Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Категория продукти за лична хигиена през погледа на дамите

Категория продукти за лична хигиена през погледа на дамите

Брой 5, май 2019

Дамски превръзки използват 52% от жените, а тампони – 19 на сто. Интимен душ гел се употребява от 37% от потребителите в страната, като 21% от тях го ползват често, а 16 на сто използват подобен продукт от в...

Прочети още
Силен ръст на киселото мляко по БДС

Силен ръст на киселото мляко по БДС

Брой 4, април 2019

Общо 22% е делът на промоциите в категория “Mлечни продукти” по данни на „ГфК България“. В нея агенцията разглежда бяло саламурено сирене, кашкавал, специални сирена, сирена за мазане, кисело мляко, прясно м...

Прочети още
Бисквитите On-Line

Бисквитите On-Line

Брой 3, март 2019

Някои категории са силно емоционални, други – не чак толкова. Трети са емоционални само в определени ситуации и така правят и теорията, и практиката на маркетинга по-интересна. От Стоян Нинов, Logo Market Re...

Прочети още
77% от редовните потребители на сладки изделия избират бисквитите

77% от редовните потребители на сладки изделия избират бисквитите

Брой 3, март 2019

За да разбере каква е нагласата на потребителите към сладките изкушения – бисквитите, през ноември миналата година Talk Online Panel направи проучване, резултатите от което представи по време на ежегодния Ca...

Прочети още
 Пазарът на течни препарати за измиване на съдове

Пазарът на течни препарати за измиване на съдове

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Пазарът на течни препарати за миене на съдове за 2018 г. по данни на Euromonitor възлиза на 49,4 млн. лв. От тях 19,2 млн. лв. са препаратите за съдомиялни, а стойността на пазара на препарати за миене на съ...

Прочети още
Големите магазини увеличават значимостта си за категориите сирене и кашкавал*

Големите магазини увеличават значимостта си за категориите сирене и кашкавал*

Брой 11, ноември 2018

Последният 12-месечен период, приключил през септември 2018 г. е бил изключително добър за кашкавала и не толкова положителен за сиренето. Това показват данните на „Нилсен България”, които сравняват развитие...

Прочети още
Шоколадовите навици на българските потребители

Шоколадовите навици на българските потребители

Брой 10, октомври 2018

Точно преди година специално за PROGRESSIVE маркетингова агенция Market Links проведе национално представително проучване, сред любителите на шоколада. Целта на изследването, което беше представено на минало...

Прочети още
Жените готвят повече с моноподправки, докато мъжете предпочитат миксовете от подправки

Жените готвят повече с моноподправки, докато мъжете предпочитат миксовете от подправки

Брой 9, септември 2018

Жените използват преобладаващо моноподправки, докато слабост на мъжете са миксовете от подправки за различни ястия. Това показаха резултатите от онлайн проучване на JTN Research, направено по поръчка на PROG...

Прочети още
Подправките – пазар с неограничени възможности и огромен потенциал

Подправките – пазар с неограничени възможности и огромен потенциал

Брой 9, септември 2018

Здравословният начин на живот, желанието да се опознават нови вкусове и стремежът към удобство предизвикват сериозен ръст в търсенето на подправки и сушени билки на европейския пазар. Ръст, на който малко до...

Прочети още
Водещата позиция на сладките газирани напитки е под заплаха

Водещата позиция на сладките газирани напитки е под заплаха

Брой 6, юни 2018

В сравнение с потреблението на безалкохолни напитки в Европа, където в повечето страни бутилираната вода е водещата категория, България винаги се е характеризирала с много високо потребление на сладки газира...

Прочети още
Страница: 1 от 21
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...