Списанието

Изберете рубрика:

 

Тенденции

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Петте козметични продукти, без които мъжете не могат

Брой 8, август Digital

Твърд сапун (78,1%), пяна за бръснене (75,2%), течен сапун (73,0%), лосион за след бръснене (70,8%) и душ гел (65,7%). Това са петте най-предпочитани козметични продукти от мъжкия пол според проучването, кое...

Прочети още
Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома

Ковид-19 преструктурира семейните бюджети – със спестеното от ресторанти и почивки българите си купиха по-скъпи стоки за комфорт у дома

Брой 8, август Digital

По време на ограниченията, свързани с Ковид-19, хората преструктурираха семейните си бюджети и парите, спестени от ресторанти или почивки бяха инвестирани в по-скъпи и по-висок клас стоки за повишаване на ко...

Прочети още
Новите хранителни навици на българите

Новите хранителни навици на българите

Брой 7, юли 2021

Повече от 50% от българите вярват, че се хранят здравословно “често” или “винаги”. Това показва национално представително проучване на LOGO Market Research and Consulting проведено през август и септември 20...

Прочети още
В главната роля – анализ на топ 10 на дискаунт веригите в Европа

В главната роля – анализ на топ 10 на дискаунт веригите в Европа

Брой 5, май 2021

Според ново проучване на IGD каналът на дискаунтърите ще реализира 43% от търговския ръст в Европа, добавяйки 34 млрд. евро към продажбите между 2020 и 2022 г. Дискаунтърите са вторият по големина и най-бърз...

Прочети още
Потребителските промоции и вариантите за тяхното популяризиране

Потребителските промоции и вариантите за тяхното популяризиране

Брой 10, октомври 2019

Част IV В поредица от няколко статии сп. Progressive и „Медияпост Хит Мейл“ ви разказват за някои от най-важните промени в потребителското поведение през последните години. От там произлизат ключови тенд...

Прочети още
Как ще се промени бизнесът ви след битката за удобство?

Как ще се промени бизнесът ви след битката за удобство?

Брой 9, септември 2019

Стремежът към удобство се дължи на редица тенденции, наблюдавани в световен мащаб, показва проучване на "Нилсен". Независимо, че търсенето на удобство се случва по различен начин и с различна динамика в зави...

Прочети още
Страница: 1 от 1