Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Препаратите за съдове падат в обем и стойност

Препаратите за съдове падат в обем и стойност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

С 3,0% е паднал пазара на препарати за миене на съдове в стойност през 2017 г. спрямо предходната година. В обем понижението е още по-значително – с 7,3 на сто, показват данните на маркетингова агенция „Нилс...

Прочети още
Борба за клиенти

Борба за клиенти

Брой 12, декември 2017

В унисон със стихотворението на великия български поет Никола Вапцаров „Борбата е безмилостна жестока...” се развива и ритейл пазарът в България. През последните три години (от 2015 до 2017 г.) пазара напусн...

Прочети още
Иновациите привличат вниманието на взискателните потребители

Иновациите привличат вниманието на взискателните потребители

Брой 11, ноември 2017

58% от потребителите обичайно купуват между 2-3 марки тоалетна хартия, показва проучване на агенция Pragmatica, проведено в средата на ноември 2016 г. Факторите, влияещи върху оценката на продукта са на първ...

Прочети още
Ръст в пазара на продукти за орална хигиена

Ръст в пазара на продукти за орална хигиена

Брой 10, октомври 2017

Пазарът на продукти за орална хигиена расте през периода юли 2016 – юни 2017 спрямо същия от предходната година*. При пастите за зъби увеличението е от 10,6% в стойност и 7,6% в обем, а при четките за зъби –...

Прочети още
Висока лоялност в категорията „Дамски превръзки”

Висока лоялност в категорията „Дамски превръзки”

Брой 9, септември 2017

Проведено от агенция „Прагматика” проучване сред 200 жени на възраст между 18 и 50 години показва, че дамските превръзки не са едноличен лидер на пазара за продуктите за интимна хигиена и всяка втора жена ги...

Прочети още
Категорията „Чипс” – иновации в подем

Категорията „Чипс” – иновации в подем

Брой 7 / 8, юли / август 2017

От проучване на потребителското мнение за категорията „Чипс”, направено от JTN Research в края на миналата година, става ясно, че делът на проникване на картофения чипс е 62%, а на царевичния 20%. Консуматор...

Прочети още
Коктейлната култура непрекъснато се развива

Коктейлната култура непрекъснато се развива

Брой 6, юни 2017

Пътуваме повече, което допринася за ръста в потреблението на миксираните алкохолни напитки С настъпването на топлите месеци консумацията на коктейли се увеличава, показват наблюденията на експерти от бра...

Прочети още
Ръст на крафт бирите в България

Ръст на крафт бирите в България

Брой 6, юни 2017

През 2010-2015 г. в Западна Европа се регистрира значителен ръст на микропивоварните. Нарастването на популярността на крафт тенденцията беше забелязана и в страни, където виното е на почит, като Франция, Ит...

Прочети още
Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Брой 5, май 2017

Маслото за домашно потребление бележи ръст от 9% в стойност и ръст от 7% в обем на годишна база за 2016 спрямо 2015. А зехтинът расте в стойност с 11%.  Лек ръст в честотата на покупка на масло ...

Прочети още
И олиото със стандарт за качество и безопасност

И олиото със стандарт за качество и безопасност

Брой 5, май 2017

Въвеждането на стандарти при производството на храни гарантира качеството и безопасността на продуктите. След като няколко браншови организации изготвиха подобни документи, с които членовете им да се съобраз...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...