Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Продажбите на брашно растат в обем и стойност през 2020 г., най-голям е  ръстът в София

Продажбите на брашно растат в обем и стойност през 2020 г., най-голям е ръстът в София

Брой 10, октомври 2020

С 13% в стойност и с 10% в обем са се увеличили продажбите на брашно в България през МАТ 2020, който обхваща периода октомври 2019 г.-септември 2020 г. спрямо МАТ 2019, който обхваща периода октомври 2018 г....

Прочети още
Българският потребител и неговата страст към приготвянето на зимнина

Българският потребител и неговата страст към приготвянето на зимнина

Брой 9, септември 2020

Астрономическата есен настъпи, а с нея започва и трескава подготовка за предстоящата зима. В България традиционно част от приготовленията протичат под формата на консервиране на различни видове зеленчуци и т...

Прочети още
Потенциал на различните вкусове безалкохолни напитки

Потенциал на различните вкусове безалкохолни напитки

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

След социалната изолация, която доведе до лек спад в консумацията на някои категории безалкохолни напитки, дойде лятното оживление на пазара, с нови вкусове и предложения за потребителите. От Радостина Ангел...

Прочети още
Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Брой 7 / 8, юли / август 2020

Първият вид ядки, който изниква в потребителското съзнание, която чуят думата „ядки“ е бадем. Това са посочили 23,8 на сто от участвалите в онлайн количествено изследване на потребителските навици на покупка...

Прочети още
Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Брой 5, май 2020

Все повече се търсят натурални детски пасти за зъби, без консерванти, оцветители и захар. Това беше един от основните изводи, направени от dm България в края на миналата година, когато разглеждаха развитието...

Прочети още
Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Брой 3, март 2020

През 2019 г. агенция Logo Market Research and Consulting ни представи резултатите си от свое ексклузивно проучване, което проследява Online поведението на добре познатите на пазара марки бисквити. Припомняме...

Прочети още
Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Брой 3, март 2020

При провеждането на последния Category Retail Forum през ноемрви 2019 г., агенция Focus Bulgaria представи специално подготвен за събитието анализ на присъствието и активностите на брандовете от категорията ...

Прочети още
Всичко, което трябва да знаем за категория „Бискити“ от последната година – тенденции, нагласи, очаквания, реклами и социални мрежи

Всичко, което трябва да знаем за категория „Бискити“ от последната година – тенденции, нагласи, очаквания, реклами и социални мрежи

Брой 3, март 2020

Бисквитите са категория, заемаща значителна площ на регалите в големите търговски вериги, а също така и в по-ограничените пространства на малките търговски обекти. Няма как да отречем, че в последните години...

Прочети още
Спагетите любимият продукт от категорията "Паста"

Спагетите любимият продукт от категорията "Паста"

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Делът на потребителите, които асоциират категория „Паста” със спагети е 23%, показва проучване на IPSOS България, направено сред жени и мъже от 15 до 69 години чрез интервю „лице в лице”, чийто резултати бях...

Прочети още
Продажбите в категория „Рибни консерви“ намаляват от година на година

Продажбите в категория „Рибни консерви“ намаляват от година на година

Брой 11, ноември 2019

Увеличават се продажбите на риба тон, за сметка на скумрията. За периода август 2018 – юли 2019 категория „Рибни консерви“ е реализирала 20 305 млн. лв. продажби в стойност. Обемът реализирани продажби ...

Прочети още
Страница: 1 от 17
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...