Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Потенциал на различните вкусове безалкохолни напитки

Потенциал на различните вкусове безалкохолни напитки

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

След социалната изолация, която доведе до лек спад в консумацията на някои категории безалкохолни напитки, дойде лятното оживление на пазара, с нови вкусове и предложения за потребителите. От Радостина Ангел...

Прочети още
Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Първичната асоциация на потребителите с думата „ядки“ са бадемите

Брой 7 / 8, юли / август 2020

Първият вид ядки, който изниква в потребителското съзнание, която чуят думата „ядки“ е бадем. Това са посочили 23,8 на сто от участвалите в онлайн количествено изследване на потребителските навици на покупка...

Прочети още
Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Делът на био и натуралните детски продукти за уста расте всяка година

Брой 5, май 2020

Все повече се търсят натурални детски пасти за зъби, без консерванти, оцветители и захар. Това беше един от основните изводи, направени от dm България в края на миналата година, когато разглеждаха развитието...

Прочети още
Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Да обърнем поглед пак към любопитното в категория "Бисквити"

Брой 3, март 2020

През 2019 г. агенция Logo Market Research and Consulting ни представи резултатите си от свое ексклузивно проучване, което проследява Online поведението на добре познатите на пазара марки бисквити. Припомняме...

Прочети още
Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Какви са активностите на продуктите от категория „Бисквити“ в рекламните брошури

Брой 3, март 2020

При провеждането на последния Category Retail Forum през ноемрви 2019 г., агенция Focus Bulgaria представи специално подготвен за събитието анализ на присъствието и активностите на брандовете от категорията ...

Прочети още
Всичко, което трябва да знаем за категория „Бискити“ от последната година – тенденции, нагласи, очаквания, реклами и социални мрежи

Всичко, което трябва да знаем за категория „Бискити“ от последната година – тенденции, нагласи, очаквания, реклами и социални мрежи

Брой 3, март 2020

Бисквитите са категория, заемаща значителна площ на регалите в големите търговски вериги, а също така и в по-ограничените пространства на малките търговски обекти. Няма как да отречем, че в последните години...

Прочети още
Спагетите любимият продукт от категорията "Паста"

Спагетите любимият продукт от категорията "Паста"

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Делът на потребителите, които асоциират категория „Паста” със спагети е 23%, показва проучване на IPSOS България, направено сред жени и мъже от 15 до 69 години чрез интервю „лице в лице”, чийто резултати бях...

Прочети още
Продажбите в категория „Рибни консерви“ намаляват от година на година

Продажбите в категория „Рибни консерви“ намаляват от година на година

Брой 11, ноември 2019

Увеличават се продажбите на риба тон, за сметка на скумрията. За периода август 2018 – юли 2019 категория „Рибни консерви“ е реализирала 20 305 млн. лв. продажби в стойност. Обемът реализирани продажби ...

Прочети още
Най-голям дял в продажбите в обем държат салфетките през МАТ юни 2018

Най-голям дял в продажбите в обем държат салфетките през МАТ юни 2018

Брой 10, октомври 2019

За 27 на сто от потребителите, категорията „Хартии” влияе върху избора им на магазин, от който пазаруват. Това показват данните на „Нилсен България”, която проучва категорията регулярно и изнесе данни за нея...

Прочети още
Нарастват обемите на покупка на тъмен шоколад

Нарастват обемите на покупка на тъмен шоколад

Брой 9, септември 2019

Пазарът на шоколад и шоколадови бонбони отбелязва лек ръст в похарчените средства от българските домакинства, докато обемите остават почти без промяна, спрямо същия период на предходната година. От  ...

Прочети още
Страница: 1 от 16
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...