Списанието

Изберете рубрика:

 

Baby Care

Онлайн каналът отчете големи ръстове в категорията "Пюрета"

Онлайн каналът отчете големи ръстове в категорията "Пюрета"

Брой 1, януари 2021

Яна Савова, Country Manager Trade & Marketing, HiPP България Как се развива пазарът на бебешки пюрета/млека – при кои видове се констатира динамика в продажбите? Въпр...

Прочети още
Собствените марки увеличиха популярността си

Собствените марки увеличиха популярността си

Брой 1, януари 2021

  Здравословният тренд движи развитието на категорията „Бебешки храни”, въпреки свиването на потребителската база, показва проучване на Euromonitor International. Раждаемостта в България намаляв...

Прочети още
Почти половината от майките, ползващи еднократни пелени, са лоялни към една марка

Почти половината от майките, ползващи еднократни пелени, са лоялни към една марка

Брой 9, септември 2020

44% е делът на майките, които предпочитат да пазаруват само една марка бебешки пелени. Други 38% имат една предпочитана марка, но понякога я сменят. Тези, които редуват 2-3 марки са 15 на сто. Едва 3% нямат ...

Прочети още
Най-голямата иновация в сектора от няколко години насам са гащичките

Най-голямата иновация в сектора от няколко години насам са гащичките

Брой 9, септември 2020

Мнението на търговеца Гергана Харалампиева, Асортиментен мениджър, отдел „Маркетинг и Снабдяване“ в dm България Г-жо Харалампиева, кой е най-продаваният вид пелени в дрогериите dm? В нашата филиа...

Прочети още
Храната, с която бебетата откриват, че могат да творят

Храната, с която бебетата откриват, че могат да творят

Брой 6, юни 2020

Пюрето е не само първата социализираща храна за бебето, но то създава и първите стимули за пробуждащото се творческото начало в него. Малкото човече бързо разбира, че с весело пръхтене и изключително забавни...

Прочети още
43% предимно купуват бебешки сокове и нектари, но и приготвят от време на време у дома

43% предимно купуват бебешки сокове и нектари, но и приготвят от време на време у дома

Брой 3, март 2020

През февруари „Маркет ЛИНКС” проведе изследване сред родители на деца до 3-годишна възраст, купуващи и приготвящи у дома бебешки сокове и нектари. С цел осъществяване на по-задълбочен анализ на категорията б...

Прочети още
Бебешките бисквити трябва да отговарят на хранителните потребности на бебето в различните етапи от неговото развитие

Бебешките бисквити трябва да отговарят на хранителните потребности на бебето в различните етапи от неговото развитие

Брой 3, март 2020

Категориите „Бебешки бисквити и сокове“ добиват все по-голяма популярност на българския пазар. PROGRESSIVE реши да провери как се развиват тези категории и има ли достатъчно потребители, с какво са по-специа...

Прочети още
Все повече се търсят натурални детски пасти без консерванти, оцветители и захар

Все повече се търсят натурални детски пасти без консерванти, оцветители и захар

Брой 10, октомври 2019

Детските пасти за зъби са развиваща се категория и за това говори все по-големият дял на тези продукти на специализираните регали в търговките обекти, предлагащи категорията „Устна хигиена”. Но с какво са по...

Прочети още
Голямо разнообразие от марки, но само четири с високо ниво на познатост

Голямо разнообразие от марки, но само четири с високо ниво на познатост

Брой 7 / 8, юли / август 2019

През месец май „Маркет ЛИНКС“ и BG-Mamma проведоха изследване сред родители на деца до 7-годишна възраст, купуващи и приготвящи у дома бебешки бисквити. Проучването предостави възможност за по-детайлен погле...

Прочети още
Нагласи към категорията „Бебешки пелени за еднократна употреба“

Нагласи към категорията „Бебешки пелени за еднократна употреба“

Брой 4, април 2019

През месец март „Маркет ЛИНКС“ и BG-Mamma проведоха изследване сред майки на деца до 3-годишна възраст с цел да установи цялостното пазарно представяне на марки от категорията „Бебешки пелени за еднократна у...

Прочети още
Страница: 1 от 2
[1] 2