Списанието

Изберете рубрика:

 

Репортаж

PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път

PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път

Брой 5, май 2019

Снимки: в Галерия PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път в рамките на юбилейната 10-та PROGRESSIVE Конференция Retail Networ...

Прочети още
Българският потребител преследва здравословното, търси удобството, готов е да плаща повече

Българският потребител преследва здравословното, търси удобството, готов е да плаща повече

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Българският потребител става все по-ориентиран към здравословното, търси повече удобство, лоялен е към марките, които харесва, готов е да заплаща повече за по-високо качество. Това бяха част от тенденциите, ...

Прочети още
Ще отпадне ли маркирането на дарените храни или каква ще е съдбата на „новото ДДС” за компаниите дарители

Ще отпадне ли маркирането на дарените храни или каква ще е съдбата на „новото ДДС” за компаниите дарители

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Компаниите, които искат да дарят храни с изтичащ срок вече са освободени от задължението да плащат ДДС за своето дарение... НО пък са изправени пред нов вид разход, който се явява много по-сериозна пречка да...

Прочети още
Изложения с множество награди

Изложения с множество награди

Брой 11, ноември 2017

От 8 до 11 ноември 2017 г. за пореден път паралелно се проведоха изложенията МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ. Повече от 450 фирми представиха своите продук...

Прочети още
Тютюнев продукт без тютюнев дим – мисията е възможна

Тютюнев продукт без тютюнев дим – мисията е възможна

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Докога световните цигарени компании ще продължават да бъдат в бизнеса с цигари? Този въпрос си задават преди няколко години мениджърите на една от най-големите компании в цигарения бизнес и създателите на ем...

Прочети още
Маркетингът на биопродукти е необходим

Маркетингът на биопродукти е необходим

Брой 11, ноември 2016

Регистрирано е голямо търсене на биопродукти, но все още има какво да се желае по отношение на потребителската култура и информираността за предимствата на този род стоки, стана ясно на кръгла маса на тема „...

Прочети още
Страница: 1 от 1