Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Големите магазини увеличават значимостта си за категориите сирене и кашкавал*

Големите магазини увеличават значимостта си за категориите сирене и кашкавал*

Брой 11, ноември 2018

Последният 12-месечен период, приключил през септември 2018 г. е бил изключително добър за кашкавала и не толкова положителен за сиренето. Това показват данните на „Нилсен България”, които сравняват развитие...

Прочети още
Шоколадовите навици на българските потребители

Шоколадовите навици на българските потребители

Брой 10, октомври 2018

Точно преди година специално за PROGRESSIVE маркетингова агенция Market Links проведе национално представително проучване, сред любителите на шоколада. Целта на изследването, което беше представено на минало...

Прочети още
Жените готвят повече с моноподправки, докато мъжете предпочитат миксовете от подправки

Жените готвят повече с моноподправки, докато мъжете предпочитат миксовете от подправки

Брой 9, септември 2018

Жените използват преобладаващо моноподправки, докато слабост на мъжете са миксовете от подправки за различни ястия. Това показаха резултатите от онлайн проучване на JTN Research, направено по поръчка на PROG...

Прочети още
Подправките – пазар с неограничени възможности и огромен потенциал

Подправките – пазар с неограничени възможности и огромен потенциал

Брой 9, септември 2018

Здравословният начин на живот, желанието да се опознават нови вкусове и стремежът към удобство предизвикват сериозен ръст в търсенето на подправки и сушени билки на европейския пазар. Ръст, на който малко до...

Прочети още
Водещата позиция на сладките газирани напитки е под заплаха

Водещата позиция на сладките газирани напитки е под заплаха

Брой 6, юни 2018

В сравнение с потреблението на безалкохолни напитки в Европа, където в повечето страни бутилираната вода е водещата категория, България винаги се е характеризирала с много високо потребление на сладки газира...

Прочети още
Премиумизацията завладява „летните” алкохоли

Премиумизацията завладява „летните” алкохоли

Брой 5, май 2018

Жаждата нараства право пропорционално на температурата на въздуха. Колкото повече се доближаваме до лятото, толкова повече течности приемаме. И ако в началото на деня те са от натурален и най-вече безалкохол...

Прочети още
Веднъж месечно боя за коса купуват 49% от потребителите

Веднъж месечно боя за коса купуват 49% от потребителите

Брой 4, април 2018

Проникването в категория „Бои за коса” е 35%, сочи количествено изследване на "Прагматика", проведено в средата на ноември 2017 г. във връзка с годишния Category Retail Forum, организиран от PROGRESSIVE. ...

Прочети още
Премиум следа в развитието на пазара на кафе

Премиум следа в развитието на пазара на кафе

Брой 3, март 2018

През 2017 г. българските потребители са консумирали 2,9% повече кафе, отколкото предходната година, като продадените количества са достигнали над 10 млн. кг. Това съобщи пред журналисти маркетинг директорът ...

Прочети още
Препаратите за съдове падат в обем и стойност

Препаратите за съдове падат в обем и стойност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

С 3,0% е паднал пазара на препарати за миене на съдове в стойност през 2017 г. спрямо предходната година. В обем понижението е още по-значително – с 7,3 на сто, показват данните на маркетингова агенция „Нилс...

Прочети още
Борба за клиенти

Борба за клиенти

Брой 12, декември 2017

В унисон със стихотворението на великия български поет Никола Вапцаров „Борбата е безмилостна жестока...” се развива и ритейл пазарът в България. През последните три години (от 2015 до 2017 г.) пазара напусн...

Прочети още
Страница: 1 от 20
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...