Списанието

Изберете рубрика:

 

Търговци

Големите търговски вериги говорят

Големите търговски вериги говорят

Брой 5, май 2020

Въпреки че извънредното положение вече отпадна и бавно започваме да се връщаме към обичайните си навици на живот, списание PROGRESSIVE попита представителите на големите търговски вериги как са се справили с...

Прочети още
Kaufland: Наложи се да преосмислим начертания план

Kaufland: Наложи се да преосмислим начертания план

Брой 5, май 2020

  Иван Чернев, Изпълнителен директор, Kaufland България   Г-н Чернев как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? Ритейлът е един от секторите, които иг...

Прочети още
BILLA: Потребителите ще започнат да се връщат към нормалните си темпове и навици на покупки

BILLA: Потребителите ще започнат да се връщат към нормалните си темпове и навици на покупки

Брой 5, май 2020

  Албена Георгиева, Главен оперативен директор, BILLA България   Г-жо Георгиева, как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? Определено се забелязва за...

Прочети още
T MARKET: Кризата със сигурност е фактор, който ще промени хората и бизнеса

T MARKET: Кризата със сигурност е фактор, който ще промени хората и бизнеса

Брой 5, май 2020

  Петър Павлов, Генерален директор, T MARKET   Г-н Павлов, как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? След първите няколко истерични дни на голям пик ...

Прочети още
LIDL: Извънредното положение доведе до нова промяна в потребителското поведение

LIDL: Извънредното положение доведе до нова промяна в потребителското поведение

Брой 5, май 2020

  Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор, LIDL България   Г-жо Драгийска, как се отрази извънредното положение на търговията с бързооборотни стоки? Кризата изправи пред неоч...

Прочети още
За да се развиваш, трябва да следваш тенденциите

За да се развиваш, трябва да следваш тенденциите

Брой 7 / 8, юли / август 2019

В следващата история, която ще ви разкажем в рубриката, посветена на българските търговски вериги, се пренасяме в Шумен. Началото на търговска верига „Трънчев” е дадено през ноември 1995 г. с отварянето на м...

Прочети още
Удобството е задължителна част от услугите, които модерният търговец трябва да предлага

Удобството е задължителна част от услугите, които модерният търговец трябва да предлага

Брой 6, юни 2019

Търговска верига „Абсолют +”, която е героят на нашия разказ, днес притежава шест магазина 3 в град Левски и 3 в Павликени. Предстои откриването на 7 магазин в град Бяла Черква през юли тази година. Извървял...

Прочети още
Lidl е с най-висока клиентска лоялност според проучване

Lidl е с най-висока клиентска лоялност според проучване

Брой 3, март 2019

Какво е общото пазарно представяне на търговските вериги у нас е въпрос, който вълнува всеки участник в търговията с бързооборотни стоки в България. В търсене на отговора, през февруари 2019 г. маркетингова ...

Прочети още
Добре е когато търговецът работи в полза не само на преките си клиенти

Добре е когато търговецът работи в полза не само на преките си клиенти

Брой 10, октомври 2017

За немалка част от хората в България корпоративната социална отговорност на компаниите се приема просто като писмена заявка за поемане на ангажимент към различни каузи, чийто краен резултат би била по-добра ...

Прочети още
Страница: 1 от 6
[1] 2 3 4 5 6