Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Крекерите и солетите любими на малки и големи

Крекерите и солетите любими на малки и големи

Брой 5, май 2019

Поне веднъж месечно картофен/хлебен/царевичен чипс консумират 82% от интервюираните, показват данните от национално количествено изследване, направено от JTN Research през октомври 2018 г. сред 600 мъже и же...

Прочети още
Категория „Ядки“ изобилства от нови продукти през 2018 г.

Категория „Ядки“ изобилства от нови продукти през 2018 г.

Брой 4, април 2019

Общо 451 нови продукти са се появили в категория „Ядки“ през изминалата година, приключила през август-септември 2018. Това показаха данните на „Нилсен България“, представени в края на 2018 г. по време на 4-...

Прочети още
През 2018 г. категория „Масло“ поема нагоре

През 2018 г. категория „Масло“ поема нагоре

Брой 3, март 2019

След спада на продажбите в обем в категория „Масло“, през 2018 г. „Нилсен България“ отчита стабилизиране на пазара. Това стана ясно по време на кръгла маса по темата, организирана от PROGRESSIVE в края на фе...

Прочети още
Паста продуктите поемат по пътя на здравословното

Паста продуктите поемат по пътя на здравословното

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Пастата, която е в основата на Средиземноморската диета, смятана за една от най-балансираните и хранителни диети, става все по-популярна в България, посочва Euromonitor в свой доклад от ноември 2018 г. Два т...

Прочети още
Ръст в местното производство на червени меса от 2% на годишна база

Ръст в местното производство на червени меса от 2% на годишна база

Брой 10, октомври 2018

Следвайки положителната развитие на икономиката на страната, растящите доходи, намаляващата безработица и увеличаващите се харчове на домакинствата, вътрешното потребление на червено месо в у нас отбелязва р...

Прочети още
Производството на колбаси отбелязва постоянен ръст през последните години

Производството на колбаси отбелязва постоянен ръст през последните години

Брой 10, октомври 2018

Шпековите салами в челната тройка 33,2% от участниците в проучване, проведено от маркетингова агенция BluePo!nt в края на миналата година, заявяват, че купуват шпекови салами редовно. 58% пазаруват тези ...

Прочети още
По пътя на вафлите като важен елемент в сладката кошница на потребителя

По пътя на вафлите като важен елемент в сладката кошница на потребителя

Брой 9, септември 2018

През последните две години българският потребител трайно е повишил консумацията на сладки храни. Проследявайки продажбите на широк набор от хранителни категории на нашия пазар от вече 25 години, „Нилсън Бълг...

Прочети още
Повишава се търсенето на по-скъпи тоалетни хартии

Повишава се търсенето на по-скъпи тоалетни хартии

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Въпреки че потреблението на категория „Хартии” у нас все още е ниско, в сравнение със страните от еврозоната, компаниите, опериращи на пазара у нас, са оптимистично настроени и влагат усилия в развитието на ...

Прочети още
Снаксът – царят на похапването

Снаксът – царят на похапването

Брой 6, юни 2018

Така популярната категория „Снакс” включва в себе си няколко вида продукти, които със сигурност всеки един от нас обича понякога да си похапва – солени бисквити, чипс, екструдери, печени хлебни солети и кръг...

Прочети още
Брандираните продукти в категорията имат значим дял и продължават да нарастват

Брандираните продукти в категорията имат значим дял и продължават да нарастват

Брой 5, май 2018

Категорията „Перилни препарати” бележи ръст от 7% в стойност и 4% в обем за 2017 година спрямо 2016*. Това се дължи на повишение на средните цени в категорията и ръст на закупените обеми на единично пазарува...

Прочети още
Страница: 1 от 15
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...