Списанието

Изберете рубрика:

 

Под лупа

Замразените храни – важна категория, особено в извънредни времена

Замразените храни – важна категория, особено в извънредни времена

Брой 12, декември 2020

В духа на започнатата от PROGRESSIVE рубрика през март, чиято цел бе да проследи развитието на основни продуктови категории по време на пандемия, в последния брой за 2020 г. се спираме над категорията „Замра...

Прочети още
Пазарни тенденции в категория „Бутилирана вода”

Пазарни тенденции в категория „Бутилирана вода”

Брой 9, септември 2020

Минералната вода с най-много потребители 8,3 л на покупка е средното количеството минерална вода, което домакинствата за купуват при честота на покупките 6,2, показват данните на „ГфК България” за период...

Прочети още
Потребителски нагласи към дъвки и дражета

Потребителски нагласи към дъвки и дражета

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Дъвките са уникален продукт, който няма заместител – сочи качествено проучване на LOGO Market Research & Consulting, проведено сред възрастни между 20 и 45 години и деца между 9 и 15 години посредством o...

Прочети още
Категория Тоалетна хартия: Първоначалната паника със запасяването отмина, пазарът се нормализира

Категория Тоалетна хартия: Първоначалната паника със запасяването отмина, пазарът се нормализира

Брой 6, юни 2020

PROGRESSIVE реши да продължи наблюденията си върху основни категории продукти, чийто пазар беше пряко засегнат от извънредното положение и наложената от правителството карантина заради Covid-19 през месеците...

Прочети още
Все повече бои за коса се купуват и по интернет

Все повече бои за коса се купуват и по интернет

Брой 6, юни 2020

PROGRESSIVE реши да продължи наблюденията си върху основни категории продукти, чийто пазар беше пряко засегнат от извънредното положение и наложената от правителството карантина заради Covid-19 през месеците...

Прочети още
Пазарът на бързооборотни стоки остана стабилен – при някои категории ръстът е осезаем

Пазарът на бързооборотни стоки остана стабилен – при някои категории ръстът е осезаем

Брой 5, май 2020

  Извънредното положение и наложената от правителството карантина доведе до промяна в поведението на потребителите. Каква е динамиката в потреблението на някои категории, които се предполага, че пол...

Прочети още
Пазарът остава стабилен, консервативен и силно фрагментиран

Пазарът остава стабилен, консервативен и силно фрагментиран

Брой 10, октомври 2019

Тенденцията за премиумизация, която повлия на развитието на много категории от бързооборотните стоки, не подмина и така любимата на голяма част от потребителите – тази на инстантните десерти. Бързо, лесн...

Прочети още
Потребителите на био продукти – спортни натури, обичащи домашния уют

Потребителите на био продукти – спортни натури, обичащи домашния уют

Брой 9, септември 2019

76% от хората в България са съгласни, че био продуктът трябва да притежава някакъв сертификат, удостоверяващ неговия произход. Това показа проучване на JTN Research, което беше направено специално за 10-тото...

Прочети още
Пазарът на захарни меки и твърди бонбони

Пазарът на захарни меки и твърди бонбони

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Развитието на продажбите в категория „Бонбони” бележи различна динамика през разглеждания от „Нилсен България” период (от октомври-ноември 2015 до декември-януари 2019 година). Най-високо и положително е бил...

Прочети още
Пазарът на препарати за съдомиялни машини

Пазарът на препарати за съдомиялни машини

Брой 4, април 2019

Модерната търговия е предпочитаният от потребителите канал за закупуване на препарати за съдомиялна машина, затова в настоящият обзор сме се спрели на данни за продажбите на тези продукти през веригите за бъ...

Прочети още
Страница: 1 от 3
[1] 2 3