Списанието

Изберете рубрика:

 

На Фокус

Поглед в категориите „Кафе” и „Чай”

Поглед в категориите „Кафе” и „Чай”

Брой 1, януари 2021

Извънредната във всяко едно отношение 2020 г. е интересна от гледна точка на развитието на различните продуктови категории. Настоящата 2021 г. открива нови възможности пред играчите в бързооборотния сектор, ...

Прочети още
Ръст на продажбите онлайн и в традиционната търговия

Ръст на продажбите онлайн и в традиционната търговия

Брой 12, декември 2020

Как новата пазарна обстановка се отрази на продажбите на вино, попитахме някои от компаниите, чиято основна дейност е свързана с производството и дистрибуцията на този продукт. Въпросите ни бяха следните: 1....

Прочети още
65% от потребителите са заявили, че тази година ще пазаруват по-разумно за Коледа

65% от потребителите са заявили, че тази година ще пазаруват по-разумно за Коледа

Брой 12, декември 2020

Най-новото проучване на  JTN показва, че повечето от запитаните потребители са отделили бюджет между 100 и 250 лв. за коледни подаръци и за не повече от четирима човека*. Какво ще бъде коледното паз...

Прочети още
Вакуумираните колбаси с точно тегло държат най-голям пазарен дял в обем

Вакуумираните колбаси с точно тегло държат най-голям пазарен дял в обем

Брой 11, ноември 2020

Най-голям пазарен дял в обем от цялата категория “Трайни колбаси” държи шпековия салам. По данните на “Нилсен България” делът на шпека даже се увеличава през МАТ октомври-ноември'19 - август-септември'20 спр...

Прочети още
От всички видове препарати за пране, промоциите се увеличават единствено на капсулите

От всички видове препарати за пране, промоциите се увеличават единствено на капсулите

Брой 10, октомври 2020

Колко и как комуникира промоционалните си активности една от категориите с най-много промоции – тази на перилните препарати и препаратите за миене на съдове? Агенция Focus Bulgaria ни предостави най-новия си...

Прочети още
Шоколадовите бонбони с пълнеж най-желани от потребителите у нас

Шоколадовите бонбони с пълнеж най-желани от потребителите у нас

Брой 9, септември 2020

Когато някой каже „шоколадови изделия“ една от първите асоциации след шоколада са шоколадовите бонбони. Защото какво по-хубаво от това, когато ти се прииска нещо сладко, да хапнеш един бонбон, вместо цял шок...

Прочети още
Дългосрочното прогнозиране все още е трудно

Дългосрочното прогнозиране все още е трудно

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Христо Попов, Изпълнителен директор на пивоварна „Бритос”   Г-н Попов, каква е статистиката на продажбите ви за периода, сравнен с миналата година? За съжаление свиването на потреб...

Прочети още
Консумацията на нискоалкохолните напитки у дома расте

Консумацията на нискоалкохолните напитки у дома расте

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Владан Матич, Изпълнителен директор на „Каменица“ АД   Г-н Матич, каква е статистиката на продажбите ви за периода, сравнен с миналата година? 2020-та за нас стартира изключително ...

Прочети още
Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти

Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Петер Копиец, Изпълнителен директор на „ЗАГОРКА” АД   С навлизането на безалкохолни бири на пазара се промениха и представите за традиционната консумация на бира. Наблюдават ли се пром...

Прочети още
Наблюдаваме преминаване към удобни опаковки на изгодна цена

Наблюдаваме преминаване към удобни опаковки на изгодна цена

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Интервю с Теодор Несторов, Маркетинг директор на „Карлсберг България”   Има ли промяна в поведението на потребители? Увеличи ли се консумацията на нискоалкохолни напитки у дома? Реалността, ...

Прочети още
Страница: 1 от 24
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...