Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

От всички видове препарати за пране, промоциите се увеличават единствено на капсулите

От всички видове препарати за пране, промоциите се увеличават единствено на капсулите

Брой 10, октомври 2020

Колко и как комуникира промоционалните си активности една от категориите с най-много промоции – тази на перилните препарати и препаратите за миене на съдове? Агенция Focus Bulgaria ни предостави най-новия си...

Прочети още
Шоколадовите бонбони с пълнеж най-желани от потребителите у нас

Шоколадовите бонбони с пълнеж най-желани от потребителите у нас

Брой 9, септември 2020

Когато някой каже „шоколадови изделия“ една от първите асоциации след шоколада са шоколадовите бонбони. Защото какво по-хубаво от това, когато ти се прииска нещо сладко, да хапнеш един бонбон, вместо цял шок...

Прочети още
Дългосрочното прогнозиране все още е трудно

Дългосрочното прогнозиране все още е трудно

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Христо Попов, Изпълнителен директор на пивоварна „Бритос”   Г-н Попов, каква е статистиката на продажбите ви за периода, сравнен с миналата година? За съжаление свиването на потреб...

Прочети още
Консумацията на нискоалкохолните напитки у дома расте

Консумацията на нискоалкохолните напитки у дома расте

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Владан Матич, Изпълнителен директор на „Каменица“ АД   Г-н Матич, каква е статистиката на продажбите ви за периода, сравнен с миналата година? 2020-та за нас стартира изключително ...

Прочети още
Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти

Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Петер Копиец, Изпълнителен директор на „ЗАГОРКА” АД   С навлизането на безалкохолни бири на пазара се промениха и представите за традиционната консумация на бира. Наблюдават ли се пром...

Прочети още
Наблюдаваме преминаване към удобни опаковки на изгодна цена

Наблюдаваме преминаване към удобни опаковки на изгодна цена

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Теодор Несторов, Маркетинг директор на „Карлсберг България”   Има ли промяна в поведението на потребители? Увеличи ли се консумацията на нискоалкохолни напитки у дома? Реалността, ...

Прочети още
През лятото бирата е най-често консумираната напитка след водата

През лятото бирата е най-често консумираната напитка след водата

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Над 160 различни марки и стилове пиво се произвеждат в България, като в страната оперират три големи компании и 28 малки и средни предприятия. Съюзът на пивоварите в България (СПБ) е представителната организ...

Прочети още
Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома

Увеличаване на онлайн продажбите и консумацията у дома

Брой 7 / 8, юли / август 2020

  Лятото е вече тук и въпреки че епидемичната обстановка и наложените заради нея рестрикции, са постоянни наши спътници, топлото време ни провокира да си доставим малко удоволствие, приготвяйки си л...

Прочети още
Плодовите млека - с положително и интензивно развитие

Плодовите млека - с положително и интензивно развитие

Брой 6, юни 2020

Пазарът за плодови млека продължава да расте и през последната година както в обем, така и в стойност, като ръстът е по-ясно изразен при продажбите в стойност. От Валери Димитров, „Нилсен България” ...

Прочети още
Отсъствие на консерванти, оцветители и Е-та се търси от потребителите на кисело и прясно мляко

Отсъствие на консерванти, оцветители и Е-та се търси от потребителите на кисело и прясно мляко

Брой 6, юни 2020

Поне веднъж седмично кисело мляко консумират 78% от потребителите в България, прясно мляко – 55 на сто, кашкавал – 62%, а масло – 52%. Това показват данните на национално представително проучване за предпочи...

Прочети още
Страница: 1 от 23
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...