Списанието

Изберете рубрика:

 

Потребител

64% от продажбите на енергийни напитки са през опаковката от 250 мл

64% от продажбите на енергийни напитки са през опаковката от 250 мл

Брой 5, май 2017

Времето най-после започна да се затопля, макар и с резки температурни промени от днес за утре. Дойде и пролетното настроение и всичко свързано с обновление, освежаване и събуждане. Какъв по-удачен момент да ...

Прочети още
Преобладаваща част от потребителите нямат предпочитани брандове кафе и чай

Преобладаваща част от потребителите нямат предпочитани брандове кафе и чай

Брой 4, април 2017

Седем от десет човека в България пият кафе. По-активни консуматори на топлата напитка са жените (75%), докато делът на мъжете е 64 на сто.  Най-сериозна е пенетрацията сред възрастовата група 35-44 г. Т...

Прочети още
След дълъг период на спад овкусеното кисело мляко отбелязва ръст

След дълъг период на спад овкусеното кисело мляко отбелязва ръст

Брой 3, март 2017

Положителната тенденция в развитието на продажбите на категориите „Кисело мляко“ и „Прясно мляко“ от 2015 г. се запазва и се задълбочава през 2016г. И двете категории генерират по-голям ръст в обем, отколкот...

Прочети още
Категория „Универсални почистващи препарати” с потенциал за развитие

Категория „Универсални почистващи препарати” с потенциал за развитие

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

Какви са нагласите и навиците на потребление в категория универсални почистващи препарати видяхме в края на 2016 г. в рамките на второто издание на Category Retail Forum. Агенция BluePo!nt представи резултат...

Прочети още
Средногодишен ръст от 6% предвиждат на пазара на хляб в световен мащаб

Средногодишен ръст от 6% предвиждат на пазара на хляб в световен мащаб

Брой 11, ноември 2016

Повече от 6% ще е средногодишният глобален ръст на пазара на хляб и хлебни изделия в периода от 2016 до 2020 г. Това показват данните на световната агенция за маркетингови проучвания Technavio, цитирана от w...

Прочети още
Продажбите на пасти за зъби са нараснали със 7,2% в стойност

Продажбите на пасти за зъби са нараснали със 7,2% в стойност

Брой 10, октомври 2016

С 7,2% са се увеличил и продажбите в стойност категория „Пасти за зъби” в периода от септември 2015 – август 2016 спрямо същия период миналата година. Ръстът в обем за същия период е 3,0 на сто, според данни...

Прочети още
50% от жените предпочитат да се боядисват в домашни условия

50% от жените предпочитат да се боядисват в домашни условия

Брой 9, септември 2016

„Боя за коса” е категория, която със сигурност се развива. Какви са предпочитанията на българките за цветове и как ще се развива пазарът – попитахме представители на компании, които предлагат тези продукти. ...

Прочети още
Най-предпочитани са сухите пасти с какаов вкус и кроасаните с какаов пълнеж

Най-предпочитани са сухите пасти с какаов вкус и кроасаните с какаов пълнеж

Брой 7 / 8, юли / август 2016

С 5,5% в обем и с 6,5% в стойност расте пазарът на кроасани през дванадесетмесечния период от юни 2015 г. до май 2016 г. Това показват данните на „Нилсен България”, която проследява развитието на категорията...

Прочети още
57% от потребителите на дезодоранти предпочитат спрейовете

57% от потребителите на дезодоранти предпочитат спрейовете

Брой 6, юни 2016

Дезодорантите и антиперспирантите се възприемат като продукти за всекидневно потребление. В забързаното ежедневие, когато всеки иска да даде максимума от себе си и да се представи по най-добрия начин, този м...

Прочети още
Вафли се купуват от любителите им 2-3 пъти седмично

Вафли се купуват от любителите им 2-3 пъти седмично

Брой 5, май 2016

Още от основаването на първата фабрика в сърцето на Балкана в Горна Оряховица преди повече от 100 години и до днес се замесва може би найсладката история на България! От тогава е и нашата привързаност към сл...

Прочети още
Страница: 1 от 13
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...