Списанието

Изберете рубрика:

 

BILLA: Родните продукти са сред фаворитите на потребителите, затова имат гарантирано място на рафтовете ни

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Дата: 03.09.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
BILLA: Родните продукти са сред фаворитите на потребителите, затова имат гарантирано място на рафтовете ни

Австрийската верига подчертава, че родните продукти определено са сред фаворитите на потребителите, затова и имат гарантирано място на рафтовете във всички магазини BILLA в страната. Поради тази причина компанията винаги се е стремяла да подпомага местния бизнес и да изтъква предимствата на продуктите, произведени у нас. Освен, че клиентите на BILLA могат да намерят хранителни и нехранителни продукти на любимите си български марки, голяма част от стоките от собствените марки на компанията са произведени у нас.

Сред най-скорошните партньорства на веригата са тези с нови доставчици на яйца, сирене, кашкавал и биволско мляко, производители на колбаси и деликатеси, както и на охлюви и телешко месо. Компанията разширява мрежата си и за производители на напитки, а най-много са новите партньорства в категория „Плодове и зеленчуци“, като в този сегмент броят им постоянно се увеличава със започването на сезона на производство на български плодове и зеленчуци. В последните няколко месеца, BILLA е стартирала партньорство с нови 25 български производители. До момента тя е преговаряла с над 130 местни фирми, основно базирани в Югоизточна и Югозападна България. „В резултат на дългогодишната политика на компанията и многобройните успешни партньорства с местни производители, включително и през 2020 г., днес над 90% от асортимента на веригата е доставен от български фирми“, споделят представителите на австрийската верига.

Кампании за популяризиране на българското

По отношение на кампаниите, които компанията е предприела за популяризиране на българските продукти, тя посочва на първо място проекта BILLA Градини. Вече над 6 години веригата си партнира с български производители за производството на плодове и зеленчуци, като в рамките на кампанията, тя разработва и предоставя на над 30 внимателно селектирани родни производители специални планове за намаляване на пестицидите в тяхното производство.

Друга инициатива - „По-хубаво от българското няма“ стартира през пролетта и нейна цел е да постави още по-силен фокус върху родните продукти и техните предимства, като по този начин да стимулира повече хора да изберат българското. В допълнение BILLA се включи и в организацията на редица фермерски пазари „Произведено във фермата“ на паркинга на своя магазин в София на бул. „Александър Малинов“. В събитието са взели участие над 30 български производители, които са представили продукти от различни категории, отчита веригата.
Като добра политика, насочена към производителите, компанията посочва предоставянето на съдействие за сертифициране по международни стандарти за качество. Сред тях са  IFS, Global G.A.P.

Изисквания към българските производители

В основата на доброто и стабилно партньорство винаги е качеството на продукцията. Компанията държи всички доставчици да покриват необходимите законови изисквания за качество и безопасност на храните, в зависимост от спецификата на продуктите. Веригата също се стреми да помага на малките производители да подобряват качеството на стоките си, като за тази цел предоставя безплатно схеми за растителна защита на земеделците, които отглеждат плодове и зеленчуци за марката BILLA Градини. По този начин продукцията е с минимални или нулеви стойности на остатъчни количества пестициди. Тъй като BILLA е силно ориентирана и към работа с по-малки производители, обемът на производство няма водеща роля при избора на доставчик и затова в случай, че качеството е на необходимото ниво, е възможно поставяне на продукти само в определени обекти от веригата. Независимо от всичко, всеки партньор трябва да отговаря на изискванията за честота на доставките и навременно предоставяне на продукцията в складовете и в магазините, подчертават от веригата.