Списанието

Изберете рубрика:

 

T MARKET: Към момента сме вкарали над 30 регионални доставчици

PROGRESSIVE Digital - Summer Edition

Дата: 03.09.2020 Коментари: 0
Снимки (1)
T MARKET: Към момента сме вкарали над 30 регионални доставчици

Българският асортимент и преди пандемията е най-голям като процент в магазините T MARKET, споделят от веригата. До момента тя е вкарала над 30 регионални доставчици. „Направихме го не само, за да изпълним новото Постановление на Министерски съвет, а по-скоро като отговор на ситуацията и на това, че българските производители имат право на шанс да получат по-голям пазар“, коментира компанията. Наскоро тя започна да организира фермерски пазар в Пловдив, като чрез него се опитва да даде и още един канал, извън своите рафтове, на по-малките производители да стигнат до своите клиенти.

Кампании за популяризиране на българското

В най-трудните моменти от създалата се криза веригата се старае кампанията „Избери България” да стартира максимално бързо. С нея се подкрепят  българските производители и фермери, за да могат да се съвземат за кратко време и да оцелеят. „Наше си е” е основното послание на кампанията. То отбелязва мястото на българските продукти в магазините в цялата страна, а на него ясно е отбелязано дали стоката е и регионална, освен българска.

Какви са изискванията към българските доставчици

Доставчиците трябва да отговарят на изискванията за безопасност на своите стоки - има специфични сертификати, които се изискват по смисъла на българското законодателство. Компанията следи да бъде изпълнен поне един от тях, като не е задължително това да бъде най-скъпият от сертификатите, а да гарантира безопасността на стоките.

Проблемите пред българските производители

Според T MARKET проблемите са предимно пред малките производители, като най-сериозният е липсата на сдружаване помежду им, защото от това произтича всичко останало - често в това се крие тяхната невъзможност да кандидатстват по различни програми за евросредства. Това им пречи и да въвеждат иновации, защото нямат необходимия административен капацитет, който да осмисли необходимостта от подобни иновации. А това води като своя следваща логична стъпка до проблеми с качеството и капацитета.