Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Най-голям е ръстът в стойност при капсулите и таблетите за пране

Най-голям е ръстът в стойност при капсулите и таблетите за пране

Брой 10, октомври 2019

Общо 38% от продажбите на перилни препарати са осъществени през промоции, показват данните на „ГфК България” за МАТ август 2018*. Те бяха представени по време на Category Retail Forum в края на миналата годи...

Прочети още
Нагласи и навици на потребление в категория „Устна хигиена”

Нагласи и навици на потребление в категория „Устна хигиена”

Брой 9, септември 2019

Какво е нивото на устната хигиена на българския потребител, кои продуктови категории имат потенциал за развитие и кои са най-предпочитаните комбинирани оферти на пазара? Отговор на всички тези въпроси получи...

Прочети още
Ръст в обема на продажбите на бои за коса без оксиданти

Ръст в обема на продажбите на бои за коса без оксиданти

Брой 7 / 8, юли / август 2019

За последните дванадесет месеца (МАТ Май 2019) се наблюдава 1% спад на похарчените средства и закупените обеми от българските домакинства за категория „Бои за коса“ за домашна употреба, спрямо същия период н...

Прочети още
Анасоновите напитки заемат най-голям дял в брошурите от всички летни алкохоли

Анасоновите напитки заемат най-голям дял в брошурите от всички летни алкохоли

Брой 6, юни 2019

Анализ на Focus Bulgaria за промоционалното присъствие на летните алкохоли в брошурите на търговските вериги беше представен по време на кръгла маса „Летни алкохоли”, организирана от PROGRESSIVE. Анализът об...

Прочети още
Тенденциите, които дебнат зад бара

Тенденциите, които дебнат зад бара

Брой 6, юни 2019

Какво движи бързооборотните категории напред? Ръст в търсенето? Промяна в потребителското поведение? Нова мода или нов играч в категорията? Отговорът никога не е еднозначен, но да - може да бъде намерен в ед...

Прочети още
Здравословният тренд допринесе за засилване на интереса към нискоалкохолните и безалкохолни бири

Здравословният тренд допринесе за засилване на интереса към нискоалкохолните и безалкохолни бири

Брой 6, юни 2019

Бирената категория има потенциал за растеж „Биреният сектор в България е силно динамичен, особено с навлизането на световни тенденции в пивопроизводството през последните няколко години”, казват от „Каме...

Прочети още
Марката играе важна роля при избора на сайдер

Марката играе важна роля при избора на сайдер

Брой 6, юни 2019

Факторите, които оказват влияние по време на покупката са различни за отделните продуктови категории. Когато става въпрос за покупка, потребителите на бира взимат под внимание на първо място вида на бирата и...

Прочети още
Категория продукти за лична хигиена през погледа на дамите

Категория продукти за лична хигиена през погледа на дамите

Брой 5, май 2019

Дамски превръзки използват 52% от жените, а тампони – 19 на сто. Интимен душ гел се употребява от 37% от потребителите в страната, като 21% от тях го ползват често, а 16 на сто използват подобен продукт от в...

Прочети още
Силен ръст на киселото мляко по БДС

Силен ръст на киселото мляко по БДС

Брой 4, април 2019

Общо 22% е делът на промоциите в категория “Mлечни продукти” по данни на „ГфК България“. В нея агенцията разглежда бяло саламурено сирене, кашкавал, специални сирена, сирена за мазане, кисело мляко, прясно м...

Прочети още
Бисквитите On-Line

Бисквитите On-Line

Брой 3, март 2019

Някои категории са силно емоционални, други – не чак толкова. Трети са емоционални само в определени ситуации и така правят и теорията, и практиката на маркетинга по-интересна. От Стоян Нинов, Logo Market Re...

Прочети още
Страница: 1 от 21
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...