Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Дългосрочното прогнозиране все още е трудно

Дългосрочното прогнозиране все още е трудно

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Христо Попов, Изпълнителен директор на пивоварна „Бритос”   Г-н Попов, каква е статистиката на продажбите ви за периода, сравнен с миналата година? За съжаление свиването на потреб...

Прочети още
Консумацията на нискоалкохолните напитки у дома расте

Консумацията на нискоалкохолните напитки у дома расте

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Владан Матич, Изпълнителен директор на „Каменица“ АД   Г-н Матич, каква е статистиката на продажбите ви за периода, сравнен с миналата година? 2020-та за нас стартира изключително ...

Прочети още
Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти

Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Петер Копиец, Изпълнителен директор на „ЗАГОРКА” АД   С навлизането на безалкохолни бири на пазара се промениха и представите за традиционната консумация на бира. Наблюдават ли се пром...

Прочети още
Наблюдаваме преминаване към удобни опаковки на изгодна цена

Наблюдаваме преминаване към удобни опаковки на изгодна цена

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Теодор Несторов, Маркетинг директор на „Карлсберг България”   Има ли промяна в поведението на потребители? Увеличи ли се консумацията на нискоалкохолни напитки у дома? Реалността, ...

Прочети още
През лятото бирата е най-често консумираната напитка след водата

През лятото бирата е най-често консумираната напитка след водата

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Над 160 различни марки и стилове пиво се произвеждат в България, като в страната оперират три големи компании и 28 малки и средни предприятия. Съюзът на пивоварите в България (СПБ) е представителната организ...

Прочети още
Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома

Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома

Брой 7 / 8, юли / август 2020

  Лятото е вече тук и въпреки че епидемичната обстановка и наложените заради нея рестрикции, са постоянни наши спътници, топлото време ни провокира да си доставим малко удоволствие, приготвяйки си л...

Прочети още
Плодовите млека - с положително и интензивно развитие

Плодовите млека - с положително и интензивно развитие

Брой 6, юни 2020

Пазарът за плодови млека продължава да расте и през последната година както в обем, така и в стойност, като ръстът е по-ясно изразен при продажбите в стойност. От Валери Димитров, „Нилсен България” ...

Прочети още
Отсъствие на консерванти, оцветители и Е-та се търси от потребителите на кисело и прясно мляко

Отсъствие на консерванти, оцветители и Е-та се търси от потребителите на кисело и прясно мляко

Брой 6, юни 2020

Поне веднъж седмично кисело мляко консумират 78% от потребителите в България, прясно мляко – 55 на сто, кашкавал – 62%, а масло – 52%. Това показват данните на национално представително проучване за предпочи...

Прочети още
Дезинфектантите – категория със силен ръст

Дезинфектантите – категория със силен ръст

Брой 5, май 2020

  В началото на месец май Министерството на здравеопазването обяви, че започва проверки за нерегламентирани козметични продукти за почистване на ръце, които се комуникират пред потребителите като де...

Прочети още
Потребителите купуват дезинфектанти от удобния за тях търговски обект

Потребителите купуват дезинфектанти от удобния за тях търговски обект

Брой 5, май 2020

  До началото на пандемията пазарът в България за категория дезинфектанти беше недоразвит, затова „Рубелла Бюти“ започва  разработването на дезинфекциращ гел и спрей  в средата на 2019 год...

Прочети още
Страница: 1 от 23
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...