Списанието
Изберете рубрика:
Baby Care

Онлайн каналът отчете големи ръстове в категорията "Пюрета"
Брой 1, януари 2021
Яна Савова, Country Manager Trade & Marketing, HiPP България Как се развива пазарът на бебешки пюрета/млека – при кои видове се констатира динамика в продажбите? Въпр...
Прочети още
Собствените марки увеличиха популярността си
Брой 1, януари 2021
Здравословният тренд движи развитието на категорията „Бебешки храни”, въпреки свиването на потребителската база, показва проучване на Euromonitor International. Раждаемостта в България намаляв...
Прочети още
Почти половината от майките, ползващи еднократни пелени, са лоялни към една марка
Брой 9, септември 2020
44% е делът на майките, които предпочитат да пазаруват само една марка бебешки пелени. Други 38% имат една предпочитана марка, но понякога я сменят. Тези, които редуват 2-3 марки са 15 на сто. Едва 3% нямат ...
Прочети още
Най-голямата иновация в сектора от няколко години насам са гащичките
Брой 9, септември 2020
Мнението на търговеца Гергана Харалампиева, Асортиментен мениджър, отдел „Маркетинг и Снабдяване“ в dm България Г-жо Харалампиева, кой е най-продаваният вид пелени в дрогериите dm? В нашата филиа...
Прочети още
Храната, с която бебетата откриват, че могат да творят
Брой 6, юни 2020
Пюрето е не само първата социализираща храна за бебето, но то създава и първите стимули за пробуждащото се творческото начало в него. Малкото човече бързо разбира, че с весело пръхтене и изключително забавни...
Прочети още
43% предимно купуват бебешки сокове и нектари, но и приготвят от време на време у дома
Брой 3, март 2020
През февруари „Маркет ЛИНКС” проведе изследване сред родители на деца до 3-годишна възраст, купуващи и приготвящи у дома бебешки сокове и нектари. С цел осъществяване на по-задълбочен анализ на категорията б...
Прочети още
Бебешките бисквити трябва да отговарят на хранителните потребности на бебето в различните етапи от неговото развитие
Брой 3, март 2020
Категориите „Бебешки бисквити и сокове“ добиват все по-голяма популярност на българския пазар. PROGRESSIVE реши да провери как се развиват тези категории и има ли достатъчно потребители, с какво са по-специа...
Прочети още
Все повече се търсят натурални детски пасти без консерванти, оцветители и захар
Брой 10, октомври 2019
Детските пасти за зъби са развиваща се категория и за това говори все по-големият дял на тези продукти на специализираните регали в търговките обекти, предлагащи категорията „Устна хигиена”. Но с какво са по...
Прочети още
Голямо разнообразие от марки, но само четири с високо ниво на познатост
Брой 7 / 8, юли / август 2019
През месец май „Маркет ЛИНКС“ и BG-Mamma проведоха изследване сред родители на деца до 7-годишна възраст, купуващи и приготвящи у дома бебешки бисквити. Проучването предостави възможност за по-детайлен погле...
Прочети още
Нагласи към категорията „Бебешки пелени за еднократна употреба“
Брой 4, април 2019
През месец март „Маркет ЛИНКС“ и BG-Mamma проведоха изследване сред майки на деца до 3-годишна възраст с цел да установи цялостното пазарно представяне на марки от категорията „Бебешки пелени за еднократна у...
Прочети още