Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Повишава се търсенето на по-скъпи тоалетни хартии

Повишава се търсенето на по-скъпи тоалетни хартии

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Въпреки че потреблението на категория „Хартии” у нас все още е ниско, в сравнение със страните от еврозоната, компаниите, опериращи на пазара у нас, са оптимистично настроени и влагат усилия в развитието на ...

Прочети още
Снаксът – царят на похапването

Снаксът – царят на похапването

Брой 6, юни 2018

Така популярната категория „Снакс” включва в себе си няколко вида продукти, които със сигурност всеки един от нас обича понякога да си похапва – солени бисквити, чипс, екструдери, печени хлебни солети и кръг...

Прочети още
Брандираните продукти в категорията имат значим дял и продължават да нарастват

Брандираните продукти в категорията имат значим дял и продължават да нарастват

Брой 5, май 2018

Категорията „Перилни препарати” бележи ръст от 7% в стойност и 4% в обем за 2017 година спрямо 2016*. Това се дължи на повишение на средните цени в категорията и ръст на закупените обеми на единично пазарува...

Прочети още
Производство на слънчогледово масло в България

Производство на слънчогледово масло в България

Брой 4, април 2018

Производството на слънчогледово масло в България бележи постоянен ръст през последните години като по официални данни достига приблизително 402 хил.тона за 2016 г., отбелязвайки средногодишен ръст от 16% за ...

Прочети още
Държавните институции продължават да не комуникират с бизнеса по търговските споразумения

Държавните институции продължават да не комуникират с бизнеса по търговските споразумения

Брой 4, април 2018

Секторът говори: Интервю с инж. Марияна Чолакова, изпълнителен директор на Сдружение на производителите на растителни масла и маслопродукти в България   Кои бяха акценти в развитието на производ...

Прочети още
Определящи за пазара на масло и зехтин са промоциите*

Определящи за пазара на масло и зехтин са промоциите*

Брой 4, април 2018

Маслото за домашно потребление бележи ръст от 27% в стойност и спад от -2% в обем за 2017 спрямо 2016 г. За същия период зехтинът расте в стойност с 15%, но закупените обеми от категорията през спадат с -1%....

Прочети още
Великден стимулира пазара

Великден стимулира пазара

Брой 3, март 2018

В навечерието на един от най-големите християнски празници - Великден, ще обърнем внимание върху някои продуктови категории, които отбелязват ръст в продажбите, защото са част от рецептата на обредния сладък...

Прочети още
Навици, честота и тенденции при потреблението на паста продукти

Навици, честота и тенденции при потреблението на паста продукти

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

Някога София Лорен заявила, че дължи на спагетите всичко, което хората виждат в нея.  Фелини пък споделя, че „Животът е комбинация от магия и паста”, придавайки метафизичен смисъл на една от най-характе...

Прочети още
Детска козметика

Детска козметика

Брой 12, декември 2017

Между 5 и 8 е обичайният пакет козметични продукти за дете от 2 до 5 години, които се купуват от домакинствата с деца. По-рядко се срещат пакети с помалко от 5 и още по-рядко – с повече от 8 продукти. Минима...

Прочети още
Ръст на течностите за миялни машини през 2016 г.

Ръст на течностите за миялни машини през 2016 г.

Брой 11, ноември 2017

През 2016 г. концентрираните и високо концентрираните препарати за миене на съдове продължиха стабилното си развитие, а потребителите все повече търсят ефективни решения за нуждите на техните домакинства. По...

Прочети още
Страница: 1 от 15
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...