Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Категорията „Сапуни” отбелязва ръст

Категорията „Сапуни” отбелязва ръст

Брой 1, януари 2021

Сапунът винаги е бил част от ежедневието ни, но като че ли епидемията, свързана с разпространението на COVID-19, ни накара да обърнем по-голямо внимание на тези продукти. Новият ни „най-добър приятел” ...

Прочети още
Пандемията накара мъжете да обърнат внимание на състоянието на кожата си

Пандемията накара мъжете да обърнат внимание на състоянието на кожата си

Брой 12, декември 2020

През месец ноември шведският козметичен бранд FOREO обяви, че отчита значително увеличение в броя на клиентите си мъже. Компанията вижда повишен интерес от страна на мъжете към продуктите за грижа за кожата ...

Прочети още
Кои са топ компаниите, участващи в рекламните брошури на търговските вериги от категория “Вафли”

Кои са топ компаниите, участващи в рекламните брошури на търговските вериги от категория “Вафли”

Брой 11, ноември 2020

Как се развива рекламното участие на най-големите производители на вафли в страната, показват данни от анализа на Focus България*. Данните сравняват периодите януари-октомври 2019 г. и януари-октомври 2020 и...

Прочети още
Продажбите на брашно растат в обем и стойност през 2020 г., най-голям е  ръстът в София

Продажбите на брашно растат в обем и стойност през 2020 г., най-голям е ръстът в София

Брой 10, октомври 2020

С 13% в стойност и с 10% в обем са се увеличили продажбите на брашно в България през МАТ 2020, който обхваща периода октомври 2019 г.-септември 2020 г. спрямо МАТ 2019, който обхваща периода октомври 2018 г....

Прочети още
Българският потребител и неговата страст към приготвянето на зимнина

Българският потребител и неговата страст към приготвянето на зимнина

Брой 9, септември 2020

Астрономическата есен настъпи, а с нея започва и трескава подготовка за предстоящата зима. В България традиционно част от приготовленията протичат под формата на консервиране на различни видове зеленчуци и т...

Прочети още
Потенциал на различните вкусове безалкохолни напитки

Потенциал на различните вкусове безалкохолни напитки

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

След социалната изолация, която доведе до лек спад в консумацията на някои категории безалкохолни напитки, дойде лятното оживление на пазара, с нови вкусове и предложения за потребителите. От Радостина Ангел...

Прочети още
Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Брой 7 / 8, юли / август 2020

Първият вид ядки, който изниква в потребителското съзнание, която чуят думата „ядки“ е бадем. Това са посочили 23,8 на сто от участвалите в онлайн количествено изследване на потребителските навици на покупка...

Прочети още
Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Брой 5, май 2020

Все повече се търсят натурални детски пасти за зъби, без консерванти, оцветители и захар. Това беше един от основните изводи, направени от dm България в края на миналата година, когато разглеждаха развитието...

Прочети още
Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Брой 3, март 2020

През 2019 г. агенция Logo Market Research and Consulting ни представи резултатите си от свое ексклузивно проучване, което проследява Online поведението на добре познатите на пазара марки бисквити. Припомняме...

Прочети още
Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Брой 3, март 2020

При провеждането на последния Category Retail Forum през ноемрви 2019 г., агенция Focus Bulgaria представи специално подготвен за събитието анализ на присъствието и активностите на брандовете от категорията ...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...