Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Брой 5, май 2017

Маслото за домашно потребление бележи ръст от 9% в стойност и ръст от 7% в обем на годишна база за 2016 спрямо 2015. А зехтинът расте в стойност с 11%.  Лек ръст в честотата на покупка на масло ...

Прочети още
И олиото със стандарт за качество и безопасност

И олиото със стандарт за качество и безопасност

Брой 5, май 2017

Въвеждането на стандарти при производството на храни гарантира качеството и безопасността на продуктите. След като няколко браншови организации изготвиха подобни документи, с които членовете им да се съобраз...

Прочети още
Най-добро съотношение между цена и качество е основен фактор при избор на препарат за пране

Най-добро съотношение между цена и качество е основен фактор при избор на препарат за пране

Брой 4, април 2017

94% от жените в България притежават автоматична перална машина, показват данни от национално представително проучване сред жени, направено от „Ноема”. Изследването е проведено в периода 6-15 март 2017 г. кат...

Прочети още
Развитие на пазара за перилни препарати в България

Развитие на пазара за перилни препарати в България

Брой 4, април 2017

Перилните препарати регистрират ръст през 2016 През последните години категорията „Перилни препарати” се превърна в една от най-развитите категории в търговията с бързооборотни стоки в България. Потребит...

Прочети още
Категория „Бисквити” с ръст в обем и стойност

Категория „Бисквити” с ръст в обем и стойност

Брой 3, март 2017

Положително развитие на категория „Бисквити” през периода МАТ август-септември’16 отчете „Нилсен България” на второто издание на Category Retail Forum в края на 2016 г., като очерта още възможности за развит...

Прочети още
Категория „Шоколадови бонбони” със стабилни ръстове в обем и стойност

Категория „Шоколадови бонбони” със стабилни ръстове в обем и стойност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

Ръст от 6,9 на сто в обем и 7,1% в стойност отбелязва категория „Шоколадови бонбони” през едногодишния период от октомври’15 до септември’16, спрямо октомври’14 – септември’15. Това показват данните на „Нилс...

Прочети още
„Девет от десет човека обичат шоколад. Десетият лъже“…

„Девет от десет човека обичат шоколад. Десетият лъже“…

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

…гласи мъдрата мисъл на американския художник Джон Тулиус. Този въпрос не бе зададен през октомври, когато “Ипсос България” проведе регулярното си национално представително Омнибус проучване сред население м...

Прочети още
Category Retail Forum 2016 - Топ 5 марки в 18 категории

Category Retail Forum 2016 - Топ 5 марки в 18 категории

Брой 12, декември 2016

На 24 ноември 2016 г. за втора година се проведе Category Retail Forum. Този път събитието беше с фокус върху Топ 5 марки, които бяха обявени в общо 18 категории от сектор „Търговия с бързооборотни стоки”. А...

Прочети още
Добра година за алкохолните категории

Добра година за алкохолните категории

Брой 12, декември 2016

Отиващата си 2016 година беше стабилна за алкохолния бранш. PROGRESSIVE реши да направи обзор на данните, които предостави на страниците си през тази година за различните алкохолни категории, както и на инфо...

Прочети още
Препаратите за съдове бележат ръст в две последователни години

Препаратите за съдове бележат ръст в две последователни години

Брой 11, ноември 2016

При препаратите за миене на чинии, както и при останалите препарати за почистване, се забелязва увеличено потребление през пролетно-летния сезон, вероятно свързано с почистването и ремонтите, характерни за т...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...