Списанието

Изберете рубрика:

 

Под лупа

Категория Тоалетна хартия: Първоначалната паника със запасяването отмина, пазарът се нормализира

Категория Тоалетна хартия: Първоначалната паника със запасяването отмина, пазарът се нормализира

Брой 6, юни 2020

PROGRESSIVE реши да продължи наблюденията си върху основни категории продукти, чийто пазар беше пряко засегнат от извънредното положение и наложената от правителството карантина заради Covid-19 през месеците...

Прочети още
Все повече бои за коса се купуват и по интернет

Все повече бои за коса се купуват и по интернет

Брой 6, юни 2020

PROGRESSIVE реши да продължи наблюденията си върху основни категории продукти, чийто пазар беше пряко засегнат от извънредното положение и наложената от правителството карантина заради Covid-19 през месеците...

Прочети още
Пазарът на бързооборотни стоки остана стабилен – при някои категории ръстът е осезаем

Пазарът на бързооборотни стоки остана стабилен – при някои категории ръстът е осезаем

Брой 5, май 2020

  Извънредното положение и наложената от правителството карантина доведе до промяна в поведението на потребителите. Каква е динамиката в потреблението на някои категории, които се предполага, че пол...

Прочети още
Пазарът остава стабилен, консервативен и силно фрагментиран

Пазарът остава стабилен, консервативен и силно фрагментиран

Брой 10, октомври 2019

Тенденцията за премиумизация, която повлия на развитието на много категории от бързооборотните стоки, не подмина и така любимата на голяма част от потребителите – тази на инстантните десерти. Бързо, лесн...

Прочети още
Потребителите на био продукти – спортни натури, обичащи домашния уют

Потребителите на био продукти – спортни натури, обичащи домашния уют

Брой 9, септември 2019

76% от хората в България са съгласни, че био продуктът трябва да притежава някакъв сертификат, удостоверяващ неговия произход. Това показа проучване на JTN Research, което беше направено специално за 10-тото...

Прочети още
Пазарът на захарни меки и твърди бонбони

Пазарът на захарни меки и твърди бонбони

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Развитието на продажбите в категория „Бонбони” бележи различна динамика през разглеждания от „Нилсен България” период (от октомври-ноември 2015 до декември-януари 2019 година). Най-високо и положително е бил...

Прочети още
Пазарът на препарати за съдомиялни машини

Пазарът на препарати за съдомиялни машини

Брой 4, април 2019

Модерната търговия е предпочитаният от потребителите канал за закупуване на препарати за съдомиялна машина, затова в настоящият обзор сме се спрели на данни за продажбите на тези продукти през веригите за бъ...

Прочети още
Повишава се търсенето на по-скъпи марки пасти и четки за зъби

Повишава се търсенето на по-скъпи марки пасти и четки за зъби

Брой 10, октомври 2018

За последните 12 месеца (МАТ Август 2018) се наблюдава увеличение на похарчените средства на българските домакинства* за категория „Паста за зъби“. С 4% е увеличението на похарчените средства за разглежд...

Прочети още
Тенденции в развитието на сектор „Зеленчукови консерви”

Тенденции в развитието на сектор „Зеленчукови консерви”

Брой 11, ноември 2017

България има традиции в преработката на зеленчуци, като близо 120 са заетите компании в сектора. За периода 2010-2016 година се забелязва ръст на произведената продукция с над 20% в обем като с най-голям дял...

Прочети още
Готовите салати – лесно решение и устойчива тенденция

Готовите салати – лесно решение и устойчива тенденция

Брой 9, септември 2017

Тенденцията за увеличаване пазаруването на готови храни в световен мащаб непрекъснато се засилава. Предпоставка за това е все по-натовареното ежедневие на потребителите, което ги провокира да търсят решения ...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2