Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

Продажбите в категория „Рибни консерви“ намаляват от година на година

Продажбите в категория „Рибни консерви“ намаляват от година на година

Брой 11, ноември 2019

Увеличават се продажбите на риба тон, за сметка на скумрията. За периода август 2018 – юли 2019 категория „Рибни консерви“ е реализирала 20 305 млн. лв. продажби в стойност. Обемът реализирани продажби ...

Прочети още
Най-голям дял в продажбите в обем държат салфетките през МАТ юни 2018

Най-голям дял в продажбите в обем държат салфетките през МАТ юни 2018

Брой 10, октомври 2019

За 27 на сто от потребителите, категорията „Хартии” влияе върху избора им на магазин, от който пазаруват. Това показват данните на „Нилсен България”, която проучва категорията регулярно и изнесе данни за нея...

Прочети още
Нарастват обемите на покупка на тъмен шоколад

Нарастват обемите на покупка на тъмен шоколад

Брой 9, септември 2019

Пазарът на шоколад и шоколадови бонбони отбелязва лек ръст в похарчените средства от българските домакинства, докато обемите остават почти без промяна, спрямо същия период на предходната година. От  ...

Прочети още
Нагласи и консумация на картофен, хлебен и царевичен чипс

Нагласи и консумация на картофен, хлебен и царевичен чипс

Брой 7 / 8, юли / август 2019

Поне веднъж месечно чипс консумират 82% от потребителите у нас, показват данните на JTN Research от проучване специално проведено в края на 2018 г. за нуждите на Category Retail Forum, организиран от PROGRES...

Прочети още
Ръст в консумацията на пакетирани кроасани, кексчета и сухи пасти

Ръст в консумацията на пакетирани кроасани, кексчета и сухи пасти

Брой 6, юни 2019

Кроасаните, кексчета и сухите пасти са сред любимите ни сладки продукти за похапване на крак. Те не само запазват мястото си в кошницата на българския потребител, но и дългосрочно увеличават своята популярно...

Прочети още
Крекерите и солетите любими на малки и големи

Крекерите и солетите любими на малки и големи

Брой 5, май 2019

Поне веднъж месечно картофен/хлебен/царевичен чипс консумират 82% от интервюираните, показват данните от национално количествено изследване, направено от JTN Research през октомври 2018 г. сред 600 мъже и же...

Прочети още
Категория „Ядки“ изобилства от нови продукти през 2018 г.

Категория „Ядки“ изобилства от нови продукти през 2018 г.

Брой 4, април 2019

Общо 451 нови продукти са се появили в категория „Ядки“ през изминалата година, приключила през август-септември 2018. Това показаха данните на „Нилсен България“, представени в края на 2018 г. по време на 4-...

Прочети още
През 2018 г. категория „Масло“ поема нагоре

През 2018 г. категория „Масло“ поема нагоре

Брой 3, март 2019

След спада на продажбите в обем в категория „Масло“, през 2018 г. „Нилсен България“ отчита стабилизиране на пазара. Това стана ясно по време на кръгла маса по темата, организирана от PROGRESSIVE в края на фе...

Прочети още
Паста продуктите поемат по пътя на здравословното

Паста продуктите поемат по пътя на здравословното

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Пастата, която е в основата на Средиземноморската диета, смятана за една от най-балансираните и хранителни диети, става все по-популярна в България, посочва Euromonitor в свой доклад от ноември 2018 г. Два т...

Прочети още
Ръст в местното производство на червени меса от 2% на годишна база

Ръст в местното производство на червени меса от 2% на годишна база

Брой 10, октомври 2018

Следвайки положителната развитие на икономиката на страната, растящите доходи, намаляващата безработица и увеличаващите се харчове на домакинствата, вътрешното потребление на червено месо в у нас отбелязва р...

Прочети още
Страница: 1 от 16
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...