Списанието

Изберете рубрика:

 

Репортаж

Растежът на пазара на бързооборотни стоки се забавя, промоциите са водещ двигател за хранителните категории

Растежът на пазара на бързооборотни стоки се забавя, промоциите са водещ двигател за хранителните категории

Брой 7 / 8, юли / август 2019

55% от българските потребители се усещат много по-добре във финансово отношение спрямо 5 години по-рано, показват данните от Nielsen Global Premiumization Study 2018, които бяха представени по време на годиш...

Прочети още
PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път

PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път

Брой 5, май 2019

Снимки: в Галерия PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път в рамките на юбилейната 10-та PROGRESSIVE Конференция Retail Networ...

Прочети още
Българският потребител преследва здравословното, търси удобството, готов е да плаща повече

Българският потребител преследва здравословното, търси удобството, готов е да плаща повече

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Българският потребител става все по-ориентиран към здравословното, търси повече удобство, лоялен е към марките, които харесва, готов е да заплаща повече за по-високо качество. Това бяха част от тенденциите, ...

Прочети още
Ще отпадне ли маркирането на дарените храни или каква ще е съдбата на „новото ДДС” за компаниите дарители

Ще отпадне ли маркирането на дарените храни или каква ще е съдбата на „новото ДДС” за компаниите дарители

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Компаниите, които искат да дарят храни с изтичащ срок вече са освободени от задължението да плащат ДДС за своето дарение... НО пък са изправени пред нов вид разход, който се явява много по-сериозна пречка да...

Прочети още
Изложения с множество награди

Изложения с множество награди

Брой 11, ноември 2017

От 8 до 11 ноември 2017 г. за пореден път паралелно се проведоха изложенията МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ. Повече от 450 фирми представиха своите продук...

Прочети още
Тютюнев продукт без тютюнев дим – мисията е възможна

Тютюнев продукт без тютюнев дим – мисията е възможна

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Докога световните цигарени компании ще продължават да бъдат в бизнеса с цигари? Този въпрос си задават преди няколко години мениджърите на една от най-големите компании в цигарения бизнес и създателите на ем...

Прочети още
Маркетингът на биопродукти е необходим

Маркетингът на биопродукти е необходим

Брой 11, ноември 2016

Регистрирано е голямо търсене на биопродукти, но все още има какво да се желае по отношение на потребителската култура и информираността за предимствата на този род стоки, стана ясно на кръгла маса на тема „...

Прочети още
Страница: 1 от 1