Списанието

Изберете рубрика:

 

Под лупа

Тенденции в развитието на сектор „Зеленчукови консерви”

Тенденции в развитието на сектор „Зеленчукови консерви”

Брой 11, ноември 2017

България има традиции в преработката на зеленчуци, като близо 120 са заетите компании в сектора. За периода 2010-2016 година се забелязва ръст на произведената продукция с над 20% в обем като с най-голям дял...

Прочети още
Готовите салати – лесно решение и устойчива тенденция

Готовите салати – лесно решение и устойчива тенденция

Брой 9, септември 2017

Тенденцията за увеличаване пазаруването на готови храни в световен мащаб непрекъснато се засилава. Предпоставка за това е все по-натовареното ежедневие на потребителите, което ги провокира да търсят решения ...

Прочети още
Фунийка или клечка?

Фунийка или клечка?

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Ето ни на път за Велико Търново. В разгара на лятото PROGRESSIVE отиде на гости на „Сладоледена фабрика” ООД. Каква е тази фабрика, може би се питате в този момент! Това е фабриката, която произвежда сладоле...

Прочети още
Най-често си купуваме сладолед, когато искаме да се поглезим

Най-често си купуваме сладолед, когато искаме да се поглезим

Брой 7 / 8, юли / август 2017

В разгара на летния сезон, консумацията на сладолед постепенно започва да търпи растеж, който предизвиква интереса на много производители в категорията. Напълно естествено възникват въпроси като: Планирано и...

Прочети още
Дългоочаквано разнообразяване при безалкохолните напитки

Дългоочаквано разнообразяване при безалкохолните напитки

Брой 6, юни 2017

Въпреки ръста от 3% в литри през 2016 спрямо 2015 г., потреблението на безалкохолни напитки остава концентрирано в малък на брой категории напитки. От Александър Екимов, GlobalData 85% от обемите на беза...

Прочети още
Наблюдава се системен тренд на повишаване на паста културата

Наблюдава се системен тренд на повишаване на паста културата

Брой 5, май 2017

Ригатони, фетучини, талиатели, фузили, канелони, капелини, талиолини, папарделе – не това не са думи от някой екзотичен език, това са наименования на паста продукти. У нас най-популярното название, което ги ...

Прочети още
Категория „Десерти” се възражда

Категория „Десерти” се възражда

Брой 3, март 2017

Добри резултати за категория „Десерти” отчита „Нилсен България” за последната година, приключила през октомври-ноември’16, с ръстове в стойност от 6,7% и в обем от 1,9 на сто. Като цяло категорията има силно...

Прочети още
Бъдещето на сладоледа по-здравословни съставки, но без компромис с вкуса

Бъдещето на сладоледа по-здравословни съставки, но без компромис с вкуса

Брой 3, март 2017

Като че ли е още много рано да мислим за лятото и горещите дни, когото консумацията на сладолед е неизменна част от ежедневието ни. Пред прага на настъпващите топли месеци агенция Euromonitor International п...

Прочети още
Крал „Портокал”

Крал „Портокал”

Брой 10, октомври 2016

56,5% от потребителите предпочитат сокове от един плод, това показва проучване на агенция „Прагматика”, осъществено чрез онлайн анкета, в която са участвали 600 човека, представители предимно на градското на...

Прочети още
На пазара има над 20 марки зехтин

На пазара има над 20 марки зехтин

Брой 9, септември 2016

Зехтинът – продукт, който все по-често присъства в потребителската кошница. Не само заради нарастващия интерес към здравословно хранене, но и поради популярността на безспорните му качества. По данни на „GfK...

Прочети още
Страница: 1 от 1