Списанието

Изберете рубрика:

 

Репортаж

Как се промени търговията на международните пазари

Как се промени търговията на международните пазари

Брой 4, април 2020

Пандемичното разпространение на COVID-19 предизвика сериозни притеснения за търговците по цял свят. Появиха се редица прогнози за загубите, които ще реализират те в следващите месеци. Данните постоянно се см...

Прочети още
100% ръст на онлайн поръчките

100% ръст на онлайн поръчките

Брой 4, април 2020

За да разберем с колко се е увеличило търсенето на храни, напитки и продукти за почистване на дома от интернет супермаркетите, разговаряхме с Иван Александров, който е основател и управител на eBag.bg. “...

Прочети още
Как пандемичният Covid-19 се отрази на потребителите, международните вериги и търговията с бързооборотни стоки?

Как пандемичният Covid-19 се отрази на потребителите, международните вериги и търговията с бързооборотни стоки?

Брой 4, април 2020

Първоначалната паника след първите случаи на заразени у нас се прояви под формата на изкупуване на всички най-основни медицински продукти, с доказан ефект при ограничаване възможностите за зараза. От аптекит...

Прочети още
COVID-19 – неочакваната заплаха

COVID-19 – неочакваната заплаха

Брой 4, април 2020

В началото на 2020 г. никой не можеше да предвиди размерите на задаващата се криза на световния пазар, породена от нов тип вирус, наречен COVID-19. Въпреки това редица компании започнаха да усещат затруднени...

Прочети още
Рекорден интерес към 5-тото издание на Category Retail Forum

Рекорден интерес към 5-тото издание на Category Retail Forum

Брой 12, декември 2019

Рекордно висок интерес предизвика последното издание на Category Retail Forum, което беше организирано от PROGRESSIVE в края на ноември в София. Темата за навиците и поведението на различните поколения привл...

Прочети още
Растежът на пазара на бързооборотни стоки се забавя, промоциите са водещ двигател за хранителните категории

Растежът на пазара на бързооборотни стоки се забавя, промоциите са водещ двигател за хранителните категории

Брой 7 / 8, юли / август 2019

55% от българските потребители се усещат много по-добре във финансово отношение спрямо 5 години по-рано, показват данните от Nielsen Global Premiumization Study 2018, които бяха представени по време на годиш...

Прочети още
PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път

PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път

Брой 5, май 2019

Снимки: в Галерия PROGRESSIVE Awards - отличията за най-добрите компании и брандове в бързооборотния сектор бяха раздадени за първи път в рамките на юбилейната 10-та PROGRESSIVE Конференция Retail Networ...

Прочети още
Българският потребител преследва здравословното, търси удобството, готов е да плаща повече

Българският потребител преследва здравословното, търси удобството, готов е да плаща повече

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Българският потребител става все по-ориентиран към здравословното, търси повече удобство, лоялен е към марките, които харесва, готов е да заплаща повече за по-високо качество. Това бяха част от тенденциите, ...

Прочети още
Ще отпадне ли маркирането на дарените храни или каква ще е съдбата на „новото ДДС” за компаниите дарители

Ще отпадне ли маркирането на дарените храни или каква ще е съдбата на „новото ДДС” за компаниите дарители

Брой 7 / 8, юли / август 2018

Компаниите, които искат да дарят храни с изтичащ срок вече са освободени от задължението да плащат ДДС за своето дарение... НО пък са изправени пред нов вид разход, който се явява много по-сериозна пречка да...

Прочети още
Изложения с множество награди

Изложения с множество награди

Брой 11, ноември 2017

От 8 до 11 ноември 2017 г. за пореден път паралелно се проведоха изложенията МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ. Повече от 450 фирми представиха своите продук...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2