Списанието

Изберете рубрика:

 

Приложения

Да излезеш от балона, да разбереш потребителя

Да излезеш от балона, да разбереш потребителя

Брой 11, ноември 2018

Understanding Bulgaria Food Българите и храненето: Значения и поведение   За фундменталното значение на задълбоченото разбиране на потребителите, както и за един от проектите на BrandWorks* ...

Прочети още
Средно по 330 лв. ще отделят за коледни подаръци интернет потребителите

Средно по 330 лв. ще отделят за коледни подаръци интернет потребителите

Брой 11, ноември 2018

Активните в интернет потребители ще направят подаръци тази Коледа за над 330 лв., показват резултатите от четвъртото годишно проучване на потребителските навици, направено от GKI Digital по поръчка на платфо...

Прочети още
Как един търговец планира да спечели Коледа?

Как един търговец планира да спечели Коледа?

Брой 11, ноември 2018

В материала, който следва, ще ви разкажем за един интересен подход, чрез който голям ритейлър се опитва да изпъкне сред конкурентите си на пазара и да накара повече потребители да пазаруват от неговите магаз...

Прочети още
Търсят се комбинирани продукти в големи опаковки

Търсят се комбинирани продукти в големи опаковки

Брой 9, септември 2018

   Гергана Харалампиева, асортиментен мениджър в dm България Какво е общото развитие на категорията „Бебешки продукти”? В dm България категорията „Бебе“ расте с двуцифрен ръст както в об...

Прочети още
Ръст в пенетрацията на бебешките шампоани, душ гелове и защитни кремове

Ръст в пенетрацията на бебешките шампоани, душ гелове и защитни кремове

Брой 9, септември 2018

Майките и бебешката козметика безкрайна тема с толкова мнения, колкото са и майките по света. Какво предпочитат за своето дете, защо и как го прилагат, е толкова информационно пренаситена тема, че за компани...

Прочети още
Био категориите и майките в България

Био категориите и майките в България

Брой 7 / 8, юли / август 2018

  Тенденцията за водене на здравословен начин на живот не подмина и нашия пазар и към момента е много популярна. В тази връзка се наблюдава засилен интерес към био продуктите, което се доказва и от ...

Прочети още
Здравословното хранене – двигателят на категорията „Ядки”

Здравословното хранене – двигателят на категорията „Ядки”

Брой 5, май 2018

През последните няколко години категорията „Ядки” регистрира ръст на продажбите както в обем, така и в стойност, показват данните на агенцията за проучване на пазара „Нилсен България”. В стойност увеличениет...

Прочети още
Мюсли, зърнени барове, сурови барове

Мюсли, зърнени барове, сурови барове

Брой 4, април 2018

  От всички сладки изделия зърнените барове регистрират най-сериозен ръст по данни на „Нилсен България”. През последния 12-месечен период, приключил през декември-януари 2018 г. агенцията отчита ръс...

Прочети още
Произведеното у нас птиче месо задоволява нуждите на пазара

Произведеното у нас птиче месо задоволява нуждите на пазара

Брой 3, март 2018

През последните години птицевъдството, както и производството на меса от птици отбелязаха положително развитие. По данни на Министерство на земеделието и храните и оценка на експерти, вътрешното потребление ...

Прочети още
Българското производство в основни хранителни категории

Българското производство в основни хранителни категории

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

И през 2017 г. останахме верни на желанието си да проследим какво се случва с българското производство на храни. В този брой ще се фокусирахме върху категориите „Месни продукти” и „Консервирани плодове и зел...

Прочети още
Страница: 1 от 18
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...