Списанието

Изберете рубрика:

 

Приложения

Био категориите и майките в България

Био категориите и майките в България

Брой 7 / 8, юли / август 2018

  Тенденцията за водене на здравословен начин на живот не подмина и нашия пазар и към момента е много популярна. В тази връзка се наблюдава засилен интерес към био продуктите, което се доказва и от ...

Прочети още
Здравословното хранене – двигателят на категорията „Ядки”

Здравословното хранене – двигателят на категорията „Ядки”

Брой 5, май 2018

През последните няколко години категорията „Ядки” регистрира ръст на продажбите както в обем, така и в стойност, показват данните на агенцията за проучване на пазара „Нилсен България”. В стойност увеличениет...

Прочети още
Мюсли, зърнени барове, сурови барове

Мюсли, зърнени барове, сурови барове

Брой 4, април 2018

  От всички сладки изделия зърнените барове регистрират най-сериозен ръст по данни на „Нилсен България”. През последния 12-месечен период, приключил през декември-януари 2018 г. агенцията отчита ръс...

Прочети още
Произведеното у нас птиче месо задоволява нуждите на пазара

Произведеното у нас птиче месо задоволява нуждите на пазара

Брой 3, март 2018

През последните години птицевъдството, както и производството на меса от птици отбелязаха положително развитие. По данни на Министерство на земеделието и храните и оценка на експерти, вътрешното потребление ...

Прочети още
Българското производство в основни хранителни категории

Българското производство в основни хранителни категории

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

И през 2017 г. останахме верни на желанието си да проследим какво се случва с българското производство на храни. В този брой ще се фокусирахме върху категориите „Месни продукти” и „Консервирани плодове и зел...

Прочети още
Родните храни: икономика и национална политика

Родните храни: икономика и национална политика

Брой 1 / 2, януари / февруари 2018

Тенденциите в българската хранителна индустрия са негативни. Решението на проблема се крие в зоната между лес фер и държавната команда. От Димитър Събев Въпросът за храните излиза извън сферата на иконом...

Прочети още
Обемът на марките в съзнанието на българския потребител

Обемът на марките в съзнанието на българския потребител

Брой 11, ноември 2017

Кои са марките в главата на потребителя днес? Как се е развило отношението на потребителя към марките през последните 20 години?  Ако се върнем 20 години назад марковият свят на българския потребите...

Прочети още
Да намажем по филийка?

Да намажем по филийка?

Брой 10, октомври 2017

Лютеница, майонеза, крема сирене? Кой от тези продукти ви е любим и го предпочитате за закуска? Със сигурност отговорите ще са много разнообразни, защото всеки един от тях има своите почитатели. Количест...

Прочети още
Категорията „Шоколадови продукти” е стабилна

Категорията „Шоколадови продукти” е стабилна

Брой 9, септември 2017

Шоколадовите продукти – огромна категория, любима на всеки един от нас. Кой не обича да си похапва шоколад, когато има нужда да си достави удоволствие или да засити глада си с нещо сладко. Дали ще е кутия с ...

Прочети още
Автопаркът е важен за имиджа на компанията

Автопаркът е важен за имиджа на компанията

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Независимо дали бизнесът е свързан с дистрибуция, производство или търговия на бързооборотни стоки, лекотоварният автомобил е важна част от ежедневието на работещите в бранша. Какво е от първостепенно значен...

Прочети още
Страница: 1 от 18
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...