Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Производство на слънчогледово масло в България

Производство на слънчогледово масло в България

Брой 4, април 2018

Производството на слънчогледово масло в България бележи постоянен ръст през последните години като по официални данни достига приблизително 402 хил.тона за 2016 г., отбелязвайки средногодишен ръст от 16% за ...

Прочети още
Държавните институции продължават да не комуникират с бизнеса по търговските споразумения

Държавните институции продължават да не комуникират с бизнеса по търговските споразумения

Брой 4, април 2018

Секторът говори: Интервю с инж. Марияна Чолакова, изпълнителен директор на Сдружение на производителите на растителни масла и маслопродукти в България   Кои бяха акценти в развитието на производ...

Прочети още
Определящи за пазара на масло и зехтин са промоциите*

Определящи за пазара на масло и зехтин са промоциите*

Брой 4, април 2018

Маслото за домашно потребление бележи ръст от 27% в стойност и спад от -2% в обем за 2017 спрямо 2016 г. За същия период зехтинът расте в стойност с 15%, но закупените обеми от категорията през спадат с -1%....

Прочети още
Великден стимулира пазара

Великден стимулира пазара

Брой 3, март 2018

В навечерието на един от най-големите християнски празници - Великден, ще обърнем внимание върху някои продуктови категории, които отбелязват ръст в продажбите, защото са част от рецептата на обредния сладък...

Прочети още
Навици, честота и тенденции при потреблението на паста продукти

Навици, честота и тенденции при потреблението на паста продукти

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

Някога София Лорен заявила, че дължи на спагетите всичко, което хората виждат в нея.  Фелини пък споделя, че „Животът е комбинация от магия и паста”, придавайки метафизичен смисъл на една от най-характе...

Прочети още
Детска козметика

Детска козметика

Брой 12, декември 2017

Между 5 и 8 е обичайният пакет козметични продукти за дете от 2 до 5 години, които се купуват от домакинствата с деца. По-рядко се срещат пакети с помалко от 5 и още по-рядко – с повече от 8 продукти. Минима...

Прочети още
Ръст на течностите за миялни машини през 2016 г.

Ръст на течностите за миялни машини през 2016 г.

Брой 11, ноември 2017

През 2016 г. концентрираните и високо концентрираните препарати за миене на съдове продължиха стабилното си развитие, а потребителите все повече търсят ефективни решения за нуждите на техните домакинства. По...

Прочети още
17% ръст в продажбите на консерва „Риба Тон“ в малките магазини

17% ръст в продажбите на консерва „Риба Тон“ в малките магазини

Брой 10, октомври 2017

През 2017 година индексът на потребителското доверие в България е по-висок от всякога. Според последните проучвания на „Тенденциите за пазаруването“ на Нилсен за 2017 г., българското общество разполага с мно...

Прочети още
Червеният и черният пипер водят класацията

Червеният и черният пипер водят класацията

Брой 9, септември 2017

Една немалка и много бързо развиваща се категория е тази на подправките. Отличаваща се с голямо разнообразие и наличие на екзотични предложения и с факта, че поне един неин представител задължително присъств...

Прочети още
Удобният канал увеличава важността си за продажбите на дъвки

Удобният канал увеличава важността си за продажбите на дъвки

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Продължава тенденцията на спад на пазара на дъвки. Сравнение на МАТ април-май’17 със същия период година по-рано показва, че категорията се е понижила с 4,8% в стойност и със 7,0% в бройки. Този тренд не е н...

Прочети още
Страница: 1 от 14
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...