Списанието

Изберете рубрика:

 

Търговци

Lidl е с най-висока клиентска лоялност според проучване

Lidl е с най-висока клиентска лоялност според проучване

Брой 3, март 2019

Какво е общото пазарно представяне на търговските вериги у нас е въпрос, който вълнува всеки участник в търговията с бързооборотни стоки в България. В търсене на отговора, през февруари 2019 г. маркетингова ...

Прочети още
Добре е когато търговецът работи в полза не само на преките си клиенти

Добре е когато търговецът работи в полза не само на преките си клиенти

Брой 10, октомври 2017

За немалка част от хората в България корпоративната социална отговорност на компаниите се приема просто като писмена заявка за поемане на ангажимент към различни каузи, чийто краен резултат би била по-добра ...

Прочети още
„Ще работим много в посока образоване на потребителите“

„Ще работим много в посока образоване на потребителите“

Брой 7 / 8, юли / август 2017

Първият супермаркет, предлагащ изцяло сертифицирани биопродукти отвори врати в София в началото на юли. След дълго и едногодишно търсене на идеалното място, NaturaSi „пуска котва” на бул. „Симеоновско шосе”....

Прочети още
Shop-in-shop – партньорство с двустранни ползи

Shop-in-shop – партньорство с двустранни ползи

Брой 1 / 2, януари / февруари 2017

Пазарната реалност винаги е била генератор за осъществяване на нови идеи, а привличането на потребителите остава задача номер едно както за търговците, така и за доставчиците. От дълго време и двете страни п...

Прочети още
Знаете ли как да спечелите с дискаунтърите?

Знаете ли как да спечелите с дискаунтърите?

Брой 9, септември 2015

Наблюдавайки дискаунтъри като Lidl и Aldi и магазини като Poundland, Poundworld, 99p Stores, Home Bargains и B&M, които продължават да растат, анализаторът на IGD Прия Чандарана обяснява три ключови моме...

Прочети още
Ще поеме ли търговията на Балканите в нова посока?

Ще поеме ли търговията на Балканите в нова посока?

Брой 9, септември 2015

Поглед към модерната търговия и как тя се променя в региона  „Опитваме се да се фокусираме върху пазари, на които имаме силни лидерски позиции” – отговора на изпълнителния директор на „Делез Българи...

Прочети още
Петте стратегически приоритета на Lidl

Петте стратегически приоритета на Lidl

Брой 7 / 8, юли / август 2015

Германският ритейлър Lidl си е поставил за цел да присъства на пазара в 29 страни по света до 2018 г. Според IGD в процеса по превръщането във водещ търговец на дребно компанията ще се концентрира върху пет ...

Прочети още
Растежът в канала на удобните магазини

Растежът в канала на удобните магазини

Брой 4, април 2015

През 2014 г. продажбите в канала на удобните квартални магазини във Великобритания достигнаха 37 млрд. паунда. IGD прогнозира, че растежът в него ще продължи, докато купувачите следват линията „по малко и че...

Прочети още
С какво е уникален Aldi?

С какво е уникален Aldi?

Брой 10, октомври 2014

Експерти от агенцията за проучване на пазарите IGD са направили анализ и са определили пет фактора, които според тях оказват положително влияние върху развитието на дискаунтъра Aldi на английския пазар. Няко...

Прочети още
Работещите търговски прийоми

Работещите търговски прийоми

Брой 5, май 2014

Целите на компаниите, независимо от различните нюанси, под които се поднасят, винаги гравитират около добре синтезираната максима да продават повече, по-често, на по-широк кръг от клиенти, по възможност на п...

Прочети още
Страница: 1 от 5
[1] 2 3 4 5