Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Категорията „Чипс” – иновации в подем

Категорията „Чипс” – иновации в подем

Брой 7 / 8, юли / август 2017

От проучване на потребителското мнение за категорията „Чипс”, направено от JTN Research в края на миналата година, става ясно, че делът на проникване на картофения чипс е 62%, а на царевичния 20%. Консуматор...

Прочети още
Коктейлната култура непрекъснато се развива

Коктейлната култура непрекъснато се развива

Брой 6, юни 2017

Пътуваме повече, което допринася за ръста в потреблението на миксираните алкохолни напитки С настъпването на топлите месеци консумацията на коктейли се увеличава, показват наблюденията на експерти от бра...

Прочети още
Ръст на крафт бирите в България

Ръст на крафт бирите в България

Брой 6, юни 2017

През 2010-2015 г. в Западна Европа се регистрира значителен ръст на микропивоварните. Нарастването на популярността на крафт тенденцията беше забелязана и в страни, където виното е на почит, като Франция, Ит...

Прочети още
Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Масло и зехтин се купуват предимно на промоция

Брой 5, май 2017

Маслото за домашно потребление бележи ръст от 9% в стойност и ръст от 7% в обем на годишна база за 2016 спрямо 2015. А зехтинът расте в стойност с 11%.  Лек ръст в честотата на покупка на масло ...

Прочети още
И олиото със стандарт за качество и безопасност

И олиото със стандарт за качество и безопасност

Брой 5, май 2017

Въвеждането на стандарти при производството на храни гарантира качеството и безопасността на продуктите. След като няколко браншови организации изготвиха подобни документи, с които членовете им да се съобраз...

Прочети още
Най-добро съотношение между цена и качество е основен фактор при избор на препарат за пране

Най-добро съотношение между цена и качество е основен фактор при избор на препарат за пране

Брой 4, април 2017

94% от жените в България притежават автоматична перална машина, показват данни от национално представително проучване сред жени, направено от „Ноема”. Изследването е проведено в периода 6-15 март 2017 г. кат...

Прочети още
Развитие на пазара за перилни препарати в България

Развитие на пазара за перилни препарати в България

Брой 4, април 2017

Перилните препарати регистрират ръст през 2016 През последните години категорията „Перилни препарати” се превърна в една от най-развитите категории в търговията с бързооборотни стоки в България. Потребит...

Прочети още
Категория „Бисквити” с ръст в обем и стойност

Категория „Бисквити” с ръст в обем и стойност

Брой 3, март 2017

Положително развитие на категория „Бисквити” през периода МАТ август-септември’16 отчете „Нилсен България” на второто издание на Category Retail Forum в края на 2016 г., като очерта още възможности за развит...

Прочети още
Категория „Шоколадови бонбони” със стабилни ръстове в обем и стойност

Категория „Шоколадови бонбони” със стабилни ръстове в обем и стойност

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

Ръст от 6,9 на сто в обем и 7,1% в стойност отбелязва категория „Шоколадови бонбони” през едногодишния период от октомври’15 до септември’16, спрямо октомври’14 – септември’15. Това показват данните на „Нилс...

Прочети още
„Девет от десет човека обичат шоколад. Десетият лъже“…

„Девет от десет човека обичат шоколад. Десетият лъже“…

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

…гласи мъдрата мисъл на американския художник Джон Тулиус. Този въпрос не бе зададен през октомври, когато “Ипсос България” проведе регулярното си национално представително Омнибус проучване сред население м...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...