Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Ръст в стойност на ароматизаторите с 2%

Ръст в стойност на ароматизаторите с 2%

Брой 9, септември 2021

Ароматизаторите, които освежават въздуха, стават все по-търсена и интересна категория. Дали ще внесем свежест в дома си или колата си с аромат на жасмин, океан или череша, зависи само от нас, тъй като произв...

Прочети още
Пазарът на подправките стремително расте

Пазарът на подправките стремително расте

Брой 9, септември 2021

Световният пазар на подправките расте осезаемо. Към 2019-а е оценен на 13 772.7 милиона долара и най-вероятно ще достигне 22 457.2 милиона до 2027г., според пазарния анализ на Grand View Research. ...

Прочети още
Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти

Анализатори очакват умерен ръст на пазара на дамски хигиенни продукти

Брой 8, август Digital

Световният пазар на продукти за дамска хигиена е достигнал 21,6 млрд. долара в стойност през 2020 г. според доклад на Research and Markets. Продуктите, които влизат в тази категория, играят основна роля в по...

Прочети още
Потребителите на плодови млека и напитки харесват средно по 2,5 вкуса

Потребителите на плодови млека и напитки харесват средно по 2,5 вкуса

Брой 7, юли 2021

Плодово кисело мляко консумират поне веднъж седмично 14% от потребителите в България. Това показва специално подготвено проучване на JTN. След допитване до потребителите, направено през юли, агенцията е уста...

Прочети още
Euromonitor отчита 15% ръст при паста продуктите през последната година

Euromonitor отчита 15% ръст при паста продуктите през последната година

Брой 6, юни 2021

От всички основни храни, пастата, оризът и нудлите се очаква да регистрират най-висока стойност по отношение на ръста в обем, посочват анализаторите от Euromonitor. Те прогнозират двуцифрен ръст за категория...

Прочети още
Ready to Drink – прогнозите са за бурно развитие

Ready to Drink – прогнозите са за бурно развитие

Брой 6, юни 2021

Ready to Drink (RTD) напитките, със съдържание на алкохол и под формата на коктейли или на основата на кафе, са познати на голяма част от потребителите. След регистрирания спад през пандемичната 2020 година,...

Прочети още
Водещ канал за продажба на кроасани са големите хранителни магазини

Водещ канал за продажба на кроасани са големите хранителни магазини

Брой 5, май 2021

  За периода МАТ април 2020 – април 2021 година категорията „Кроасани” отбелязва спад в продажбите в обем и стойност, показват данните на агенцията за проучване на пазара „NielsenIQ България”. В обе...

Прочети още
Препаратите за съдове отбелязват ръст от 9,3% в стойност

Препаратите за съдове отбелязват ръст от 9,3% в стойност

Брой 4, април 2021

С 9.3% е нараснал пазарът в стойност препаратите за съдове през МАТ ноември 2020 г. спрямо същия 12-месечен период година по-рано. Това показват наблюденията на „Потребителски панел“ на ГфК България, който с...

Прочети още
Киселото мляко с повече похарчени средства

Киселото мляко с повече похарчени средства

Брой 3, март 2021

Домакинствата са изхарчили 7,6% повече средства за категория „Кисело мляко” през 2020 г., спрямо една година по-рано. Позитивното развитие е в резултат на по-високите средни цени и по-големи обеми на покупка...

Прочети още
Прясното мляко – свежест и качество

Прясното мляко – свежест и качество

Брой 3, март 2021

Сергей Дончев, Търговски директор, „Лактима” ЕАД:   „Пазарът на прясно мляко е устойчив”   Какво е развитието на пазара на прясно мляко? Мога да кажа, че развитието на пазара на...

Прочети още
Страница: 1 от 25
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...