, януари / февруари 2010

Сапунът е повърхностно активно вещество, което във взаимодействие с вода се използва за миене и почистване. В зависимост от употребата могат да се разграничат две категории: домакински сапуни и тоалетни сапуни....

Прочети още
Бои за коса

Бои за коса

Брой 10, декември 2009

Категорията „бои за коса“ включва всички продукти, чиято основна функция е да променят или влияят върху цвета на косата.

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3