Списанието

Изберете рубрика:

 

Търговци

За да се развиваш, трябва да следваш тенденциите

За да се развиваш, трябва да следваш тенденциите

Брой 7 / 8, юли / август 2019

В следващата история, която ще ви разкажем в рубриката, посветена на българските търговски вериги, се пренасяме в Шумен. Началото на търговска верига „Трънчев” е дадено през ноември 1995 г. с отварянето на м...

Прочети още
Удобството е задължителна част от услугите, които модерният търговец трябва да предлага

Удобството е задължителна част от услугите, които модерният търговец трябва да предлага

Брой 6, юни 2019

Търговска верига „Абсолют +”, която е героят на нашия разказ, днес притежава шест магазина 3 в град Левски и 3 в Павликени. Предстои откриването на 7 магазин в град Бяла Черква през юли тази година. Извървял...

Прочети още
Lidl е с най-висока клиентска лоялност според проучване

Lidl е с най-висока клиентска лоялност според проучване

Брой 3, март 2019

Какво е общото пазарно представяне на търговските вериги у нас е въпрос, който вълнува всеки участник в търговията с бързооборотни стоки в България. В търсене на отговора, през февруари 2019 г. маркетингова ...

Прочети още
Добре е когато търговецът работи в полза не само на преките си клиенти

Добре е когато търговецът работи в полза не само на преките си клиенти

Брой 10, октомври 2017

За немалка част от хората в България корпоративната социална отговорност на компаниите се приема просто като писмена заявка за поемане на ангажимент към различни каузи, чийто краен резултат би била по-добра ...

Прочети още
„Ще работим много в посока образоване на потребителите“

„Ще работим много в посока образоване на потребителите“

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Първият супермаркет, предлагащ изцяло сертифицирани биопродукти отвори врати в София в началото на юли. След дълго и едногодишно търсене на идеалното място, NaturaSi „пуска котва” на бул. „Симеоновско шосе”....

Прочети още
Shop-in-shop – партньорство с двустранни ползи

Shop-in-shop – партньорство с двустранни ползи

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

Пазарната реалност винаги е била генератор за осъществяване на нови идеи, а привличането на потребителите остава задача номер едно както за търговците, така и за доставчиците. От дълго време и двете страни п...

Прочети още
Знаете ли как да спечелите с дискаунтърите?

Знаете ли как да спечелите с дискаунтърите?

Брой 9, септември 2015

Наблюдавайки дискаунтъри като Lidl и Aldi и магазини като Poundland, Poundworld, 99p Stores, Home Bargains и B&M, които продължават да растат, анализаторът на IGD Прия Чандарана обяснява три ключови моме...

Прочети още
Ще поеме ли търговията на Балканите в нова посока?

Ще поеме ли търговията на Балканите в нова посока?

Брой 9, септември 2015

Поглед към модерната търговия и как тя се променя в региона  „Опитваме се да се фокусираме върху пазари, на които имаме силни лидерски позиции” – отговора на изпълнителния директор на „Делез Българи...

Прочети още
Петте стратегически приоритета на Lidl

Петте стратегически приоритета на Lidl

Брой 7 / 8, юли / август 2015

Германският ритейлър Lidl си е поставил за цел да присъства на пазара в 29 страни по света до 2018 г. Според IGD в процеса по превръщането във водещ търговец на дребно компанията ще се концентрира върху пет ...

Прочети още
Растежът в канала на удобните магазини

Растежът в канала на удобните магазини

Брой 4, април 2015

През 2014 г. продажбите в канала на удобните квартални магазини във Великобритания достигнаха 37 млрд. паунда. IGD прогнозира, че растежът в него ще продължи, докато купувачите следват линията „по малко и че...

Прочети още
Страница: 1 от 5
[1] 2 3 4 5