Списанието

Изберете рубрика:

 

Приложения

Това беше проверка за това колко сме подготвени да се прегрупираме и адаптираме бързо към променяща се икономическа и социална среда

Това беше проверка за това колко сме подготвени да се прегрупираме и адаптираме бързо към променяща се икономическа и социална среда

Брой 5, май 2020

PROGRESSIVE продължава да следи какви са настроенията на бързооборотния пазар в условията на пандемия и предстояща рецесия. В този брой се допитахме до някои от големите фирми за дистрибуция и логистика опер...

Прочети още
Очакваме ръст на търсенето на складови услуги

Очакваме ръст на търсенето на складови услуги

Брой 5, май 2020

  Димчо Димчев, Управиел на “карго-партнер“ в България   Г-н Димчев, как се промени дистрибуцията в условията на световна пандемия? За да се осигури устойчива верига на доставките, ...

Прочети още
Великденското пазаруване започва до 3 дни преди празника

Великденското пазаруване започва до 3 дни преди празника

Брой 3, март 2020

Броени седмици преди Великден, хората започват психически да се подготвят за поредния епизод, наречен „Радости и несгоди по време на предпразнично пазаруване”. За разлика от коледния пазар, в този случай пок...

Прочети още
Инвестиции, ангажираност и фокус върху клиентското изживяване

Инвестиции, ангажираност и фокус върху клиентското изживяване

Брой 1 / 2, януари / февруари 2020

Началото на годината винаги предполага равносметка на отминалия период. Факт е, че очакванията към по-големите и по-силните винаги са повишени. Какво се случи през изминалата годината с големите участници на...

Прочети още
Подаръци ще има за всички от сърце...

Подаръци ще има за всички от сърце...

Брой 11, ноември 2019

Наближават най-хубавите и чакани от всички празници – Коледа и Нова година. Времето, в което започва голямото пазаруване и подготовката на всяко едно домакинство да ги посрещне подобаващо с богата трапеза и ...

Прочети още
Познатият вкус е водещ фактор за избора на лютеница, айвар, топено и крема сирене

Познатият вкус е водещ фактор за избора на лютеница, айвар, топено и крема сирене

Брой 10, октомври 2019

Лютеницата, айварът, топеното и крема сирената са част от трапезата на повечето българи. Познатият вкус е първият и най-важен критерий, но съдържанието на продуктите започва да играе все по-голяма роля при и...

Прочети още
Най-продавани на българския пазар са готовите зърнени закуски

Най-продавани на българския пазар са готовите зърнени закуски

Брой 9, септември 2019

Най-голям дял от продажбите в обем на българския пазар се държи от готовите зърнени закуски – 65,6%. Следват зърнените закуски за варене (21%) и мюсли и сурови барове (13,4%). Това показват данните на „Нилсе...

Прочети още
Бързина, точност, иновативност – ключови за ХоРеКа бизнеса

Бързина, точност, иновативност – ключови за ХоРеКа бизнеса

Брой 6, юни 2019

Подемът на ХоРеКа канала е факт. Браншът, който дълго време след кризата не можеше да се възстанови, вече набира сили и демонстрира желание за развитие. Това се потвърждава и от данните на „МЕТРО Кеш енд Кер...

Прочети още
Здравословни алтернативи вече се виждат и при предложенията за Великден

Здравословни алтернативи вече се виждат и при предложенията за Великден

Брой 3, март 2019

Великден наближава и всички го очакват с нетърпение. Един от най-цветните празници, не само заради шарените яйца, залегнали в традицията му, но и заради събуждащата се природа през този период, която ни пода...

Прочети още
Сладка и конфитюри – носталгия, традиция или…

Сладка и конфитюри – носталгия, традиция или…

Брой 1 / 2, януари / февруари 2019

Пазарът предлага стотици сладки изкушения и възможности просто да се наградиш със силно въглехидратна порция щастие. Изследването, проведено от BluePoint в края на януари 2019 г. показва, че на този силно на...

Прочети още
Страница: 1 от 19
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...