Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Плодовите млека - с положително и интензивно развитие

Плодовите млека - с положително и интензивно развитие

Брой 6, юни 2020

Пазарът за плодови млека продължава да расте и през последната година както в обем, така и в стойност, като ръстът е по-ясно изразен при продажбите в стойност. От Валери Димитров, „Нилсен България” ...

Прочети още
Отсъствие на консерванти, оцветители и Е-та се търси от потребителите на кисело и прясно мляко

Отсъствие на консерванти, оцветители и Е-та се търси от потребителите на кисело и прясно мляко

Брой 6, юни 2020

Поне веднъж седмично кисело мляко консумират 78% от потребителите в България, прясно мляко – 55 на сто, кашкавал – 62%, а масло – 52%. Това показват данните на национално представително проучване за предпочи...

Прочети още
Дезинфектантите – категория със силен ръст

Дезинфектантите – категория със силен ръст

Брой 5, май 2020

  В началото на месец май Министерството на здравеопазването обяви, че започва проверки за нерегламентирани козметични продукти за почистване на ръце, които се комуникират пред потребителите като де...

Прочети още
Потребителите купуват дезинфектанти от удобния за тях търговски обект

Потребителите купуват дезинфектанти от удобния за тях търговски обект

Брой 5, май 2020

  До началото на пандемията пазарът в България за категория дезинфектанти беше недоразвит, затова „Рубелла Бюти“ започва  разработването на дезинфекциращ гел и спрей  в средата на 2019 год...

Прочети още
По-добрата информираност на гражданите доведе до ръст на всички продукти в категорията биоциди

По-добрата информираност на гражданите доведе до ръст на всички продукти в категорията биоциди

Брой 5, май 2020

  Само допреди броени месеци, пазарът и предлагането на антибактериални гелове беше изключително свит и неатрактивен като категория, коментираха за PROGRESSIVE от „Арома“. От компанията уточнява...

Прочети още
В пика на пандемията обемът на дезинфектантите надхвърли обема на други основни категории

В пика на пандемията обемът на дезинфектантите надхвърли обема на други основни категории

Брой 5, май 2020

  „Фирмата ни стартира продажбата на дезинфектанти именно в периода март-април тази година, така че нямаме възможност за сравнение на база „минал период“, коментира българският производител „Доверие...

Прочети още
Малотрайните колбаси със стабилно потребление

Малотрайните колбаси със стабилно потребление

Брой 4, април 2020

Проучване на „Нилсен България”, чийто резултати бяха представени по време на Category Retail Forum`19, показва, че в категорията „Месни продукти” има покачване на продажбите в стойност, ръст в цената на прод...

Прочети още
Специализираният препарат се предпочита пред универсалния

Специализираният препарат се предпочита пред универсалния

Брой 3, март 2020

„Специализираният препарат върши по-добра работа в областта, за която е предназначен, от универсалния” – на такова мнение са 67% от анкетираните, участвали в проучване на JTN Research, проведено в края на ми...

Прочети още
Кафе специалитетите - една от стабилните категории

Кафе специалитетите - една от стабилните категории

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Първият PRO Brand Test за 2020 г. беше на кафе специалитети от типа „3 в 1”. В лабораторията за сензорен анализ Eurosensolab, която е част от NSF International, на сляпа дегустация бяха подложени 5 бранда от...

Прочети още
Импулсивният избор на марка е водещ при покупката на вафли

Импулсивният избор на марка е водещ при покупката на вафли

Брой 11, ноември 2019

Нерешителният и импулсивен потребител господства в продуктовата категория вафли. Изглежда, че добавянето на малко сладост в ежедневието е често недълго обмисляно решение, което обикновено се случва пред щанд...

Прочети още
Страница: 1 от 22
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...