Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Иновациите привличат вниманието на взискателните потребители

Иновациите привличат вниманието на взискателните потребители

Брой 11, ноември 2017

58% от потребителите обичайно купуват между 2-3 марки тоалетна хартия, показва проучване на агенция Pragmatica, проведено в средата на ноември 2016 г. Факторите, влияещи върху оценката на продукта са на първ...

Прочети още
Ръст в пазара на продукти за орална хигиена

Ръст в пазара на продукти за орална хигиена

Брой 10, октомври 2017

Пазарът на продукти за орална хигиена расте през периода юли 2016 – юни 2017 спрямо същия от предходната година*. При пастите за зъби увеличението е от 10,6% в стойност и 7,6% в обем, а при четките за зъби –...

Прочети още
Висока лоялност в категорията „Дамски превръзки”

Висока лоялност в категорията „Дамски превръзки”

Брой 9, септември 2017

Проведено от агенция „Прагматика” проучване сред 200 жени на възраст между 18 и 50 години показва, че дамските превръзки не са едноличен лидер на пазара за продуктите за интимна хигиена и всяка втора жена ги...

Прочети още
Категорията „Чипс” – иновации в подем

Категорията „Чипс” – иновации в подем

Брой 7 / 8, юли / август 2017

От проучване на потребителското мнение за категорията „Чипс”, направено от JTN Research в края на миналата година, става ясно, че делът на проникване на картофения чипс е 62%, а на царевичния 20%. Консуматор...

Прочети още
Коктейлната култура непрекъснато се развива

Коктейлната култура непрекъснато се развива

Брой 6, юни 2017

Пътуваме повече, което допринася за ръста в потреблението на миксираните алкохолни напитки С настъпването на топлите месеци консумацията на коктейли се увеличава, показват наблюденията на експерти от бра...

Прочети още
Ръст на крафт бирите в България

Ръст на крафт бирите в България

Брой 6, юни 2017

През 2010-2015 г. в Западна Европа се регистрира значителен ръст на микропивоварните. Нарастването на популярността на крафт тенденцията беше забелязана и в страни, където виното е на почит, като Франция, Ит...

Прочети още
Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Брой 5, май 2017

Маслото за домашно потребление бележи ръст от 9% в стойност и ръст от 7% в обем на годишна база за 2016 спрямо 2015. А зехтинът расте в стойност с 11%.  Лек ръст в честотата на покупка на масло ...

Прочети още
И олиото със стандарт за качество и безопасност

И олиото със стандарт за качество и безопасност

Брой 5, май 2017

Въвеждането на стандарти при производството на храни гарантира качеството и безопасността на продуктите. След като няколко браншови организации изготвиха подобни документи, с които членовете им да се съобраз...

Прочети още
Най-добро съотношение между цена и качество е основен фактор при избор на препарат за пране

Най-добро съотношение между цена и качество е основен фактор при избор на препарат за пране

Брой 4, април 2017

94% от жените в България притежават автоматична перална машина, показват данни от национално представително проучване сред жени, направено от „Ноема”. Изследването е проведено в периода 6-15 март 2017 г. кат...

Прочети още
Развитие на пазара за перилни препарати в България

Развитие на пазара за перилни препарати в България

Брой 4, април 2017

Перилните препарати регистрират ръст през 2016 През последните години категорията „Перилни препарати” се превърна в една от най-развитите категории в търговията с бързооборотни стоки в България. Потребит...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...